افزایش 5 سانت قد در یک هفته (کاملا طبیعی) بدون بازگشت

کد خبر: 1140466
 

آیا افزایش قد در مدت زمان کوتاه ممکن است؟ آیا می توانیم افزایش 5 سانت قد در یک هفته داشته باشیم؟ در این مقاله راجع به افزایش قد در مدت زمان کوتاه صحبت می کنیم و شما را با ورزش ها و حرکاتی که باید برای افزایش قد داشته باشید آشنا می کنیم تا شما هرچه زود تر بتوانید افزایش قد طبیعی داشته باشید.

افزایش قد در مدت زمان کوتاه

همانطور که در مقدمه گفتیم موضوع این مقاله راجع به افزایش قد در مدت زمان یک هفته است و پاسخ به این سوال که آیا امکان پذیر است یا خیر. افزایش قد به صورتی که شما بتوانید تغییر را حس کنید نیازمند ماه ها زمان است ولی با انجام ورزش ها و مصرف کردن مواد مغذی و مکمل ها شما می توانید در مدت زمان یک هفته پس از شروع، تغییر را در بدن خود حس کنید. یک هفته پس از شروع کردن به انجام دادن حرکات کششی و خاصی که مختص به کشیده شدن استخوان ها هستند بعلاوه مصرف کردن مکمل های هورمون رشد و مواد مغذی همانند کلسیم و روی و ویتامین دی می توانید حس کنید که استخوان های شما در حال رشد هستند. این رشد هر هفته بیشتر از هفته قبلی می شود و در نهایت پس از چندین ماه متوجه می شوید که هر هفته به میزان قابل مشخصی افزایش قد داشته اید. رشد در استخوان ها با علائمی همچون خارش در ساق پا و درد هایی که درطول چندین ساعت در ساق پا حس می شود اتفاق می افتد. اگر این علائم را در پا های خود حس کردید مطمئن باشید که افزایش قد شما در حال انجام است. همچنین پیشنهاد می کنیم به دنبال عمل افزایش قد نباشید زیرا وقتی مضرات عمل افزایش قد را خودتان بخوانید می فهمید که اصلا نباید دنبال آن بروید.

1) در یک هفته اول

در هفته اول شما باید به سراغ تنظیم کردن برنامه غذایی خود باشید تا تمامی مواد مغذی مورد نیاز بدن برای افزایش قد و رشد استخوان ها را به صورت روزانه فراهم کنید. در قدم دوم نیاز به یک برنامه تمرینی مناسب برای حرکات کششی افزایش قد و نرمشی دارید تا بتوانید استخوان های خود را برای افزایش قد آماده کنید. این حرکات شامل حرکات کششی، طناب زدن، ورزش های پا است که در سایت وان قد تمامی این حرکات را با نحوه انجام دادن آنها را می توانید ببینید. حجامت های خاصی هم وجود دارد که روی خون رسانی و ایجاد شرایط برای رشد بهتر هم تاثیر گذارند که با مراجعه به مراکز حرفه ای می توانید برای خود انجام دهید تا بدن خود را برای این پروسه مهم آماده کنید. پس از انجام دادن تمام اقدامات مورد نیاز شما باید به صورت مرتب آنها را انجام دهید تا برنامه رشد خود را با فشار بالایی شروع کنید. رشد در هفته های اول به حدی نیست که متوجه آن شوید ولی باعث می شود که در هفته های بعدی افزایش قد داشته باشید. در هفته اول شما بدن خود را برای افزایش قد آماده می کنید و تاثیرات این ورزش ها را روی استخوان های خود می بینید.

2) پس از چندین هفته

با انجام دادن اقدامات مورد نیاز در هفته اول شما با داشتن برنامه تمرین و تغذیه حساب شده می توانید از هفته های بعدی انتظار افزایش قد داشته باشید. افزایش قد هفته به هفته بیشتر می شود و شما می توانید با اندازه گیری قد خود در هفته ی اول، تغییرات را محاسبه کنید. روی بدن خود فشار وارد نکنید زیرا انجام دادن زیاد حرکات ورزشی به شما کمک بیشتری نمی کند و سعی کنید که طبق برنامه حرکت کنید تا هم خسته نشوید و هم انگیزه کافی داشته باشید.

3) پس از چندین ماه

در نهایت پس از گذشت چندین ماه می توانید ببینید که افزایش قد شما ثمر بخش بوده است. روند رشد قد شما پس از چندین ماه متوقف می شود که طبیعی است زیرا هورمون های رشد شما در نهایت از کار می افتند و دیگر رشد قدی از آنها صورت نمی گیرد و این اتمام کار برای شما است.

تاثیر افزایش قد روی اعتماد به نفس

مهم ترین دلیل افزایش قد داشتن حس بهتری نسب خود است. شما برای دیگران قد خود را افزایش نمی دهید ولی اینکه ببینید استایل بهتری دارید و در نظر دیگران یک آدم خوشتیپ هستید باعث می شود که حس بهتری نسبت به بدن خود داشته باشید. تاثیر قد در اعتماد به نفس از گذشته یکی از مهم ترین عواملی بوده که افراد حس خوبی نسبت به بدن خود نداشته اند زیرا قد یکی از لازمه های خوش استایلی و خوشتیپ بودن است. همچنین افزایش قد با سابلیمینال هم یکی از روش هایی است که باعث می شود شما هم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و هم حس روحی بهتری داشته باشید تا افزایش قد بهتری را سپری کنید. در روش سابلیمینال افزایش قد شما با گوش دادن به فایل های صوتی ذهن خود را قانع می کنید که می توانید رشد کنید و حس روحی بهتری برای خود به وجود می آورید. سابلیمینال افزایش روی موضوعات زیادی در ناخوداگاه شما تاثیر می گذارد که همه این مطالب در سایت وان قد قابل مطالعه هستند. اگر به صورت جدی به دنبال افزایش قد هستید می توانید به سایت وان قد مراجعه کنید.

پکیج افزایش قد سایت وان قد

همچنین شما با تهیه پکیج افزایش قد سایت وان قد می توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید. کافیست عبارت "پکیج وان قد" را در گوگل سرچ کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها