در صورت خرابی و تعمیر کروک و سانروف و سقف پاناروما خوب به کجا مراجعه کنیم با ما همراه باشید تا بهترین واحد تعمیرات سانروف و کروک و سقف پانوراما و شیشه برقی را به شما معرفی کنیم .

کد خبر: 1167035
در صورت خرابی و تعمیر کروک و سانروف و سقف پاناروما خوب به کجا مراجعه کنیم با ما همراه باشید تا بهترین واحد تعمیرات سانروف و کروک و سقف پانوراما و شیشه برقی را به شما معرفی کنیم .

 

داشتن بی ام و، آئودی، پورشه و سایر خودروهای خوب آلمانی حس بسیار خوبی دارد. رانندگی آن‌ها سرگرم کننده است و بسیار لوکس‌تر از سایر ماشین­های موجود در جاده­ها ( مخصوصا تهران  ) هستند. با این حال، مانند سایر وسایل نقلیه دیگر نیاز به مراقبت و نگهداری منظم دارند و در برخی موارد باید تعمیر شوند. برای تعمیر سقف کروک، تعمیر سقف پانوراما یا تعمیر سانروف ماشین با ارزش خود به چه کسی اعتماد می‌کنید؟ شرکت ژرمن مانستر( هیولا آلمان ) یکی از نمایندگی‌های معتبر سرویس خودروهای آلمانی است که کلیه‌ی خدمات خود را زیر نظر متخصص رسمی از مونیخ آلمان ارائه می‌دهد. در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که هنگام انتخاب یک تعمیرگاه مناسب باید در نظر داشته باشید.

به تعمیرگاه‌های عمومی بنز و بی ام و و پورشه مراجعه نکنید

خودروسازان آلمانی خودروهای خود را به نحوی طراحی می‌کنند تا بهترین عملکرد را نسبت به سایر خودروهای جهان داشته باشند. لذا اگر خودروی شما آلمانی است، به یک تعمیرگاه عادی نروید! چرا که این تعمیرگاه‌ها تخصص لازم برای کار بر روی این خودروهای پیشرفته را ندارند به همین خاطر ممکن است که مشکل ماشین شما را به درستی تشخیص ندهند و در آخر نیز به آن آسیب برسانند. این در حالی است که درهیولا آلمان ، تکنسینی که مشکلات ماشین شما را بررسی و آن­ها را رفع می­کند یک متخصص رسمی از مونیخ المان است. بدیهی است که این متخصصان توسط افرادی آموزش دیده­اند که سطح کاری فوق العاده بالایی دارند و کاملا با ساختار ماشین­های آلمانی آشنا می­باشند.

 

تجربه و تجهیزات کامل شرکت ژرمن مانستر ( هیولا آلمان )

تمام آن عملکردی که شما از ماشین‌های آلمانی ( بنز و بی ام و و پورشه و ائودی ) سراغ دارید و به آن‌ها علاقه­مندید نیاز به ابزارهای تخصصی و تجهیزات تشخیصی خاص دارند. اما نکته‌ی مهم این است که یک تعمیرگاه غیر تخصصی، تجهیزات لازم برای انجام کار روی وسیله نقلیه شما را ندارد ( تجهیزات تخصصی تعمیرات کروک و سانروف بسیار گران می باشد و تعمیرگاه مربوطه باید هفتگی حجم معقول پذیرش تعمیرات کروک و سانروف را داشته باشد تا خرید این تجهیزات برای ان مرکز خدمات خودرویی دارای توجیه اقتصادی باشد ) .

مکانیک‌هایی که روی انواع ماشین‌ها ( اعم از هیوندا و کیا و خودروهای ایرانی و... ) کار می‌کنند، در سال ممکن است که یک خودروی گران‌ قیمت ساخت آلمان را ‌بینند. در حالی که متخصص آلمانی ژرمن مانستر هر روز روی این خودروها کار می‌کند و قادر است مشکل خودروی شما را به‌طور دقیق تشخیص دهد.

13

هیولا آلمان نمایندگی سرویس بنز و بی ام و پورشه و آئودی

 

قطعات اصلی و استوک کروک و سانروف و بنز و بی ام و پورشه در هیولا آلمان

احتمالا در هر مراجعه ماشین به تعمیرگاه نیاز باشد که یک تا چند عدد از قطعات تعویض شوند. بدیهی است که اولویت اول و همیشگی ما و سایر نمایندگی‌های معتبر، جایگزینی قطعات، با نمونه‌های اصلی می‌باشد. اما در برخی از مواقع نمونه‌های استوک با کیفیت نیز قابل استفاده هستند. در صورت استفاده از قطعات استوک این موضوع با شما در میان گذاشته خواهد شد لذا از این بابت نگران نباشید. ضمن این که قطعات مذکور توسط کارشناسان شعب ما در دبی، عمان و آلمان خریداری می‌شوند و طی 6 تا 7 روز کاری به تهران ارسال می‌گردند. توجه داشته باشید که تمام قطعات OEM کیفیت یکسانی ندارند. متخصص رسمی ما با بهترین قطعات روز دنیا آشنا می­باشد.

14

قطعات اصلی و استوک در هیولا آلمان

 

خدمات تحت پوشش German monster

تعمیر کروک - تعمیر سانروف (با توجه به نوع ماشین مورد نظر)،  تعمیر شیشه بالابر، تعمیر سقف پانوراما و فروش انواع قطعات اصل و استوک و تعمیر موتور و گیربکس و حل مشکلات برقی و .... از جمله خدماتی هستند که در نمایندگی هیولا آلمان ارائه می‌شوند. ضمن این که کلیه‌ی قطعات و خدمات شرکت 6 ماه گارانتی دارند. در صورتی که سوال یا ابهامی در رابطه به نوع نیاز ماشین خود یا خدمات شرکت دارید می‌توانید ضمن برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه ابهامات خود را برطرف نمایید. همچنین ماشین‌هایی که در حال بررسی و تعمیر می‌باشند در کارگاه‌هایی بزرگ با شرایط مناسب نگهداری می‌شوند. در نتیجه کوچک­ترین خراشی روی ماشین‌ها نخواهد افتاد.

متخصص رسمی مجموعه کاملاً قادر به انجام تعمیرات پیشگیرانه و همچنین هرگونه تعمیر عمده یا جزئی می­باشد. ضمن این که در واردات قطعات از آلمان متخصص است و می‌داند که چگونه همه ماشین­ها را در بهترین شرایط نگه دارد.

هزینه‌ی تعمیرات کروک و سانروف ( بنز و بی ام و و پورشه )

تکنسین‌های حرفه‌ای تعمیر خودروهای آلمانی، علاقه عمیقی به نوآوری‌ها و مهندسی­های آلمانی دارند. این اشتیاق معمولاً به این معنی است که آن‌ها دارای مهارت‌های فنی، الکترونیکی و مکانیکی برجسته‌ای هستند و در شناسایی مسائل ظریف موفق عمل می‌کنند. تخصص تکنسین‌ها و سطح بالاتر خودروهای آلمانی باعث می‌شود که شما مجبور به پرداخت هزینه‌ی بیشتری برای تعمیرات دوره‌ای ماشین خود باشید. اما در یک نگاه بلند مدت استفاده از خدمات تخصصی و حرفه‌ای فاصله‌ی بین سرویس‌های دوره‌ای را زیاد می‌کند، لذا تعمیرات و نگهداری ماشین‌های آلمانی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

 

برای ارتباط با این شرکت میتواند به سایت این شرکت به ادرس زیر مراجعه فرمایید

https://germanmonster.com/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها