خبر خوش درباره افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1400 / قول عالی دولت به بازنشستگان

کد خبر: 1057475

نوبخت با اشاره به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی‌الحساب به بازنشستگان در ۲۹ اسفند، گفت: بر اساس قولی که در زمینه آغاز مرحله بعدی همسان سازی به بازنشستگان دادیم پرداخت انجام و در سال ۱۴۰۰ هم در جهت همسان سازی حقوق‌ها این روند ادامه خواهد یافت.

خبر خوش درباره افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1400 / قول عالی دولت به بازنشستگان

 افزایش حقوق بازنشستگان / آخرین وضعیت متناسب سازی و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ مشخص شد. مرحله اول افزایش حقوق بازنشستگان و متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مرداد ماه سال 99  اجرا شد و بعد از آن مجدد افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در مهرماه متناسب شد.خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق بازنشستگان را با هم می خوانیم.

توضیحات مهم محمدباقر نوبخت درباره افزایش حقوق بازنشستگان

افزایش حقوق بازنشستگان

«محمدباقر نوبخت» درباره پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی الحساب به بازنشستگان در آخرین ساعات ۲۹ اسفند گفت: بر اساس قولی که به بازنشستگان در زمینه آغاز مرحله بعدی همسان سازی بازنشستگان در اسفندماه ۱۳۹۹ داده بودیم این پرداخت انجام شد.

وی ادامه داد: در مردادماه کاری را برای همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی و در مهرماه هم برای بازنشستگان کشوری و لشگری انجام دادیم.

نوبخت با اشاره به اینکه صندوق تامین اجتماعی خارج از دولت و دو صندوق دیگر در داخل دولت هستند گفت: با توجه به تفاوتی که در پرداخت‌های این دو مجموعه صندوق رخ داد، بعد از اینکه متوجه شدیم به یک توافقی رسیدیم و به بازنشستگان تامین اجتماعی هم قول دادیم که در اسفندماه این مرحله دوم همسان سازی را آغاز می‌کنیم. به همین جهت، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از اعضای این صندوق واریز شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها