فیلم دعوای مردم در صف مرغ توسط گوهر خیراندیش منتشر شد/ همدردی گوهر خیراندیش با مردم!

کد خبر: 1058927

عکسی از گوهر خیراندیش بازیگر محبوب سینما و تلویزیون را مشاهده می‌کنید

فیلم دعوای مردم در صف مرغ توسط گوهر خیراندیش منتشر شد/ همدردی گوهر خیراندیش با مردم!

به گزارش سایت خبرآزاد گوهر خیراندیش بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایرانی عکسی از خود را به همراه علی کریمی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

ناگفته های گوهر خیراندیش درباره علی انصاریان 

گوهرخیراندیش بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون کشورمان که مدتی قبل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود پس از ترخیص و بهبود وضعیت جسمانی با انتشار پستی برای علی انصاریان اینطور نوشت:

سلام عزیزانم ...

آه...

علی جانم دنیا را میبینی تنِ جوانانِ عزیزمان بخصوص تو که سالم و ورزشکار بودی دربین ما نباشد ودر خاک آرمیده باشد ؛ انوقت منِ پیرزن زنده بمانم ...

 اگر بخواهیم یکی از بهترین نقش های گوهر خیراندیش را نام ببریم باید به فیلم بانو ساخته داریوش مهرجویی اشاره کنیم. بانو شاهکاری از داریوش مهرجویی بود که سال 70 ساخته شد و گوهر خیراندیش در این فیلم ایفاگر نقش هاجر بود

گوهر خیراندیش در فیلم میگرن 

فیلم سینمای «میگرن» به کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد و تهیه کنندگی مجید آقاگلیان و حمید آقاگلیان روی پرده سینماها رفت.فیلم سینمایی «میگرن» به کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد روی پرده سینماها رفت.

در این فیلم، گوهر خیراندیش، پانته‌آ بهرام، رضا کیانیان، هنگامه قاضیانی، سهیلا رضوی، شاهرخ فروتنیان، هدایت هاشمی، افشین هاشمی، صفا آقاجانی، حسین سلیمانی، مجتبی بی‌طرفان و... نیکی نصیریان، پارسا مشیری، مبیناسادات آتشی (بازیگران کودک) به ایفای نقش می پردازند.

در سه واحد آپارتمانی در یک ساختمان خواهد گذشت و قصه سه خانواده را به صورت درهم تنیده و موازی روایت می‌کند.

گوهر خیراندیش

 

 

جدیدترین وضعیت گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش چند روز پیش به دلیل ابتلا به کرونا و وخامت حالش راهی بیمارستان شد. کمند امیرسلیمانی بازیگر ایرانی در استوری اینستاگرام خود خبر از مرخص شدن گوهرخیراندیش از بیمارستان داد.

گوهر خیراندیش در یکی از پست های اینستاگرامی خود درباره علت مبتلا شدنش به کرونا اینطور گفت:ای وای که چقدر متاسف و گریان شدم .تسلیت به خانواده « میناوند » نازنین و همچنین تسلیت میگم به فوتبالیست های عزیز ومردم مهربانمان.

درخواست گوهر خیراندیش از مردم 

خواهش میکنم وقتی دچار کرونا میشوید حتماً قبل از آنکه دیر بشود و « ریه« ها را درگیر کند به بیمارستان بروید و دستورات لازم را از پزشکان بیمارستان بگیرید . بعد از فیلمبرداری کمی احساس سرماخوردگی داشتم فکر میکردم میتوانم توی خونه از پسش برمیام نشد کم اشتهایی استخوان درد شدید استفراغ تب و لرز شدید ۴ روز دیر به بیمارستان آمدم و متاسفانه ریه ام درگیر این « کرونای » لعنتی شد .

لطفاً مرا دعا کنید تااز رنج این سرفه های بی امان و بی حالی وکم نفسی نجات پیدا کنم . و از بیمارستان بیرون بیام تا صحنه های پایانی سریال « خوب ، بد جلف را برایتان به پایان برسانم. من فقط با عشق شما زنده ام و از تمام دوستانم و‌مردم نازنینم که در این مدت مرا مورد مهر بیش از حد قرار داده اند ممنون و سپاسگزارم . کاش از روز اول به توصیه دوستان نزدیکم گوش میدادم .اگر از روز اول بستری شده بودم و تحت مراقبت این اتفاق برایم نمی افتاد . بیشترین مرگ و میر از این بیماری دیر و یا نرفتن به بیمارستان است . که متاسفانه اگر «میناوند » عزیز زودتر به بیمارستان آمده بود شایدچنین نمیشد

گوهر خیراندیش که از چند روز قبل به دلیل کرونا در بیمارستان بستری بود در یک پیام ویدئویی از بهبود حال خود خبر داد و از مردم خواهش کرد که پروتکل‌ها را رعایت کنند .این بازیگر پس از بهبودی از کرونا برای مرحوم انصاریان و مرحوم میناوند در بیمارستان در ویدیویی ناراحتی خودش را ابراز کرد.

این تهیه‌کننده سینما درباره وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، به ایسنا گفت: خوشبختانه حال ایشان از نظر ریه و شرایط تنفس بهتر است و سرفه‌هایشان نیز تا حدودی زیادی بهبود پیدا کرده است.

او ادامه داد: البته از دو روز پیش ایشان دچار تب شده ولی طی صحبتی که با پزشک و پرستارشان داشتیم، جای نگرانی نیست زیرا بازگشت تب در برخی از بیماران کرونایی جزو روند بیماری است به طوری که چند روز بعد از قطع کامل تب، بیمار بار دیگر دچار این عارضه می‌شود و حتی ممکن است بعد از بهبودی کامل، هر از گاهی این اتفاق بیفتد ولی به تدریج فاصله بازگشت تب، بیشتر خواهد شد. همچنانکه برخی از بهبود یافتگان هم هر از چندی دچار سرفه می‌شوند. ظاهرا نشانه‌های مختلف کرونا بعد از بهبودی کامل، ممکن است گاهی اوقات بازگردد ولی آن گونه که پزشک ایشان گفته‌اند، جای نگرانی نیست.

او اضافه کرد: خانم خیراندیش همچنان در بیمارستان تحت درمان هستند و به تازگی داروهای دیگری برای قطع تب ایشان تجویز شده تا روند بهبودی‌شان زودتر طی شود. 

گوهر خیراندیش چند روزی است که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری و تحت درمان است.

به گفته دوستانش از جمله عباس یاری، منتقد سینما و دبیر تحریریه مجله «فیلم» و بیتا منصوری، تهیه کننده سینما، این بازیگر که مشغول بازی در یک پروژه تصویری بوده، پس از ابتلا به کرونا دیر به بیمارستان مراجعه کرده و همین تاخیر سبب شده که چهل درصد ریه او درگیر کرونا شود ولی خوشبختانه در حال حاضر وضعیت ریه و شرایط تنفسی‌اش بهتر شده است.

حرف های جنجالی گوهر خیراندیش در بیمارستان

 گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت کشورمان چندروزی است به دلیل ابتلا به بیماری کرونا راهی بیمارستان شده است. به تازگی امید اسماعیل خانی پسر این بازیگر قدیمی فیلمی از مادرش منتشر کرده که حاکی از بهبود نسبتی وضعیت بیماری اش است.

گوهر خیراندیش در این فیلم می گوید: خوشبختانه حالم بهتر از روزهای قبل ا ست

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها