فریبا: جباری با آگاهی استقلال را انتخاب کرد

کد خبر: 690764

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که مجتبی جباری با آگاهی از مشکلات فوتبال ایران این تیم را انتخاب کرده است.

خبرگزاری تسنیم: بهتاش فریبا در مورد پیوستن مجتبی جباری به استقلال گفت: به‌هر حال استقلال تیمی است که مجتبی جباری و پژمان منتظری سابقه بازی در آن را داشته‌اند. آنها بازیکنان باتجربه‌ای هستند که امیدوارم بتوانیم از تجربه‌شان استفاده کنیم. مطمئناً شرایط استقلال با حضور چنین بازیکنانی می‌تواند بهتر شود. جباری و منتظری به خانه خودشان برگشته‌اند و به آنها خوش‌آمد می‌گویم.
مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه اکثر رسانه‌ها از مخالفت منصوریان برای بازگشت جباری خبر داده بودند، تأ‌کید کرد: به‌هر حال همیشه در فوتبال گمانه‌زنی و خبرهای متفاوت وجود دارد و در مورد جذب بازیکنان کادر فنی تصمیم گرفته و در نهایت بازگشت جباری به استقلال هم با موافقت کادر فنی بوده است. امیدوارم که امسال تیم خوبی داشته باشیم و همه بازیکنان بتوانند به استقلال کمک کنند.
«حضور جباری در استقلال و سابقه او در اعتراض به مشکلات مالی و امکانات، نمی‌تواند برای این تیم دردسرساز شود؟»، فریبا با بیان این جمله اظهار داشت: جباری از لحاظ سنی به‌جایی رسیده است که کاملاً شرایط فوتبال را در تیم‌های مختلف درک می‌کند. او چهار سال در قطر بازی کرده و به‌خوبی می‌داند که امکانات فوتبال ما با فوتبال قطر چقدر متفاوت است.
وی در خاتمه تصریح کرد: جباری با آگاهی کامل استقلال را انتخاب کرد و طبیعتاً او می‌داند که در فوتبال ایران چه مشکلاتی وجود دارد. من فکر نمی‌کنم که در مورد این مسائل مشکلی به وجود بیاید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها