معرفی بهترین برند غذای خشک گربه خارجی

کد خبر: 1179674
معرفی بهترین برند غذای خشک گربه خارجی

 

تمام افرادی که علاقه خیلی زیادی به گربه ها دارن همیشه با این پرسش که بهترین برند غذای خشک گربه خارجی برای خرید کدام برنده؟ چطوری میشه غذاهای این برندها رو تهیه کرد؟ به طور کلی غذاهای تجاری گربه ها به دو دسته تقسیم میشن که این دو نوع غذاهای خشک و غذاهای کنسروی رو در بر می گیرن. این روزها افراد زیادی رو میشه دید که از غذاهای خشک استفاده میکنن چرا که این غذاها مزایای بی شماری برای گربه ها به همراه دارن و حاوی مواد مغذی و معدنی خاصی هستن.

غذای خشک گربه ویژگی های خاص خود رو داره که اگر بخوایم اشاره ای مختصر به این ویژگی ها داشته باشیم میشه گفت در ترکیب اون مواد مغذی وجود داره که این مواد مغذی ضرورت خیلی زیادی برای رشد گربه ها و تامین نیازهای بدنی اونا دارن. علاوه بر این کیفیت بسیار بالای اونا رضایت بخشه و مصرفشون هم خیلی ساده و راحته به طوری که گربه شما سختی خاصی رو احساس نمیکنه. برعکس کنسرو گربه ، غذاهای خشک اصلا رطوبت ندارن و بعد از پخته شدن شبیه به دانه های بیسکویت میشن که جویدن اونا برای دندان های گربه نازنین شما مفیده.

تعدد بالای برندهای تولید کننده غذاهای خشک باعث شده تا بیشتر مردمی که از برندهای خارجی خرید میکنن با چالش انتخاب بهترین برند غذای خشک گربه خارجی مواجه باشن. توجه داشته باشید، اگر شما هم جزء این افراد هستین لازمه بدونین برای انتخاب بهترین برند نیازه تا با ویژگی ها و میزان رضایت عمومی مردم از محصولات هر برند آشنا بشین که این موضوع با وجود تعداد خیلی زیاد برندهای تولید کننده زمانبره به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین برند غذای خشک گربه خارجی بپردازیم تا خرید راحت تری رو تجربه کنین.

 

رویال کنین بهترین برند تولید کننده غذای خشک گربه

بله درست متوجه شدین! رویال کنین از بزرگترین و معتبرترین برندهای تولید کننده غذای خشک گربه به شمار میره که طی سال های اخیر به دلیل ویژگی های بی نظیری که غذاهای اون داره موفق شده تا به جایگاه های قابل توجه ای در سطح دنیا برسه و مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیره. در حال حاضر افراد زیادی طرفدار این برند هستن و به عنوان بهترین برند غذای خشک گربه خارجی میشه رویال کنین رو نام برد که محصولات متنوع و باکیفیتی رو برای گربه های قشنگ خود فراهم کرده.

در سال 1968 بود که برند رویال کنین فعالیت رسمی خودش رو آغاز کرد یا به عبارتی راه اندازی شد. این برند ابتدا تنها غذاهای سگ ژرمن شپرد رو تولید و روانه بازار می کرد اما به مرور زمان و پیشرفت هایی که تجربه کرد تونست تنوع محصولات خودش رو بالا ببره تا جایی که میشه گفت در حال حاضر شما میتونین با توجه به شرایط گربه هاتون، سن ، ویژگی ها و نژادی که دارن غذایی مناسب برای اونا رو تهیه کنین و این ویژگی مزیت های بی شماری برای گربه های شما به همراه داره.

دسته بندی متنوع غذای خشک گربه

همونطور که در بخش ابتدایی نوشتار گفتیم برند رویال کنین به عنوان بهترین برند غذای خشک گربه خارجی دسته بندی خاصی رو برای این دسته از غذاهاش در نظر گرفته که توجه به این دسته بندی میتونه به شما کمک کنه تا بهترین غذا رو برای گربه هاتون خریداری کنین. برند رویال کنین برای این دسته بندی براساس ویزگی ها، سن، نژاد، بیکاری ها و حساسیت های گربه شما تصمیم گرفته و همین ویژگی باعث شده تا در حال حاضر غذای خشک گربه رویال کنین به عنوان بهترین غذای دنیا شناخته بشه.

غذاهای خشک گربه رویال کنین براساس نژاد

در حال حاضر تنها تعداد کمی از برندهای تولید کننده غذای گربه باتوجه به نژاد گربه ها دسته بندی محصولات خود را انجام میدن و این امر تاثیرات بسیار زیادی بر روی محبوبیت اونا به عنوان بهترین برند غذای خشک گربه خارجی داره. از مهم ترین غذاهای تولید شده توسط این برند که در کشور ما به طور گسترده ای مورد استفاده قرار میگیرن موارد زیر رو میشه نام برد.

  • غذای ویژه نژاد اسکاتیش

  • غذای ویژه نژاد پرشین

  • غذای ویژه نژاد بریتیش

سن و تاثیرات آن در دسته بندی محصولات رویال کنین

یکی دیگه از فاکتورهای موثر بر دسته بندی غذاهخای رویال کنین به عنوان بهترین برند غذای خشک گربه خارجی، سن گربه هاس و این برند تمام تلاش خودش رو به کار گرفته تا با توجه به وضعیت سنی گربه های شما بهترین غذاها رو تولید و روانه بازار کنه. دسته بندی غذاهای رویال کنین براساس سنی که گربه ها دارن شامل موارد زیر میشه.

  • Mother & Baby ( بچه های تازه متولد شده )

  • Kitten ( بچه گربه جوان )

  • Adult ( گربه بالغ )

  • Senior ( گربه پیر)

غذای خشک گربه رویال کنین

مهم ترین مزایای خرید غذای خشک از برند رویال کنین

برند رویال کنین تمام تلاش خودش رو به کار گرفته تا بتونه غذاهایی رو تولید و روانه بازار کنه که کاملا مطابق با نیاز گربه های شما باشن. این غذاها با کیفیت بسیار بالایی که دارن به هیچ عنوان موجب حساسیت و یا مبتلا شدن گربه های شما به بیماری های مختلف نمیشن و این یکی از مهم ترین مزیت های خرید از بهترین برند غذای خشک گربه خارجی به شمار میره که نباید نادیده گرفته بشه چرا که تاثیر مستقیمی روی سلامت گربه های شما داره. این غذاها میتونن از مانع از ابتلای گربه های شما به حساسیت های پوستی بشن و از سلامت بخش های مختلف بدن اونا از جمله کلیه ها، کبد، قلب و ... پشتیبانی کنن.

غذاهای رویال کنین به عنوان بهترین برند غذای خشک گربه خارجی کاملا سالم و مقوی برای گربه های دوست داشتنی شما هستن و حاوی املاح مختلفی مثل کربوهیدرات ها، پروتئین، ویتامین، فیبر، چربی های مفید، مواد معدنی و ... هستن که لازمه حتما به بدن گربه های شما برسن. شما به واسطه غذاهی رویال کنین میتونین به یک رژیم غذایی متعادل برسین که میتونه به تنظیم فشار خون گربه های شما کمک کنه و مشکلات قلبی اونا رو از بین ببره. غذاهای خشک رویال کنین بهترین گزینه برای تامین سلامت دندان های گربه شما هم به شمار میرن و جویدن اونا مانع از ایجاد پلاک های دندانی میشه.

پت شاپ ایران زمین برترین  عرضه کننده محصولات رویال کنین

با مطالعه مطالبی که گفتیم ممکنه شما هم ترغیب به خرید از بهترین برند غذای خشک گربه خارجی بشین اما ندونین که از کدام پت شاپ خریدتون رو انجام بدین تا صاحب غذایی باکیفیت و اورجینال بشین. ما در پت شاپ ایران زمین تمام شرایط لازم رو برای شما فراهم کردیم تا بتونید در سریع ترین زمان ممکن محصولاتی باکیفیت و اورجینال رو تهیه کنین و به این طریق بهترین خرید خودتون رو تجربه کنین. قیمت غذای رویال کنین کاملا مناسبه و این مهم ترین ویژگی بارز این برنده.

وب سایت پت شاپ ایران زمین : https://iranzaminpetshop.com

 

برچسب ها : غذای خشک گربه,غذای گربه,غذای خشک گربه رویال کنین

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها