پرسپولیس با گل علیپور به رختکن رفت

کد خبر: 700362

تیم پرسپولیس تهران با گل علی علیپور تا دقیقه 35 از تیم نفت تهران پیش افتاده است.

ورزش سه: حمید درخشان در فاصله کمتر از ٢٤ ساعت بعد از قبول هدایت نفت تهران به دنبال کسب جام در سوپرکاپ فوتبال ایران است و کار سختى مقابل برانکو و شاگردان با انگیزه اش پیش رو دارد.
سرمربى کروات سرخپوشان که بعد از ٩ سال پرسپولیس را به جام رسانده اکنون قصد دارد بار دیگر جشن قهرمانى را در آزادى برپا کند و باید دید تقابل او و درخشان چه نتیجه اى در پى خواهد داشت.
با گزارش لحظه به لحظه این دیدار و حواشى آن، خبرنگار و عکاس ورزش سه را در استادیوم آزادى همراهى کنید.
استادیوم آزادى
داور: بیژن حیدرى کمک داوران: علیرضا ایلدروم و یعقوب حجتى
پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور
سرمربى: برانکو ایوانکوویچ
نفت تهران
میلاد فراهانی، جهانبخش ذبیحی‌طاهر، حسین جعفری، فرید محمدی‌زاده، امیرحسین فشنگچی، علیرضا عزت‌کرامت، فرشاد هاشمی، علی میرخراط، مجتبی حق‌دوست، آرش شهامتی و عیسی آل‌کثیر
سرمربى: حمید درخشان
شرح گل
پرسپولیس 1 نفت تهران 0: (دقیقه 18، علی علیپور): در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس چند موقعیت مناسب را از دست داده بودند، علی علیپور روی فراری بلند، توانست با ضربه ای دقیق و بدون حرکت اضافه میلاد فراهانی را تسلیم و گل اول تیمش را به ثمر برساند.
دقایق حساس
دقیقه 4: ارسال ضربه ایستگاهی توسط محسن مسلمان در یک رفت و برگشت به مهدی طارمی رسید و در حالی که این بازیکن برای ضربه آکروباتیک خود را مهیا می کرد با علیپور قاطی کرد تا تنها یک کرنر نصیب آنها شود.
دقیقه 8: دومین موقعیت جدی برای پرسپولیس روی ارسال وحید امیری و مهیا شدن توپ برای علیپور با واکنش موفق میلاد فراهانی و تکل مدافع نفت یک کرنر برای این تیم شکل داد.
دقیقه 9: ارسال کرنر توسط محسن مسلمان و ضربه سر علی علیپور با بدشانسی این مهاجم شمالی راهی به دروازه نیافت و توپ با اختلافی کم راهی اوت شد.
دقیقه 18: روی پاس عمقی به علیپور، این بازیکن به عمق خط دفاعی نفت زد و موفق شد با ضربه‌ای دقیق به زاویه مخالف فراهانی، اولین گل بازی را به سود پرسپولیس به ثمر برساند.
دقیقه 27: روی حرکات ترکیبی بازیکنان پرسپولیس، مهدی طارمی موقعیت خوبی به دست آورد که ارسال زمینی او برای فرشاد احمدزاده با ضربه دقیقی برای باز کردن دروازه نفت همراه نشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها