ماجدی: درخشان به کارش ادامه می‌دهد

کد خبر: 515505

سرپرست تیم خونه به خونه بابل اعتقاد دارد صعود تیمش به لیگ برتر باشگاه های کشور به اما و اگر کشیده شده است.

ورزش سه: میرشاد ماجدی، درباره ناکامی های تیم خونه به خونه در هفته های گذشته می گوید: مشکل اصلی ما در هفته های گذشته گل نزدن بوده است که باید حل شود. ما موقعیت های خوبی به دست می آوریم اما نمی توانیم استفاده کنیم و همین مساله باعث شده در 5 بازی 4 امتیاز بگیریم.

او ادامه می دهد: این در حالی است که باشگاه هیچ چیز کم نگذاشته است. باشگاه های دیگر در پرداخت حق و حقوق اعضای تیم خود دچار مشکل شده اند اما در خونه به خونه همه چیز سر جای خودش است و جا دارد از مسئولان باشگاه تشکر کنم.

سرپرست تیم خونه به خونه با اشاره به فشاری که حمید درخشان تحمل می کند، تاکید می کند: به هر حال درخشان هم از شرایط ناراحت است. او تلاش زیادی انجام می دهد و هدفش این بوده تا تیم جزو 3 تیم صعود کننده باشد. ما در بازی های قبل واقعا بدشانس بودیم. در همین بازی دیروز می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما قسمت نبود.

ماجدی درباره شایعاتی که پیرامون برکناری حمید درخشان شنیده می شود، عنوان می کند: چنین مساله ای صحت ندارد. او سر جایش قرار دارد و به کارش ادامه می دهد.

وی درباره شانس صعود تیمش به لیگ برتر می افزاید: احساسم این است از این به بعد دیگران برای ما تصمیم می گیرند. ما 3 بازی داریم که باید آنها را ببریم و ببینیم تیم های دیگری چه می کنند. سرنوشت کار دست خودمان بود اما از دست دادیم. واقعا حیف شد. با این حال برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها