معرفی 5 لاین جذاب و پردرآمد آموزشگاه آرایشگری گل گیس

کد خبر: 1191987

بعضی از لاین‌های آرایشگری مانند کاشت و طراحی ناخن، پاکسازی صورت، اکستنشن مژه و مو، میکاپ و کراتین مو، به دلیل بازارکار خوب و قدرت درآمدزایی بالا، نسبت به بقیه رشته‌ها طرفداران بیشتری دارند. البته این رشته‌ها تخصصی بوده و آرایشگرها برای شروع کار در این رشته‌ها باید دوره‌های تخصصی آنها از جمله آموزش کاشت ناخن، آموزش میکاپ و... را بگذرانند.

معرفی 5 لاین جذاب و پردرآمد آموزشگاه آرایشگری گل گیس

 

 

همه خانم‌ها دوست دارند که زیبا و جذاب تر دیده شوند. آنها بر این باورند که زیبایی هم در بهبود اعتماد به نفس و روحیه شان و هم در نوع نگاه جامعه به آنها نقش مهمی دارد. امروزه اکثر خانم‌ها به مراجعه منظم به آرایشگاه و دریافت خدمات آرایشی- بهداشتی اهمیت خاصی می‌دهند و به همین دلیل است که آرایشگری یک شغل پردرآمد با بازارکار عالی می‌باشد.

 بعضی از لاین‌های آرایشگری مانند کاشت و طراحی ناخن، پاکسازی صورت، اکستنشن مژه و مو، میکاپ و کراتین مو، به دلیل بازارکار خوب و قدرت درآمدزایی بالا، نسبت به بقیه رشته‌ها طرفداران بیشتری دارند. البته این رشته‌ها تخصصی بوده و آرایشگرها برای شروع کار در این رشته‌ها باید دوره‌های تخصصی آنها از جمله آموزش کاشت ناخن، آموزش میکاپ و... را بگذرانند. در این مطلب قصد داریم در مورد پنج مورد از محبوب ترین لاین آرایشگری و دوره‌های تخصصی آموزش آنها صحبت کنیم. اگر قصد دارید به عنوان یک آرایشگر شروع به کار کنید یا کار خود را بهبود ببخشید؛ با ما همراه باشید.

کاشت و طراحی ناخن

ناخن‌ها نقش مهمی در زیبایی دست‌ها ایفا می‌کنند. همه دوست دارند که ناخن‌های زیبا و بلند داشته باشند؛ اما نگهداری از ناخن‌ها و مرتب کردن آن‌ها کاری زمان بر است. به همین دلیل است که خانم‌ها برای کاهش وقت و هزینه نگهداری از ناخن‌ها، به کاشت ناخن علاقمند شده‌اند. خدمات زیباسازی ناخن از قبیل کاشت ناخن، طراحی ناخن، فرنچ ناخن، پدیکور و مانیکور از جمله خدمات آرایشی محبوب هستند که بسیار بازارکار خوبی دارند و درآمدزا می‌باشند.

 

برای کسب درآمد در این رشته ها شما باید در این زمینه تخصص و مهارت کافی کسب نمایید. به این خاطر برای یادگیری تخصصی خدمات ناخن باید در دوره‌های تخصصی آموزش کاشت ناخن و آموزش طراحی ناخن زیر نظر اساتید حرفه‌ای شرکت کنید. در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن شما با انواع روش‌های کاشت و طراحی ناخن آشنا شده و نحوه استفاده از وسایل کاشت ناخن را خواهید آموخت. به علاوه، نحوه اجرای انواع طرح ناخن پا و دست و نحوه دیزاین ناخن، پدیکور و مانیکور را به صورت عملی یاد می‌گیرید. .

اکستنشن مژه

همه خانم‌ها دوست دارند مژه‌های زیبا، بلند و خوش حالت داشته باشند. داشتن مژه‌های بلند و زیبا، جذابیت چشم‌ها را چند برابر می‌کند. روش‌های مختلفی برای افزایش رشد مژه‌ها وجود دارد اما این تکنیک‌ها اکثرا نیازمند صرف وقت و هزینه بسیار زیادی هستند. به همین دلیل است که خانم‌ها به اکستنشن مژه علاقه مند هستند. اکستنشن مژه به خاطر قیمت مناسب، راحت و بدون درد بودن و تاثیرِ قابل توجهی که در زیبایی مژه‌ها دارد؛ از رشته‌های آرایشگری بسیار پرطرفدار و نیز پولساز برای متخصصین آن است.

اکستنشن مژه آموزشگاه گل گیس

اکستنشن و کاشت مژه ظریف و تخصصی هستند. برای این که بتوانید خدمات حرفه‌ای کاشت و اکستنشن مژه ارائه دهید؛ شما باید در دوره‌های آموزش اکستنشن مژه شرکت کنید. در دوره‌های تخصصی آموزش کاشت مژه و اکستنشن شما با انواع کاشت مژه آشنا شده و تمامی نکات مربوط به کاشت و اکستنشن مژه را به صورت تئوری و عملی زیر نظر اساتید خِبره خواهید آموخت.

کراتین مو

داشتن موهای لخت و زیبا آرزوی همه‌ی خانم هاست. پیش از این‌ها، معمولا برای صاف کردن موها از اتوی مو استفاده می‌شد. اما همان طور که می‌دانید استفاده‌ی مداوم از اتوی مو، برای موها مضر است. به علاوه، نیازمند صرف وقت و انرژی زیادی می‌باشد. به همین دلیل است که خانم‌ها اکثرا کراتین مو را (که یک تکنیک تقریبا ماندگار برای صاف کردن موهاست) به استفاده از اتوی مو ترجیح می‌دهند. البته کراتین مو کار ساده‌ای نیست و باید توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام شود.

کراتین مو - آموزشگاه گل گیس

برای آموزش این کار بهترین روش شرکت در دوره حرفه‌ای آموزش کراتینه مو می باشد. در این دوره‌ها شما با وسایل و  انواع مواد کراتین مو آشنا خواهید شد و مراحل کراتین مو را زیر نظر اساتید مجرب یاد می‌گیرید. البته نباید فراموش کنید که کسب درآمد از رشته کراتین مو نیازمند کسب تجربه در این زمینه است و شما باید با پشتکار تمرین کنید تا به عنوان یک کراتین کار حرفه‌ای درآمدزایی کنید.

میکاپ و گریم

میکاپ و گریم پایه‌ای ترین و مهم ترین خدمات آرایشی می‌باشند که هر آرایشگری باید از آن چیزی بداند. جالب است بدانید که میکاپ یکی از پرطرفدارترین و پولسازترین لاین‌های آرایشگری زنانه محسوب می‌شود. به این خاطر که ممکن است برخی خانم‌ها به خاطر آسیب‌های احتمالی تمایلی به کاشت ناخن یا کراتین مو و اکستنشن و کاشت مژه نداشته باشند؛ اما تقریبا همه به میکاپ علاقه مند هستند. چه کسی از خط چشم گربه‌ای که چشم‌ها را کشیده تر نشان می‌دهد یا رژ قرمز کلاسیک که زیبایی لب‌ها را دوچندان می‌کند بدش می‌آید؟

میکاپ و گریم - آموزشگاه گل گیس

برای این که بتوانید درآمد خوبی از میکاپ و گریم کسب کنید؛ باید در این زمینه تخصص و مهارت داشته باشید. مسلما کیفیت کار و درآمد یک میکاپ کار حرفه‌ای با یک میکاپ کار متوسط متفاوت است. با شرکت در دوره‌های آموزش میکاپ و گریم شما می‌توانید به دانش و تخصص لازم در زمینه میکاپ و گریم دست پیدا کنید.

در این دوره‌ها شما با انواع روش‌ها و تکنیک‌های آرایش آشنا می‌شوید و در مورد این که کدام سبک آرایش و میکاپ برای چه کسی مناسب است؛ اطلاعات کسب می‌کنید. اما شرکت در دوره‌های تخصصی آموزش میکاپ کافی نیست؛ اگر می‌خواهید یک میکاپ کار حرفه‌ای باشید؛ باید دائما اطلاعات خود را در زمینه گریم و میکاپ به روز کنید و روش‌های جدید آرایش را شناخته و به نحوه انجام آن‌ها تسلط پیدا کنید.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست یکی از خدمات بهداشتی است که جدیدا در بعضی آرایشگاه‌های زنانه ارائه می‌شود. پاکسازی پوست به زیبایی و سلامت افراد کمک می‌کند و باعث تنفس و خون رسانی بهتر به پوست می‌شود. به همین دلیل است که در همین مدت زمان کم جایگاه خود را در بین خانم‌ها پیدا کرده و از جمله خدمات بهداشتی بسیار محبوب به شمار می‌رود. با پاکسازی پوست یا فیشیال صورت، افراد می‌توانند به جای پوشاندن عیوب صورت خود با آرایش، آن‌ها را ترمیم کنند و صورت خود را از جوش‌های سر سیاه، آکنه‌ها و... پاک نمایند.

پاکسازی پوست آرایشگاه گل گیس

کار با انواع دستگاه پاکسازی صورت کاری تخصصی است و نیاز به مهارت دارد. برای این که بتوانید خدمات پاکسازی پوست ارائه بدهید؛ باید در دوره‌های آموزش پاکسازی صورت شرکت کنید. در این دوره‌های آموزشی شما با انواع مختلف پوست‌ها و نحوه انجام پاکسازی برای پوست‌های مختلف آشنا می‌شوید. به علاوه، انواع بخور و کرم مرطوب کننده و ماسک‌های مناسب پوست‌های چرب، خشک، حساس و... را نیز یاد می‌گیرید.

چطور در این لاین‌های آرایشگری متخصص شوم؟

برای کسب درآمد در این رشته‌های پرطرفدار و جذاب آرایشگری، شما نیاز به مهارت و تخصص دارید. برای این که بتوانید به مهارت و دانش کافی دست پیدا کنید؛ مراحل زیر را باید طی کنید:

  • شرکت دردوره‌های تخصصی آموزش آرایشگری در یک آموزشگاه معتبر
  • گرفتن مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • شرکت در دوره‌های کارآموزی
  • داشتن پشتکار و تمرین
  • به روز نگهداشتن دانش و اطلاعات خود در زمینه مربوطه
  • داشتن روابط عمومی خوب و مشتری مداری

گل گیس، بهترین انتخاب برای آموزش آرایشگری

آموزشگاه آرایشگری گل گیس جزو بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌ آرایشگری زنانه تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین دوره‌های تخصصی آرایشگری را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های مختلف تخصصی آموزش آرایشگری و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://GolgisAmoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها