ماجرای افشاگری درباره قرمه سبزی! / وقتی آقای مدیرعامل، باشگاه پرطرفدار را به تمسخر گرفت

کد خبر: 289061

هدایتی بعد از آنکه تصمیم گرفت دیگر در فوتبال نباشد به مسئولان انزلی قول داد که این یک میلیارد را از پیش‌قرارداد بازیکنان برای فصل آینده را به مردم انزلی هدیه کند تا این تیم برای فصل آینده نیز آماده باشد و پس از کناره‌گیری هدایتی با مشکلی مواجه نشود تا در این زمان مسئولان هیئت مدیره تکلیف سهام باشگاه را مشخص کند. این ارقام البته از سوی هدایتی به باشگاه ملوان واگذار شد اما وی برای یک میلیاردی که قولش را داده بود شرطی نیز گذاشت.

ماجرای افشاگری درباره قرمه سبزی! / وقتی آقای مدیرعامل، باشگاه پرطرفدار را به تمسخر گرفت
سرویس ورزشی «فردا»- طی هفته های اخیر خبرهای جالبی از باشگاه با سابقه و پرطرفدار ملوان انزلی بیرون آمد. خبرهایی که نشان از اختلاف مدیرعامل انزلی چی ها و مالک سابق باشگاه ملوان داشت و این دو دوست و یار قدیمی را به جان هم انداخت. پیش از آغاز لیگ دوازدهم برتر فوتبال کشور بود که خبر رسید حسین هدایتی برای خرید سهام باشگاه ملوان با مسئولان شهر انزلی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به توافق رسیده است. سرانجام ملوان به هدایتی واگذار شد و وی نیز این قول را داد تا از هیچ کمکی به تنها تیم شهر انزلی و یکی از قدیمی ترین باشگاه های ورزشی کشور دریغ نکند. کار در انزلی آغاز شد و هدایتی و درودگر که به عنوان مالک و مدیرعامل با هم به باشگاه ملوان قدم گذاشتند بعد از گذشت نزدیک به یکسال با یکدیگر اختلاف نظر شدیدی پیدا کردند. هدایتی البته بعد از پایان لیگ دوازدهم سهامی را که یکسال قبل خریداری کرده بود را اهدا کرد تا دیگر هیچ سمتی در باشگاه ملوان نداشته باشد. وی تمامی سهام خود در این باشگاه را به هیئت مدیره اهدا کرد، با این حال به مسئولان شهر انزلی وعده داده که یک میلیارد تومان به باشگاه ملوان کمک بلاعوض می‌کند.
هدایتی بعد از آنکه تصمیم گرفت دیگر در فوتبال نباشد به مسئولان انزلی قول داد که این یک میلیارد را از پیش‌قرارداد بازیکنان برای فصل آینده را به مردم انزلی هدیه کند تا این تیم برای فصل آینده نیز آماده باشد و پس از کناره‌گیری هدایتی با مشکلی مواجه نشود تا در این زمان مسئولان هیئت مدیره تکلیف سهام باشگاه را مشخص کند. این ارقام البته از سوی هدایتی به باشگاه ملوان واگذار شد اما وی برای یک میلیاردی که قولش را داده بود شرطی نیز گذاشت. هدایتی مدعی بود از آنجایی که فصل پیش تمامی هزینه های باشگاه ملوان را پرداخت کرده ولی چند تن از بازیکنان هنوز مبالغ قرارداد فصل گذشته خود را دریافت نکرده اند، پرداخت رقم یک میلیاردی کمک خود را منوط به پرداخت باقی مانده های قرارداد فصل گذشته بازیکنان دانست. مدیرعامل باشگاه ملوان نیز چندی بعد مدعی شد که حسین هدایتی به تعهدات خود در قبال ملوان عمل نکرده است و در صحبت های خود حرفی از عدم پرداخت حق الزحمه بازیکنان و حقوق میلیاردی خود نزد. در این خصوص حتی کار بجایی رسید که صادق درودگر، دوست و یار قدیمی هدایتی از افشاگری علیه هدایتی سخن به میان آورد. درودگر درباره صحبت‌های هدایتی مبنی بر این که "کجای دنیا از حامی مالی به زور و تهدید پول می‌گیرند؟" و محتوای نامه‌اش به هدایتی چیست، گفته بود: در دین و آیین‌مان می‌گویند که باید به قولی که می‌دهیم عمل کنیم و به قولی که می‌دهیم متعهد شویم و حتی آن را لفظی بگوییم. وی در پاسخ به سوال دیگر درخصوص اینکه خطاب به آقای هدایتی گفته بودید نگذارید صحبت‌هایی که نباید بگویم را بگویم، گفت: آقای هدایتی از قورمه‌سبزی بدشان می‌آید. خواستم این موضوع را نگویم و در حال حاضر که این موضوع را می‌گویم. ایشان بدشان می‌آید و موضوع دیگری نبود! البته این نوع افشاگری از سوی صادق درودگر بیش از آنکه مطلبی را بر علیه هدایتی افشا کند، به نوعی تمسخری بود که وی نسبت به باشگاه ملوان و هواداران این باشگاه روا داشت چراکه حسین هدایتی از یک سو بارها اعلام کرده که هزینه هایی را که قرار بوده به باشگاه ملوان بدهد را پرداخت کرده است. از سوی دیگر نیز گردش حساب های باشگاه ملوان نیز نشان می دهد که هدایتی به تعهداتش عمل کرده، اما نکته مورد ابهام هزینه های باشگاه ملوان در گردش مالی داخل باشگاه است. در این بین باشگاه ملوان با توجه به قدمت دیرینه و هواداران پرشور و پرشمارش، در طول سال های اخیر نتوانسته موفقیتی در لیگ برتر و جام حذفی کسب کند و همواره در پایان فصل در میانه های جدول جایی برای خود دست و پا کرده است. اما آنچه هواداران باشگاه ملوان را بیش از هر موضوع دیگری آزار می دهد اختلافاتی است که بین مدیرعامل و مالک سابق باشگاه به وجود آمده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها