منصوری: جودو باید تیم قدرتمندی را به جاکارتا بفرستد

کد خبر: 676881

سرمربی تیم جودوی جوانان و امید گفت: به هیچ وجه نباید با موفقیت‌های اخیر مغرور و از هدفمان که حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی و المپیک است غافل شویم.

خبرگزاری تسنیم: محمد منصوری بعد از موفقیت تیم ملی جودو در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: اول راه هستیم و به هیچ وجه نباید با این موفقیت‌ها مغرور شویم. راه بسیار طولانی است و تمام تلاشمان این است که تیم قدرتمندی را راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا کنیم.
وی ادامه داد: در بازی‌های کشورهای اسلامی از دو فرصت به مدال رسیدیم و در جریان رقابت های قهرمانی آسیا نیز در هنگ‌کنگ موفق شدیم به دو مدال نقره برسیم و در تیم نیز عنوان سومی آسیا را کسب کنیم. در بازی رده‌بندی بخش تیمی واقعا بچه‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند و موفق شدیم از سد تیم قدرتمند قزاقستان بگذریم. این موفقیت‌ها استارتی برای بازگشت به روزهای خوب جودو است.
سرمربی تیم جوانان و امید جودو تصریح کرد: در سال 2016 تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا به یک نقره و یک برنز رسیده و در سال 2015 نیز تنها یک برنز در این رقابت‌ها بدست آمده بود. در سال 2014 نیز مدالی در قهرمانی آسیا نداشتیم. اگر بررسی شود مشخص می‌شود که جودو روند رو به رشدی داشته و به لطف مدیریت ایده‌آل فدراسیون می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگتری مانند کسب مدال المپیک در آینده نه چندان دور امیدوار باشیم.
منصوری گفت: تیم اعزامی به هنگ‌کنگ تیم جوانی بود اما به جز این نفرات جودوکاران جوانی دیگر هم در اردوها هستند که به تک‌تک آنها امیدوار هستیم و در کنار ساختن تیمی شش دانگ برای بازی‌های آسیایی جاکارتا برنامه‌های خوبی هم برای استعدادیابی و پشتوانه‌سازی در دستور کار داریم. امیدوارم حاصل زحمات مسئولان فدراسیون، سازمان تیم‌های ملی و تمام دست‌اندرکاران جودوی کشور را در جاکارتا و المپیک 2020 با کمک خدا و دعای خیر مردم ببینیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها