تحلیل رضا شاهرودی از بازی پرسپولیس- سپاهان

کد خبر: 631264

پرسپولیسی‌ها بعد از برد مقابل تراکتورسازی با غرور وارد دربی هشتادوچهار شدند و گل دقایق ابتدایی این تیم باعث شد که بازیکنان این تیم برای زدن گل‌های بیشتر بی‌محابا حمله کنند و اگر ضربه سر طارمی در دقیقه ۸ بازی گل می‌شد شیرازه استقلال از هم می‌پاشید.

روزنامه آرمان؛ رضا شاهرودی: پرسپولیسی‌ها بعد از برد مقابل تراکتورسازی با غرور وارد دربی هشتادوچهار شدند و گل دقایق ابتدایی این تیم باعث شد که بازیکنان این تیم برای زدن گل‌های بیشتر بی‌محابا حمله کنند و اگر ضربه سر طارمی در دقیقه ۸ بازی گل می‌شد شیرازه استقلال از هم می‌پاشید.

اما استقلال با زدن ۳ گل در ۳ موقعیتی که تا پایان بازی به دست آورد به پرسپولیس شوک وارد کرد و توانست سه امتیاز دربی را از آن خود کند. پرسپولیسی‌ها در دربی خوب کار نکردند و غرور کاذب آنها باعث شد دربی را ببازند. البته نباید از بازی خوب جلال حسینی، صادق محرمی و سروش رفیعی به راحتی عبور کرد که در واقع فقط این ۳ بازیکن بودند که توانستند بهترین بازی را مقابل استقلال انجام دهند. در حال حاضر مهمترین وظیفه بر دوش کادر فنی تیم است. برانکو مربی حرفه‌ای است و به خوبی می‌داند که چطور تیم را از شرایط بحرانی خارج کند. بازیکنان پرسپولیس هم باید باخت در دربی را فراموش کنند چون دیگر تاریخ به عقب برنمی‌گردد و دربی هشتادوچهارم هم به تاریخ پیوست و باید هدف اصلی خودشان را دنبال کنند .
بر این باورم که با یک برد مقابل سپاهان شرایط عادی به تیم برمی گردد. در پایان مسابقه متاسفانه شاهد درگیری بین دو کاپیتان با سابقه سرخابی‌ها بودیم. رحمتی و حسینی کاپیتان‌های دو تیم بودند و باید خودشان را کنترل می‌کردند. البته ما باید خودمان را جای این بازیکنان هم بگذاریم. بازی در شرایط سخت و تحت تاثیر فشار هواداران قرار داشت و طبیعی است که بازیکن در چنین شرایطی کنترل خودش را از دست می‌دهد. اعتقاد دارم هنوز قهرمانی در دست پرسپولیس است و در حال حاضر هم این تیم با ۶ امتیاز اختلاف درصدر جدول جا دارد. البته هنوز هفته‌های زیادی تا پایان لیگ مانده و همه تیم‌ها بازی‌های سختی را پیش رو دارند و امیدوارم که پرسپولیس به هدف اصلی‌اش که قهرمانی است، برسد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها