اخذ اقامت اروپا با خرید ملک در کدام کشورها امکان‌پذیر است؟

کد خبر: 1195827
اخذ اقامت اروپا با خرید ملک در کدام کشورها امکان‌پذیر است؟

 

اقامت اروپا با خرید ملک، یکی از آسان‌ترین روش‌های مهاجرت است. امروزه خیلی از افراد رؤیای زندگی در قاره اروپا را دارند. به همین دلیل همواره به دنبال راهی برای مهاجرت هستند

در حال حاضر بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله یونان، اسپانیا، پرتغال، آلمان و... برای مهاجران امکان اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک را فراهم کرده‌اند. اگر می‌خواهید در یکی از این کشورها اقامت کنید؛ کافی است که برای خرید خانه در یکی از شهرهای آن‌ها اقدام کنید.

البته لازم به ذکر است که هر کشور شرایط و قوانین خاص خود را برای خرید ملک دارد؛ بنابراین قبل از انجام هر کاری، باید با شرایط خرید ملک در این کشورها آشنا شوید. در این مطلب به‌طور کامل شرایط اقامت اروپا با خرید ملک را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با اطلاعات بیشتری برای خرید ملک و اخذ ویزای سرمایه‌گذاری اقدام کنید. همچنین کشورهایی که با خرید ملک به شما اقامت می‌دهند را معرفی خواهیم کرد.

 

خرید ملک در اروپا چه شرایطی دارد؟

از میان تمام کشورهای قاره اروپا، تنها تعداد محدودی از آن‌ها امکان اقامت با خرید ملک را برای مهاجران فراهم کرده‌اند. به چنین مجوزهایی که افراد با داشتن آن‌ها می‌توانند آزادانه در منطقه شنگن رفت‌وآمد کنند؛ ویزای طلایی گفته می‌شود.

در اتحادیه اروپا، هر کشور شرایط خاص خود را برای سرمایه‌گذاری در حوزه املاک دارد. برای حداقل میزان سرمایه‌گذاری و همچنین منطقه جغرافیایی ملک در هر کشور قوانین خاصی وجود دارد.

به‌طورکلی برای دریافت مجوز خرید ملک در اروپا، بایستی قانونی بودن درآمد شخص متقاضی تأیید شود. همچنین فرد بایستی برای برآورده کردن الزامات مربوط به خرید ملک در اروپا اقداماتی را انجام داده و با شرایط برنامه ارائه شده از سوی کشور مقصد انطباق داشته باشد.

خرید ملک در اروپا چه مزیت‌هایی دارد؟

اخذ اقامت اروپا با خرید ملک مزیت‌های خوبی برای خریداران به همراه دارد؛ به همین دلیل تعداد این افراد روزبه‌روز بیشتر می‌شود. به‌طورکلی خرید ملک در یکی از کشورهای اروپا، مزیت‌های زیر را به همراه خواهد داشت.

  • بدون نیاز به ویزا، می‌توانید به کشورهای منطقه شنگن سفر کنید و در هر نیمسال به مدت 90 روز در یکی از آن‌ها اقامت داشته باشید.
  • می‌توانید در بانک‌های اروپایی حساب بانکی افتتاح کنید.
  • در بهترین دانشگاه‌های اروپایی تحصیل کنید.
  • داشتن یک‌ خانه دوم در اروپا
  • دسترسی به بهترین کلینیک‌های درمانی
  • امکان اخذ شهروندی اروپا

چه کشورهایی با خرید ملک اقامت می‌دهند؟

هرکدام از کشورهای اروپایی بر اساس قوانین خاصی، به متقاضیان اجازه خرید خانه و اخذ اقامت می‌دهند. در ادامه شرایط کشورهایی که امکان خرید ملک را برای مهاجران فراهم کرده‌اند؛ مورد بررسی قرار خواهیم داد.

6

مهاجرت به پرتغال از طریق خرید ملک

پرتغال یکی از کشورهای اروپایی است که گزینه اقامت اروپا با خرید ملک را برای مهاجران فعال کرده است. حداقل هزینه‌ای که افراد برای خرید خانه در پرتغال نیاز دارند؛ حدود 280 هزار یورو است. البته این مبلغ برای خانه‌های مناطق کم‌ جمعیت پرتغال است. طبق قانون کشور پرتغال، اگر به مدت 5 سال سرمایه خود را در این کشور نگهداری کنید و در طول سال، 7 روز در پرتغال حضور داشته باشید؛ شرایط دریافت امتیاز شهروندی و پاسپورت پرتغال را کسب خواهید کرد. همچنین افراد خریدار می‌توانند همسر، والدین و فرزندان زیر 26 سال را در برنامه بگنجانند.

مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک

اسپانیا هم یکی از کشورهای بسیار عالی است که امکان اقامت با خرید ملک را برای متقاضیان فراهم کرده است. در چند سال اخیر قیمت ملک در اسپانیا کاهش ‌یافته و شما می‌توانید با حداقل 500 هزار یورو برای خود خانه تهیه کنید. بهتر است بدانید که بعد از 20 روز از خرید خانه، مجوز اقامت به شما داده می‌شود. سپس اگر سرمایه خود را حفظ کرده باشید، هر دو سال یک‌بار این مجوز تمدید خواهد شد. در نهایت بعد از 5 سال می‌توانید اقامت دائم و بعد از 10 سال تابعیت اسپانیا را بگیرید.

مهاجرت به یونان با خرید ملک

خرید ملک در کشور یونان هم بسیار مقرون‌به‌صرفه است. شما با حداقل 250 هزار یورو می‌توانید در این کشور خانه بخرید. همچنین این امکان به شما داده می‌شود که به همراه همسر و فرزندان خود به مدت 5 سال در یونان اقامت داشته باشید. اگر مدت‌زمان اقامت شما 7 سال طول بکشد؛ می‌توانید برای دریافت شهروندی اقدام کنید. البته لازم به ذکر است که در صورت اقامت والدین، هزینه شما بالاتر خواهد رفت.

مهاجرت به فرانسه با خرید ملک

اقامت اروپا با خرید ملک در کشور فرانسه نیز برای متقاضیان فراهم شده است. البته فرانسه ویزای سرمایه‌گذاری غیرفعال در حوزه املاک یا اوراق قرضه را ارائه نمی‌کند؛ یعنی خرید ملک در فرانسه مانند کشورهای یونان، پرتغال و اسپانیا نیست؛ اما در نهایت می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم و شهروندی شود. به‌طورکلی افراد بالای 18 سال که منبع درآمد خوبی دارند؛ می‌توانند با مبلغی حدود 100 الی 350 هزار یورو، در فرانسه خانه بخرند.

مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک

آلمان هم مانند فرانسه تابعیت و اقامت دائم را صرفاً با خرید ملک و مستغلات به متقاضیان نمی‌دهد؛ اما اگر توان مالی خوبی دارید، با خرید ملک در آلمان، می‌توانید اقامت موقت بگیرید. البته این اقامت به شما اجازه فعالیت اقتصادی نمی‌دهد.

بهترین روش برای خرید ملک و اخذ اقامت اروپا

اقامت اروپا با خرید ملک، سختی‌ها و چالش‌های خاص خود را دارد. برای اینکه تمام کارها را در کمترین زمان ممکن انجام دهید؛ لازم است که به مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا مراجعه کنید.

مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا با بیش از ده سال سابقه در امر کارهای مهاجرتی، انواع خدمات لازم را در زمینه خرید ملک و اخذ ویزای سرمایه‌گذاری انجام می‌دهد. شما به کمک مشاوران این مؤسسه، بهترین تصمیم ممکن را برای خرید ملک و دریافت اقامت اروپا خواهید گرفت.

سخن نهایی

اقامت اروپا با خرید ملک یکی از بهترین راه‌های مهاجرت است. امروزه تعدادی از کشورهای قاره اروپا از جمله، یونان، اسپانیا، پرتغال و... به متقاضیان اجازه خرید خانه و اخذ ویزای سرمایه‌گذاری را خواهند داد. البته هرکدام از این کشورها، شرایط خاص خود را دارند که در این مطلب آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد