شهرام محمودی: اگر فقط به فکر سهمیه آسیا باشیم ضربه می‌خوریم

کد خبر: 519226

ملی‌پوش والیبال گفت: در رقابت‌های انتخابی المپیک باید جزو سه تیم اول باشیم و اگر فقط به فکر سهمیه آسیا باشیم ضربه می‌خوریم.

خبرگزاری ایسنا: شهرام محمودی درباره شرایط تمرینی تیم ملی قبل از اعزام به اردوی فرانسه گفت: تمرینات سختی را پشت سرمی‌گذاریم و واقعا فشار تمرینات خیلی زیاد است. ولی همه بچه ها با شرایط وفق پیدا کردند. در واقع در هفته اول شرایط خیلی دشوار بود. روزی حدود شش ساعت تمرین آن هم به این شکل واقعا سخت است.

محمودی ادامه داد: شرایط تمرینات واقعا خوب است و همه بازیکنان روحیه خوبی دارند. درست است که در تمرین‌ها شوخی می‌کنیم اما واقعا همه جدی تمرین می‌کنند. تیم به مرز آمادگی خوبی رسیده است و فکر می‌کنم اردوی فرانسه ما را به آمادگی لازم برای مسابقه‌ها بگذارد.

ملی‌پوش والیبال درباره اردوی تیم ملی در فرانسه گفت: من فکر می‌کنم در راه رفتن به فرانسه هم در هواپیما تمرین کنیم! برنامه فرانسه خیلی خیلی سنگین است. ما پنج روز در فرانسه هستیم و صبح و عصر تمرین‌های سنگین داریم و تمرین و بازی تدارکاتی هم با فرانسه داریم. واقعا زمانی که برنامه را دیدم قفل کردم چرا که خیلی سنگین است.

او درباره حریفان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک و اولین بازی برابر استرالیا گفت: مهم نیست که اولین بازی ما برابر چه تیمی است. همه تیم‌ها سخت هستند و باید از بازی اول با آمادگی کامل کار کنیم و کاملا جدی به دنبال سهمیه باشیم. ما باید جزو سه تیم اول باشیم و اگر به فکر سهمیه آسیا باشیم ضربه می‌خوریم. امیدوارم به هدف خودمان برسیم.

محمودی در پایان گفت: همه تیم‌ها با آمادگی کامل به رقابت‌ها می‌آیند و این که کار در المپیک از مسابقه‌های انتخابی آسان تر است. قطعا اگر یکی دیگر از تیم های راه‌یافته به المپیک آسیایی یا آمریکایی باشد بهتر است، اما ما اصلا به چنین مسائلی فکر نمی‌کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها