حریف تدارکاتی ایران چهارشنبه در تهران

کد خبر: 643045

کاروان تیم‌ملی فوتبال عراق جهت برپایی اردوی آماده‌سازی دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و بازی تدارکاتی با شاگردان کی‌روش چهارشنبه به تهران می‌آیند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه المدی عراق، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد به کاروان تیم ملی فوتبال عراق متشکل از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال این کشور، کادر فنی و بازیکنان ویزای یک هفته‌ای اعطا کرده و چهارشنبه در تهران خواهند بود.
این روزنامه عراقی همچنین از صدور ویزای علی حصنی، ملی‌پوش تیم العربی کویت پس از ارسال نامه فدراسیون فوتبال ایران به سفارت کشورمان در کویت خبر داد و بازیکنان شاغل در لیگ عربستان نیز جهت دریافت ویزای خود امروز راهی بغداد می‌شوند.
روزنامه المدی عراق همچنین اعلام کرد ملی‌پوشان عراقی شاغل در لیگ‌های اروپایی که پاسپورت‌های خارجی دارند پس از سفر به ایران در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) ویزا خواهند گرفت و انتظار می‌رود مدت اقامت کاروان تیم‌ملی فوتبال عراق با توجه به بازی برابر استرالیا در تهران تمدید شود.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق 28 اسفند ماه سال جاری در دیدار تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران پشت درهای بسته به مصاف هم می‌روند. عراق سوم فروردین سال 1396 نیز در اولین بازی دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در گروه B آسیا در ورزشگاه قوامین تهران میزبان استرالیا است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها