دلارهای ایرانی به "ندارهای" ایتالیایی می رسد! /رویای رویانیان چقدر آب می خورد؟

کد خبر: 302428

باشگاه میلان ایتالیا برای حضور در ایران و بازی در مقابل تیم پیشکوستان پرسپولیس رقم هنگفتی را از طرف ایرانی دریافت خواهد کرد. این رقم البته جدای از خرج و مخارجی است که باید بابت هزینه پرواز، هتل و گشت و گذار ستاره های میلان ایتالیا در ایران پرداخت شود و با یک حساب سرانگشتی می توان به این نکته دست یافت که محمد رویانیان برای رسیدن به رویای خود که همان بازی با تیم بزرگی چون میلان است، مبلغی میلیاردی را صرف کرده است.

دلارهای ایرانی به "ندارهای" ایتالیایی می رسد! /رویای رویانیان چقدر آب می خورد؟
سرویس ورزشی «فردا»- همه چیز برای برگزاری دیدار تیم های پیشکسوتان پرسپولیس ایران با پیشکسوتان میلان ایتالیا با حضور نزدیک به 18 ستاره سابق باشگاه میلان در تهران مهیا شده و طبق قرار از پیش تعیین شده، این ستاره های سابق فوتبال دنیا روز 6 آذرماه به ایران آمده و بامداد روز 9 آذر ایران را به مقصد ایتالیا ترک می کنند. البته هر چند می توان حضور بازیکنان بزرگ سابق فوتبال جهان در کشورمان را به فال نیک گرفت اما نکات قابل ذکری در خصوص این بازی و حواشی آن وجود دارد. از طرفی نیز هنوز باشگاه پرسپولیس در خصوص این بازی تصمیم خاصی اتخاذ نکرده و در شرایطی که این باشگاه بیش از 170 پیشکسوت دارد، معلوم نیست کدام دسته از پیشکسوتان مقابل پیرمردهای میلان ایتالیا صف آرایی خواهند کرد.
"ندارهای" میلان از این مسابقه سود می برند باشگاه میلان ایتالیا برای حضور در ایران و بازی در مقابل تیم پیشکوستان پرسپولیس رقم هنگفتی را از طرف ایرانی دریافت خواهد کرد. این رقم البته جدای از خرج و مخارجی است که باید بابت هزینه پرواز، هتل و گشت و گذار ستاره های میلان ایتالیا در ایران پرداخت شود و با یک حساب سرانگشتی می توان به این نکته دست یافت که محمد رویانیان برای رسیدن به رویای خود که همان بازی با تیم بزرگی چون میلان است، مبلغی میلیاردی را صرف کرده است. در این خصوص نکته قابل توجه اینجاست که باشگاه ایتالیایی پس از قطعی شدن زمان سفرشان به ايران و ديدار با پرسپوليس از باشگاه ايرانی تعهد خواسته كه 70درصد پول‌شان تا پايان هفته جاری به حساب باشگاه ايتاليايی واريز شود. البته ستارگان میلان خيلی زود هم اعلام كردند كه بخش قابل توجهی از مبلغ دريافتی را به يك موسسه خيريه در ميلان اهدا خواهند كرد. این در حالی است که در حال حاضر بسیاری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و بازیکنان سابق و اسبق این باشگاه این روزها با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کنند و یکی از آنها خرج و مخارج زندگی خود را از طریق مسافرکشی با تاکسی تامین می کند و دیگری برای تامین مخارج درمان خود به این در و آن در می زند. در حالی که این هزینه های میلیاردی برای برگزاری یک بازی نه چندان با اهمیت با باشگاه میلان ایتالیا می توانست به جای رسیدن به دست "ندارهای" ایتالیایی به سفره پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برسد.
برنامه میلان، بی برنامگی پرسپولیس تیم میلان ایتالیا که قرار است با 18 بازیکن و 7 همراه وارد کشورمان شود از نزدیک به 10 روز مانده به آغاز این سفر تمام برنامه های خود را برای حضور در ایران و رقابت با تیم فوتبال پرسپولیس برنامه ریزی کرده است. آنها حتی برای لحظه لحظه حضور خود در تهران نیز برنامه ریزی کرده اند و حتی تعویض هایی که قرار است انجام دهند و دو مربی که در هر نیمه یکی از آنها روی نیمکت میلان می نشیند نیز مشخص شده اند. این در حالی است که در سمت مقابل، پرسپولیسی ها و مدیران این باشگاه بیشتر وقت خود را در آستانه برگزاری این مسابقه صرف انجام کارهای تبلیغاتی و مصاحبه با رسانه های مختلف کرده اند و هنوز هیچ برنامه ای از سوی باشگاه پرسپولیس برای نحوه برگزاری این مسابقه، نام مربی تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی و نام بازیکنان دیده نمی شود. البته طبق آنچه که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، قرار است علی پروین روی نیمکت سرخپوشان در این بازی بنشیند اما گویا سلطان پرسپولیسی ها هیچ چراغ سبزی به باشگاه مبنی بر قبول این پیشنهاد نشان نداده است. بازی با میلان، سوهان روح بازیکنان پرسپولیس بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بیش از هر کس دیگری نسبت به برگزاری بازی تیم های پرسپولیس و میلان ایتالیا اعتراض دارند. پرسپولیس از چند وقت پیش با بی‌پولی دست به گریبان است و چشم بازیکنان این تیم به جیب های باشگاه و مدیران باشگاه دوخته شده است. در بین معترضان هم انواع و اقسام بازیکنان دیده می شوند. چه بازیکنانی که غیر از آن قسط ۳۰ درصدی، ماشین هم از باشگاه گرفته‌اند، چه بعضی‌ دیگر که ماشین را به امید پول، پس زدند و چه آن دسته از بازیکنانی که هنوز حتی قسط اول‌ قرارداد‌هایشان را هم نگرفته‌اند. در این خصوص قرار است دو تن از بازیکنان به نمایندگی از همه بازیکنان به دیدار علی دایی و رویانیان رفته و درباره مشکلات مالی با آن‌ها صحبت کنند. آن‌ها اما تنها معترضان باشگاه نیستند چرا که تعدادی از طلبکاران قدیمی پرسپولیس هم به همین خاطر به بازی با میلان واکنش نشان داده‌ و حتی مشغول امضای توماری هستند با آن مضمون که با توجه به بدهی سنگین پرسپولیس، برگزاری چنین بازی پرهزینه‌ای حتی با پول اسپانسر چرا باید در دستور کار باشگاه قرار بگیرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها