شمسایی: ماندنم در تاسیسات قطعی نشده

کد خبر: 512567

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید ماندنش در این تیم در گرو جذب بازیکنان مورد نظر و فراهم کردن امکانات مناسب است.

خبرگزاری ایسنا: وحید شمسایی، درباره ماندن و نماندن در تیم فوتسال تاسیسات دریایی، اظها‌ر کرد: در دو، سه روز گذشته مذاکراتی را با مسئولان تاسیسات دریایی داشتیم. البته قبل از عید صحبت‌هایی با آقای منوچهری، رییس شرکت و آقای دهقان مدیر‌عامل باشگاه داشتیم و روز گذشته هم در خدمت هیات مدیره بودیم و صحبت‌های خوبی را انجام دادیم. در دو، سه روز آینده وضعیتم مشخص می‌شود. ماندن من در تاسیسات دریایی در گرو فراهم کردن نیازهایم است.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: برای تاسیسات دریایی زحمات زیادی کشیده شده است و حیف است که در این مرحله تیم را رها کنیم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره این که گفته می‌شود مصطفی نظری در حال جدایی از این تیم است، گفت: قطع به یقین نظری اولین گزینه من برای حضور در دروازه است. من از باشگاه خواسته‌ام تمام بازیکنان فصل گذشته‌ام را حفظ کنم. تاسیسات دریایی در حال‌ حاضر به جایگاه بین‌المللی دست یافته است و دیگر همه این تیم را می‌شناسند و باید آن را حفظ کنیم.

شمسایی درباره حضور چهار نفر از اعضای این تیم در میان برترین‌های فوتسال جهان، ا‌دا‌مه‌ داد: تا به حال چنین چیزی اتفاق نیفتاده بود که تاسیسات دریایی این کار را انجام داد. امیدوارم که حرکت رو به جلوی ما ا‌د‌ا‌مه‌دار باشد و در کنار هم قدم‌های دیگری را برداریم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: در سال جاری دو تورنمنت بسیار بزرگ داریم. ابتدا از دوم تا نهم تیر در ر‌قا‌بت‌های جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنیم و سپس از بیست و پنجم تیر ماه تا سوم مرداد باید در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. همان طور که می‌دانید تیم‌های حاضر در این مسابقات مجاز به استفاده از بازیکنان خارجی هستند و می‌توانند از بازیکن روس و برزیلی هم استفاده کنند، پس کارمان سخت است. اگر قرار باشد بدون برنامه به این ر‌قا‌بت‌ها برویم ضرر می‌کنیم.

شمسایی همچنین در مورد این که باید نگاه ملی به تاسیسات دریایی وجود داشته باشد، تاکید کرد: فکر می‌کنم سال 94 را به خوبی و با موفقیت به سپری کردیم که این حاصل کمک به همدیگر بود. تاسیسات سردمدار قهرمانی‌های ایران در آسیا بود و پس از آن تیم‌های بانوان و تیم ‌ملی فوتسال قهرمان شدند. امیدوارم که این اتفاق در سال جدید هم ا‌د‌ا‌مه‌ داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره لیست ارائه شده به این باشگاه برای جذب بازیکنان مورد نظرش، عنوان کرد: ما اول باید بدانیم که چه بازیکنانی از ما جدا می‌شوند. از طرفی من هم با تاسیسات دریایی قرارداد ندارم و رسما سرمربی این تیم نیستم. قسم می‌خورم که در سکوت یا در خفا قراردادی نبسته‌ام و هیچ اتفاقی رخ نداده است، اما در لیستی که به باشگاه ارائه کرده‌ام بازیکنان فصل گذشته را خواسته‌ام. این لیست با توجه به بودجه‌ای در نظر گرفته شده است که هیات رییسه آن را مصوب کرده است. البته این بودجه به اندازه بودجه سال گذشته است و باید آن را بیشتر کنیم. به امید خدا اگر همه چیز طبق روال پیش رود پانزدهم تا بیستم اردیبهشت ماه تمریناتمان را آغاز کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها