بهترین شرکت های طراحی لوگو ایرانی و خارجی در سال 2022

کد خبر: 1180787

 

 

 

شاید اگر به چند سال قبل برمی‌گشتیم، طراحی لوگو در ایران برای شرکت‌ها و کسب و کارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار نبود. اما امروز با گذشت زمان و درک اهمیت داشتن یک هویت بصری حرفه‌ای، اکثر کسب و کارها برای برندسازی، به دنبال داشتن و ساخت لوگو حرفه ای برای کسب و کارهای خود هستند. در این صفحه ما کامل‌ترین لیست از شرکت‌های مطرح ایرانی و خارجی را برای شما آورده‌ایم تا بتوانید با یک انتخاب درست، لوگوی خود را طراحی نمایید.

بهترین شرکت های طراحی لوگو ایرانی

بهتر است در ابتدا به سراغ لیستی از شرکت‌های ایرانی برویم. چراکه شرکت‌های طراحی لوگو ایرانی، در این زمینه بهتر می‌توانند به شما کمک کنند.

1. پارماتیک

ابتدای لیست از بهترین شرکت‌های طراحی لوگو متعلق به پارماتیک است. پارماتیک به عنوان خلاق‌ترین، نوآورترین و متمایزترین شرکت در بین تمامی طراحان لوگو شناخته می‌شود. با بررسی نمونه کارهای پارماتیک خودتان متوجه خواهید شد که سبک و نوع لوگوهای طراحی شده توسط پارماتیک، تنها با نمونه‌های خارجی قابل مقایسه است و شرکت‌های انگشت شماری وجود دارند که بتوانند در ایران به اندازه پارماتیک لوگوهای زیبا و خلاقانه طراحی نمایند.

در کنار ساخت لوگو حرفه ای، قیمت طراحی لوگو پارماتیک بسیار به صرفه و اقتصادی می‌باشد.

2. بعد چهارم

شرکت بعد چهارم یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های طراحی لوگو در ایران است. نمونه کارهای بعد چهارم بیشتر در سبک نوشتاری و سه بعدی می‌باشد. با نگاهی دقیق به رنگ‌بندی و نوع طراحی لوگوهای این شرکت، می‌توان به این نکته پی برد که اگر به دنبال سبک قدیمی از لوگوها و یا لوگوهای کلاسیک هستید، بعد چهارم یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

3. رایان طرح

رایان طرح تنها شرکت در لیست ما است که خدمات اصلی آنها طراحی سایت می‌باشد. البته سایت رایان طرح در 2 سال گذشته خدمات طراحی و ساخت لوگو حرفه ای را نیز به خدمات خود اضافه کرده است. مشتریان طرح می‌توانند سفارش طراحی لوگو خود را در سایت این مجموعه ثبت نمایند.

با وجود اینکه رایان طرح یک شرکت نوپا در زمینه طراحی لوگو محسوب می‌شود، توانسته در کنار قیمت طراحی لوگو مناسب خود، کارفرمای خوبی را نیز جذب کند.

4. ساینا دیزاین

ساینا دیزاین آخرین شرکت از بهترین شرکت های طراحی لوگو ایران از نظر ما می‌باشد. ساینا دیزاین با ترکیب حس و روحی متفاوت، اقدام به ساخت لوگو به صورت حرفه ای کرده است. لوگوهایی که هریک می‌تواند شما را به وجد بیاورد. با اینکه ساینا دیزاین بهترین طراح لوگو ایران را در اختیار ندارد، اما نمونه کارهای این شرکت در سطح بهترین طراحان لوگو در ایران می‌باشد.

برای طراحی آرم و سفارش طراحی لوگو حتما از ساینا دیزاین نیز استفاده کنید.

بهترین شرکت های طراحی لوگو خارجی

شرکت های بسیار زیادی در خارج از کشور وجود دارد که طراحی لوگو را به بهترین حالت انجام می‌دهند و مسلما انتخاب از بین این شرکت‌ها کار بسیار سختی است. ملاک ما در انتخاب شرکت‌های طراحی لوگو خارجی بر اساس قیمت لوگو، مدت زمان، حرفه‌ای بودن، نمونه کارها و در دسترس بودن این سایت‌ها بوده است.

1. logodesign.net

اگر به دنبال این هستید که بتوانید یک لوگو با هزینه پایین برای خود طراحی کنید، لوگو دیزاین یک سایت خارجی مناسب برای شما خواهد بود. در این سایت شما می‌توانید با وارد کردن نام برند و انتخاب برخی ویژگی‌ها، در همان لحظه چند لوگوی مناسب برای خود دریافت کنید. البته که این لوگوها به صورت اختصاصی برای برند شما طراحی نخواهند شد و اگر به دنبال لوگو حرفه‌ای‌تر می‌باشید باید سراغ شرکت‌های دیگری بروید.

2. canva

سایت کنوا یکی از معروف‌ترین سایت‌های حوزه گرافیک است. این سایت که در تمامی دنیا شناخته می‌شود، ابزارهای آنلاین را در اختیار شما می‌گذارد و با استفاده از نوع برنامه نویسی سایت خود، شما می‌توانید لوگوهای مناسبی را برای خود تهیه کنید.

نکته مثبتی که در سایت canva بر خلاف سایر سایت‌های خارجی دیگر وجود دارد، پشتیبانی از زبان فارسی است. 

3. freelogodesign

سایت freelogodesign نیز یکی جزو بهترین سایت های طراحی لوگو خارجی است. با اینکه در نام این سایت از طراحی لوگو رایگان نام برده شده است، اما بعد از اینکه شما لوگو مد نظرتان را در این سایت طراحی کردید، متوجه خواهید شد که در آخرین مرحله و برای دریافت لوگو باید هزینه‌ای حداقل 15 دلار را پرداخت نمایید.

سبک طراحی لوگو آنلاین freelogodesign، یک سبک خارجی است. از همین رو برای کسب و کارهای داخل ایران این سایت پیشنهاد نمی‌شود.

4. logomaker

آخرین سایتی که در لیست 8 تایی ما جای گرفته است، سایت logo maker است. همانطور که از اسمش پیداست، در این سایت می‌توانید طراحی لوگو آنلاین انجام دهید. ابزارهای این سایت نسبت به سایتی مثل canva محدودتر است. اما تفاوت‌هایی که دارد، باعث می‌شود برای یکبار هم که شده ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

از کدام سایت برای طراحی لوگو استفاده نماییم؟

انتخاب این موضوع کاملا بر عهده خودتان است. این که بودجه شما چقدر است، باید به سمت طراحی لوگو اختصاصی بروید یا لوگوی آنلاین و ... . اما در حالت کلی اگر به دنبال این هستید که کار خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم از شرکت‌های طراحی لوگو حرفه ای استفاده کنید. چرا که هزینه ریبرندینگ هزینه بسیار بالایی است.

طبق تجربه ما سایت های طراحی لوگو آنلاین که در ایران فعالیت می‌کنند، به دلیل عدم رضایت اکثریت کاربران، جایی در لیست ما نداشتند. پیشنهاد ما نیز این است برای طراحی لوگو آنلاین، از سایت‌های خارجی استفاده نمایید.

در نهایت نیز جدول بهترین شرکت های طراحی لوگو نیز به صورت زیر می‌باشد.

نام شرکت آدرس سایت قیمت طراحی لوگو سطح طراحی
پارماتیک parmatik.com 3 تا 6 میلیون تومان حرفه ای
بعد چهارم dddd.ir 6 تا 12 میلیون تومان حرفه ای
رایان طرح rayantarh.com 1 میلیون 690 هزار تومان متوسط
ساینا دیزاین saynadesign.com 3 تا 5 میلیون تومان نسبتا حرفه ای
canva canva.com 48 دلار متوسط
freelogodesign freelogodesign.org رایگان آنلاین و در سطح معمولی
logomaker logomaker.com 20 تا 60 دلار آنلاین و در سطح معمولی

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها