اگر به دنبال خرید دستگاه لیزر هستید، دستگاه لیزر تیتانیوم مزایای خوبی دارد

کد خبر: 1188531
اگر به دنبال خرید دستگاه لیزر هستید، دستگاه لیزر تیتانیوم مزایای خوبی دارد

 

 

این روزها لیزر موهای زائد بیشتر از گذشته شده است و افراد برای اینکه از شر موهای زائدشان خلاص شوند، ترجیح می‌دهند که از روش‌های سنتی مانند ژیلت، تیغ و... استفاده نکنند و با توجه به اینکه دستگاه‌های لیزر مانند دستگاه لیزر تیتانیوم از کیفیت و عملکرد مناسبی برخوردار هستند و نتایج جذابی دارند، برای پاک‌سازی پوست به انتخاب اول افراد مخصوصاً خانم‌ها تبدیل شده‌اند. اما سوال و دغدغه‌ی بسیاری از افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، نحوه انتخاب بهترین لیزر به جهت استفاده است که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم پیشرفته بپردازیم. بنابراین اگر در حال حاضر قصد خرید یک دستگاه لیزر تمام عیار را دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه‌های لیزر حتماً باید دارای ویژگی‌های منحصربفردی باشند تا بتوان بدون کمترین دغدغه از آنها استفاده کرد که لیزر تیتانیوم چنین قابلیتی را دارد. این لیزر از دو هندپیس کاملاً مجزا تشکیل شده است که هم می‌توان به شکل توأمان و هم مجزا بکارگیری شوند. از طرفی این دستگاه لیزر دارای طول موج‌های مختلف است که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند و برای پوست‌های خاصی در نظر گرفته شده‌اند. گفتنی است که این طول موج‌ها الکس، دایود و اندیاگ نام دارند و به طور وسیع می‌توانند موهای زائد کلیه نواحی بدن را از بین ببرند.

از دیگر مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم نیز می‌توان به پشتیبانی از لیزر بار ماکروپنل اشاره کرد که به نسبت خود ماکرو چنل دارای مزیت‌های بیشتری از جمله قیمت ارزان‌تر است؛ از طرفی، بزرگ‌تر بودن مجرای آب روی دستگاه لیزر به جهت خنک‌کنندگی، از مواردی است که این دستگاه را ویژه‌تر کرده است چرا که این قابلیت، عملکرد انتقال آب از کولینگ به هندپیس‌ها را بهتر کرده است؛ ضمناً بکارگیری یک اپلیکاتور بزرگ که قطر تابش 4 سانتی‌متر مربع دارد سبب شده تا کار از بین بردن موهای زائد حتی در یک جلسه انجام شود که فوق‌العاده برای متقاضیان دارای اهمیت است.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

همانطور که حتماً متوجه شده‌اید استفاده از دستگاه‌های باکیفیت لیزر به نسبت گذشته افزایش یافته است و در حال حاضر کلینیک‌های پوست و مو برای خدمات زیباسازی پوست و از بین بردن موهای زائد از بهترین این دستگاه‌ها بهره می‌برند که لیزر تیتانیوم یکی از آنهاست. حال به همین منظور قصد داریم در ادامه درباره‌ بهترین ویژگی‌های این دستگاه لیزر صحبت کنیم تا اگر قرار است به تهیه این نوع محصولات اقدام کنید، اطلاعات بیشتری داشته باشید. این ویژگی‌های مهم عبارتند از:

  • بهره‌مندی از طول موج‌های متفاوت

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای سه طول موج بسیار قوی بوده که الکساندرایت 750 نانومتر، دایود 810 نانومتر و اندیاگ 1064 نانومتر است که تلفیق این سه طول موج سبب کیفیت فوق‌العاده‌ این دستگاه شده است؛ به گونه‌ای که هر نوع موی زائد را به طور کامل حذف خواهد کرد. همانطور که می‌دانید، جنس موهای افراد متفاوت از هم هستند که برای هر کدام ممکن است از طول موج دلخواه استفاده شود و با توجه به اینکه این دستگاه دارای چندین طول موج است، دست متخصصان را برای انتخاب بهترین مورد باز گذاشته است.

  • بهره‌مندی از سیستم خنک‌کننده

همه‌ی دستگاه لیزر باید به سیستم خنک کننده مجهز باشند و این موضوع برای دستگاه لیزر تیتانیوم نیز در نظر گرفته شده است؛ با این تفاوت که کیفیت بهتری نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه دارد. در واقع در لیزر تیتانیوم از سیستم Ice Plus استفاده شده است که متقاضی در زمان حذف موهای زائد احساس داغ شدن پوست نداشته باشد و هر گونه درد و ناراحتی را حس نکند. به طور کلی اشعه‌های لیزر به دلیل تولید گرما، پوست را آزار می‌دهند؛ لذا این سیستم‌های خنک‌کننده که روی دستگاه دمای هندپیس هستند، شرایط بهتری را برای افراد رغم می‌زنند.

  • بهبود روند حذف موهای زائد

لیزرها برای اینکه بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند، باید از چندین طول موج قوی استفاده کنند. همچنین وجود هندپیس‌های قدرتمند نیز به بهبود عملکرد این نوع دستگاه‌ها اضافه می‌کند. به طور کلی اگر کلینیک‌های پوست و مو علاقه به تسریع روند پاک‌سازی پوست دارند حتماً باید از یک دستگاه لیزر مناسب استفاده کنند که دستگاه لیزر تیتانیوم بهترین انتخاب خواهد بود. ضمناً توجه داشته باشید که هندپیس‌های این دستگاه لیزر به دلیل ظاهر مناسب، برای لایه‌های مختلف بدن از جمله گوش‌ها کاملاً مناسب هستند و روند درمان را بهبود می‌بخشند.

  • مناسب برای انواع پوست

همانطور که می‌دانید، پوست‌ها دارای وضعیت‌های مختلفی هستند و ممکن است همه‌ی دستگاه‌های لیزر نتوانند روی هر نوع پوست جواب دهند؛ اما طول موج‌هایی که در لیزر تیتانیوم در نظر گرفته شده است، فوق‌العاده جذاب بوده و به راحتی می‌توانند از پس موهای زائد پوست‌های مختلف برآیند. بنابراین این ویژگی برای متخصصان حرفه‌ای در این زمینه بسیار دارای اهمیت است و توجه ویژه‌ای به آن دارند؛ البته به کلینیک‌های پوست و مو توصیه می‌کنیم که قبل از استفاده از این دستگاه، درباره‌ی انواع پوست (روشن، تیره و سبزه) تحقیق کنند تا در زمان پاک‌سازی پوست دچار مشکل نشوند.

  • از بین بردن کامل فولیکول مو

قطعاً یکی از انگیزه‌های افراد به جهت استفاده از دستگاه‌های لیزر، از بین بردن کامل فولیکول مو است؛ در واقع متقاضیان علاقه دارند که تا مدت‌ها نیاز به شیو مجدد نداشته باشند؛ اما همانطور که می‌دانید بسیاری از دستگاه‌های لیزر موجود در بازار توانایی پاک‌سازی کامل را ندارند ولی با تولید و عرضه‌ی دستگاه لیزر تیتانیوم این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است و افراد کافی است که با توجه به حجم و ضخامت موهای زائد، در چند جلسه به تمیز کردن پوست‌شان اقدام کنند تا نتایج شگفت‌انگیزی را مشاهده نمایند.

چرا باید از لیزر تیتانیوم استفاده کنیم

در حال حاضر این دستگاه لیزر از بهترین محصولات در حوزه حذف موهای زائد است که به همین دلیل مجموعه‌های زیادی به تهیه‌ی لیزر تیتانیوم اقدام کرده‌اند. اما شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که واقعاً چرا باید از این دستگاه کابردی استفاده کرد که در ادامه سعی می‌کنیم به دلایل این امر اشاره کنیم:

- امن بودن دستگاه: یکی از مواردی که حتماً باید در خرید دستگاه‌های لیزر در نظر داشت، امنیت این نوع دستگاه‌هاست که لیزر تیتانیوم در بهترین شرایط قرار دارد. در واقع بکارگیری از این لیزر هیچ‌گونه عوارضی را روی پوست بر جای نخواهد گذاشت و متقاضیان بدون کمترین دغدغه می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

- درمان انواع تیپ‌های پوستی: دستگاه لیزر تیتانیوم با ترکیب طول موج‌های مختلف لیزر، امکان درمان انواع پوست را فراهم کرده است. در واقع حتی پوست‌های برنزه نیز بدون کوچک‌ترین مشکلی پاک‌سازی می‌شوند. البته این موضوع را نیز باید توجه داشته باشید که بسته به نوع پوست، ممکن است تعداد جلسات از بین بردن موهای زائد متفاوت باشد که البته مشکل چندان خاصی نخواهد بود.

- قابل استفاده برای نقاط مختلف بدن: از دیگر مزیت‌های بکارگیری این لیزر حرفه‌ای، می‌توان به دسترسی هندپیس دستگاه به نقاط مختلف بدن مانند بازوها، ناحیه‌ی کمر، زیربغل، بیکینی، خط فک و... اشاره کرد که در کمتر دستگاه لیزری قرار داده شده و در واقع این مهم به نقطه‌ عطف لیزر تیتانیوم تبدیل شده است.

- بدون درد بدون لیزر: یکی از جذاب‌ترین مزایای بکارگیری لیزر تیتانیوم به جهت پاک‌سازی پوست، امکان بدون درد حذف کردن موهای زاید است که از کمتر دستگاه لیزری می‌توان انتظار داشت. به طور کلی با توجه به اینکه این ویژگی برای افراد دارای اهمیت است، سبب شده تا استفاده از این دستگاه روز به روز افزایش پیدا کند.

بررسی قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

اگر مراکز مختلف و یا حتی شما عزیزان به جهت مصرف خانگی نیاز به لیزر تیتانیوم دارید، پر واضح است که باید از مجموعه‌های معتبر استفاده کنید تا در کنار کیفیت از قیمت مناسب نیز برخوردار شوید. حال برای اینکه در خصوص عوامل تعیین‌کننده قیمت این نوع دستگاه لیزر اطلاعات داشته باشید، لازم است به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مدل دستگاه.

  • کیفیت و کارآیی دستگاه لیزر.

  • قابلیت‌های دستگاه.

  • تعداد هندپیس‌های لیزر.

  • گارانتی دستگاه.

  • توان خروجی لیزر.

  • تعداد طول موج دستگاه.

  • و...

به طور کلی هر کدام از موارد عنوان شده به تنهایی می‌توانند قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم را افزایش یا کاهش دهند. حال برای اینکه بتوانید این نوع دستگاه حرفه‌ای از بین برنده‌ی موهای زائد را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم بند نهایی این مقاله را مطالعه نمایید چرا که به یک شرکت معتبر و باسابقه در این زمینه اشاره کرده‌ایم.

جمع‌بندی

همانطور که می‌دانید امروزه، استفاده از دستگاه‌های لیزر بیشتر از گذشته شده است و پاک‌سازی پوست از موهای زائد از مهم‌ترین اقدامات افراد است که شاید هر چند ماه یک بار انجام شود. برای این منظور، استفاده از کلینیک‌های حرفه‌ای که از دستگاه‌های لیزر مناسب استفاده می‌کنند، ضروری است. حال در هر صورت اگر بنا به هر دلیلی نیاز به استفاده از دستگاه لیزر دارید، توصیه می‌کنیم به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اقدام نمایید که برای این منظور کافی است به شرکت طاهر تاج مادر به آدرس https://tahertajlaser.ir مراجعه نمایید.

گفتنی است که این شرکت، این نوع دستگاه را با کیفیت و قیمت عالی برای مشتریان در نظر گرفته است. همچنین گارانتی محصول و خدمات پس از فروش نیز شامل حال خریداران خواهد شد و حتی در صورت درخواست مشاوره به جهت خرید، می‌توانید از متخصصان این مجموعه کمک بگیرید. حال برای اینکه بتوانید به خرید لیزر تیتانیوم اقدام کنید بهتر است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مدیران یا مشاوران شرکت طاهر تاج مادر در تماس باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها