قرعه کشی ایران خودرو مجدد انجام می شود ؟ | تحویل خودرو به این افراد بدون قرعه کشی

کد خبر: 1165629

​فرایند قرعه‌کشی برای تعدادی از خودروها به ویژه محصولات سایپا حذف شده است. چندی پیش اعلام شد دو شرط اصلی ثبت‌نام در طرح‌های فروش خودرو برای این محصولات اعمال نمی‌شود. حالا هم سخنگوی وزارت صمت بر حذف تدریجی این شروط تاکید کرده است.

قرعه کشی ایران خودرو مجدد انجام می شود ؟ | تحویل خودرو به این افراد بدون قرعه کشی

 قرعه‌کشی ایران خودرو  خودرو برای خرید خودرو سابقه زیادی دارد و مسوولان صنعتی کشور برای پاسخگویی به تقاضای موجود در بازار اقدام به قرعه‌کشی کرده‌اند. قرعه کشی  ایران خودرو زمانی آغاز شد که واردات خودرو در کشور ممنوع شد و خودرو سازان قادر به پاسخگویی نیاز های مردم نبودند. قرعه کشی ایران خودرو برای اولین بار در سال 61 انجام شد. قرعه کشی ایران خودرو در سال 99 شرایط متفاوت تری از قرعه کشی های  گذشته داشت. قرعه کشی ایران خودرو امروزه متقاضیان زیادی دارد و در هر دوره داوطلبان زیادی در آن شرکت و  خواهان دریافت خودرو با این طرح هستند.

وزارت صمت بر حذف قرعه‌کشی برای فروش خودرو تاکید دارد. سکاندار این وزارتخانه نیز چندی پیش بار دیگر از این موضوع سخن گفت اما تاریخ دقیقی را برای آن اعلام نکرد و گفت که حذف قرعه‌کشی بسته به شرایط و تدریجی خواهد بود.  پس از آنکه در اواخر تیر دومین مرحله ثبت‌نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار شد، وزارت صمت اعلام کرد همه افرادی که محصولات سایپا را انتخاب کرده‌اند، به غیر از دو محصول برنده محسوب می‌شوند. در واقع قرعه‌کشی برای دیگر محصولات سایپا حذف شد. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها