حمیدرضا صدر کارشناس معروف فوتبال درگذشت

کد خبر: 1077633

لحظاتی پیش استوری زیر در صفحه رسمی حمیدرضا صدر منتشر شد.

حمیدرضا صدر کارشناس معروف فوتبال درگذشت

واکنش خانواده حمیدرضا صدر به انتشار این خبر

بیوگرافی حمیدرضا صدر و همسرش مهرزاد دولتی 

حمیدرضا صدر (زادهٔ ۲۸ اسفند ۱۳۳۴) نویسنده و منتقد سینما و مفسر فوتبال است. حمیدرضا صدر زاده مشهد و اصالتا از محلات است. حمیدرضا صدر یک کارشناس سینما و منتقد فیلم است که در نشریه هفت به مدتی طولانی می‌نوشت. حمیدرضا صدر معمولاً به عنوان کارشناس فوتبال به برنامه‌های صدا و سیما دعوت می‌شود. حمیدرضا صدر در ایران و انگلستان تحصیل کرده‌است. حمیدرضا صدر دانش‌آموختهٔ کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه تهران و مقطع دکترا از دانشگاه لیدز بریتانیا است.

حمیدرضا صدر

حمیدرضا صدر

چند وقت پیش عباس یاری از  آخرین وضعیت سلامتی حمیدرضا صدر خبر داد. حمیدرضا صدر نویسنده و منتقد سینما و مفسر فوتبال زاده مشهد و اصالتا از محلات است. حال حمیدرضا صدر چندان روبه راه نیست. حمیدرضا صدر در ایران و انگلستان تحصیل کرده‌است.

او گفته:«پریشب وقتی به همسرش زنگ زدم، آرزو می‌کردم بگوید همه خوب و سرحال و قبراق هستیم و جای هیچ نگرانی نیست، اما متوجه شدم که حال حمید چندان روبه‌راه نیست، پزشکان فعلا شیمی درمانیِ او را متوقف کرده اند و امیدوارند بدن تا حدی آرامش پیدا کند تا آن‌ها بتوانند درمان‌های تکمیلی را ادامه دهند.»

گفتنی است: حمیدرضا صدر (زادهٔ ۲۸ اسفند ۱۳۳۴)نویسنده و منتقد سینما و مفسر فوتبال زاده مشهد و اصالتا از محلات است.او معمولاً به عنوان کارشناس فوتبال به برنامه‌های صدا و سیما دعوت می‌شود. او یک کارشناس سینما و منتقد فیلم است که در نشریه هفت به مدتی طولانی می‌نوشت. حمیدرضا صدر در ایران و انگلستان تحصیل کرده‌است. صدر دانش‌آموختهٔ کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه تهران و مقطع دکترا از دانشگاه لیدز بریتانیا است.

واکنش خانواده حمیدرضا صدر به انتشار این خبر

واکنش خانواده حمیدرضا صدر به اعلام یک خبر تلخ

امیرحسین صدر برادر و همراه نزدیک حمیدرضا صدر کارشناس و محقق فوتبال ایران است؛روزنامه‌نگاری که دیروز خبر بیماری او عمومی شد.

 روز گذشته عباس یاری از روزنامه‌نگاران سینمایی در صفحه شخصی‌اش، خبری را منتشر کرد که بسیاری از دوستان نزدیک و همراهان خانواده حمیدرضا صدر از آن مطلع بودند اما به دلایلی مختلف قصدی بر انتشار آن نداشتند با اعلام عمومی خبر بیماری حمیدرضا صدر، موجی از حیرت و البته اندوه در بین طرفداران فوتبال و علاقه‌مندان سینما به وجود آمد و بنابرآنچه که امیرحسین در صفحه شخصی‌اش نوشته، تماس‌ها آنقدر زیاد است که به سختی می‌تواند به آن‌ها پاسخ بدهد.

در عین‌حال متنی که امیرحسین صدر منتشر کرده، نکات جالبی در خود دارد و بخشی از آن هم گلایه‌آمیز است که البته خود عباس یاری در کامنت‌ها درباره این‌که چرا این خبر را منتشر کرده، پاسخی مجدد قلمی کرده است.

حمیدرضا صدر

بیوگرافی حمیدرضا صدر و همسرش مهرزاد دولتی 

حمیدرضا صدر متولد 28 اسفند 1334 در مشهد، کارشناس فوتبال است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد و فوق لیسانس شهرسازی از دانشکاه تهران و دکترای شهرسازی از دانشگاه لیدز انگلستان می باشد، صدر نویسنده، کارشناس، محقق و پژوهشگر حرفه ای فوتبال است همینطور او علاوه بر نقد فوتبال، کارشناس سینما و منتقد فیلم نیز است.

خانواده

پدرم ارتشی و مهندس بود و پنج فرزندش در گوشه کنار ایران به دنیا آمدند. مثلا من در مشهد به دنیا آمدم، ولی شش ماه که بودم به تهران برگشتیم و کمی بعد به سنندج رفتیم و بعد هم راهی کرمانشاه شدیم.

معلم خصوصی

کلاس اول بودم که پدرم برایم هم معلم عربی گرفت و هم معلم خط، زبان انگلیسی را هم در دبستان و هم از معلمی که پدر گرفت یاد گرفتم، پدرم فردی فرهنگی بود و ما رامیان کتاب و روزنامه بزرگ کرد.

علایق دوران دانشجویی

در سال های دانشجویی دوربین عکاسی بسیار خوبی داشتم و وقتی به امجدیه می رفتم از همان جایگاه تماشاچی ها عکس می گرفتم. بعد با دوربین هشت میلی متری فیلم برداری می کردم. الان چند تا از بازی های جام تخت جمشید را هم دارم.

بازیکن فوتبال

سوای بازی های خیابانی که پایم در آنها شکست، هم در تیم دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و هم در تیم دانشکده هنرهای زیبا بودم برادر کوچترم شاهین در تیم هما کنار حمید علیدوستی بازی می کرد و کمی بعد کنار مجید صالح به میدان رفت سه برادر بودیم و آنها خوره تر از من بودند.

حمیدرضا صدر با مهرزاد دولتی ازدواج کرده و صاحب یک دختر بنام غزاله است.

حمیدرضا صدر

مهرزاد دولتی در آمریکا داروسازی خوانده است ولی بعد از برگشت به ایران پس از انقلاب به نقاشی تغییر رشته داده است، مدتی درگیر سرطان گردن بود که خوشبختانه درمان شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها