حسینی با استقلال تمدید می‌کند؟

کد خبر: 823656

سیدحسین حسینی قرارداد خود را با تیم فوتبال استقلال تمدید نکرده است.

حسینی با استقلال تمدید می‌کند؟

باشگاه خبرنگاران: حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال که در فصل گذشته با حضور وینفرد شفر توانست رکورد کلین شیت تاریخ فوتبال ایران را بکشند، در بازی‌های آخر تیمش به نیمکت نشین شد. این موضوع باعث شد تا او از لیست تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ خط بخورد.

رقبای حسینی با قرار گرفتن در درون دروازه اجازه خود نمایی به حسینی را ندادند و این دروازه بان هم پس از اتمام بازی‌های لیگ حاضر به تمدید قرارداد خود با آبی پوشان پایتخت نشد.

البته پندار توفیقی در روز‌های گذشته خبر از تمدید قرارداد ۵ ساله با حسینی را در حالی اعلام کرد که این دروازه بان از تراکتورسازی و چند تیم دیگر لیگ برتری پیشنهاد دارد.

پیشنهادی که مشخص نبود در حد شایعه است یا خیر، اما هر چه که بود مدیران باشگاه تراکتورسازی شب گذشته محسن فروزان را به عنوان سنگریان خود معرفی کردند تا راه رسیدن حسینی به این تیم برای همیشه بسته شود.

حسینی این روز‌ها در شیراز به سرمی‌برد و هنوز برای توافق نهایی با مدیران استقلال پای میز مذاکره نشسته است، اما آن چیزی که به گوش می‌رسد این است که شفر اعلام کرده که به حضور هر ۲ دروازه بان تیمش از جمله حسینی و مهدی رحمتی نیاز دارد تا لیگ هجدهم را با قدرت هرچه تمام آغاز کنند.

از طرفی حسینی و رحمتی باید بدانند که برای فصل آینده همانند فصل پیش رقابت سختی برای تصاحب دروازه دارند و به نوعی باید مشکل نیمکت نشینی را با یکدیگر حل کنند.

ستار همدانی درباره حضور رحمتی و حسینی در استقلال گفت:حسینی کجا می‌خواهد برود؟ استقلال خانه حسینی است و قطع به یقین او در استقلال تبدیل به حسینی شده است.

همدانی افزود: حسینی از لحاظ اخلاقی و فوتبالی در سطح خوبی قرار دارد و شفر سرمربی تیم هم به این موضوع رسیده که حسینی در شرایط خوبی قرار گرفته است.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال بیان کرد: حسینی در سال گذشته رقیبی همچون مهدی رحمتی داشت و این ۲ دروازه بان رقابت بسیار تنگاتنگی با یکدیگر داشتند و در برخی موارد هم مشکلاتی وجود داشت، اما هر ۲ بازیکن در کمال آرامش کار خود را دنبال کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها