ماتیوس: شانس بایرن بیشتر از یوونتوس است

کد خبر: 502171

اسطوره باشگاه بایرن مونیخ بر این باور است که شانس این تیم برای شکست دادن یوونتوس بیشتر است.

خبرگزاری ایسنا: در یکی از حساس ترین و جذاب ترین دیدارهای دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب دو تیم بایرن مونیخ و یوونتوس در آلیانس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در حالی برگزار می شود که دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید که این موضوع، شانس بایرن را برای صعود بیشتر می کند.

لوتار ماتیوس در این زمینه گفت: بر این باور هستم که شانس بایرن مونیخ برای صعود به دور بعد بیشتر است اما نباید فراموش کرد یوونتوس هم بسیار قوی است و فصل قبل با شکست دادن رئال مادرید، به فینال راه یافت. یوونتوس شروع بسیار بدی در سری A داشت اما اکنون شرایط این تیم بسیار خوب شده و مدتهاست شکست نخورده است.

او ادامه داد: یوونتوس برای حمله کردن به آلیانس آره‌نا نخواهد آمد. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری ابتدا تلاش می کنند بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار دهند و بعد از آن، به حمله فکر می کند. آنها بازیکنی مانند پل پوگبا را در اختیار دارند که می تواند نقش سرنوشت سازی در میانه میدان داشته باشد.

ماتیوس درباره این سوال که چه تیمی شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارد نیز پاسخ داد: بر این باور هستم که پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آیند. پاری سن ژرمن تیم بسیار خوبی است و می توانم بگویم از رئال هم بهتر است. در همان ابتدا هم پیش بینی می کردم این تیم به فینال راه پیدا کند. معتقدم از بین سه تیم بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و بارسلونا، یک تیم قهرمان خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها