ویدئو کنفرانس چیست و چه تجهیزاتی مورد نیاز هست ؟

کد خبر: 1195876
ویدئو کنفرانس چیست و چه تجهیزاتی مورد نیاز هست ؟

 

  ویدئو کنفرانس به سیستمی گفته می‌شود که در آن مجموعه ای از تجهیزات، افراد را قادر می سازد تا بتوانند از راه دور با یکدیگر به طور مستقیم و زنده در ارتباط باشند و به تبادل اطلاعات بپردازند. که در این بین به شما بهترین و با کیفیت ترین تجهیز سالن کنفرانس ایرانی را به معرفی می رسانیم.

•   دوربین  ویدئو کنفرانس به منظور دریافت و ارسال تصاویر : پیشنهاد ما به شما دوربین  ویدئو کنفرانس ایرانی  صدرا  است این دوربین کنفرانسی با زوم 20 برابر ، کیفیت تصویر FULL HD  و قیمت  بسیار ویژه برای جلسات ویدئو کنفرانس مناسب است .

• صفحه نمایش به منظور مشاهده تصویر : مانیتور کنفرانس ایرانی صدرا MC88  ، با ابعاد 15.8 اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و درگاه USB  برای اشتراک گذاری راحت و سریع در جلسات بسیار مناسب است همچنین قیمت این مانیتور کنفرانس در مقابل کیفیت نمونه های خارجی  بسیار مناسب است  .

• اسپیکرفون برای دریافت و ارسال صوت ها : همانطور که در جلسات ویدئو کنفرانس ارسال تصاویر با کیفیت بالا بسیار مهم است ، ارسال صدا به صورت شفاف و بدون نویز هم بسیار مهم است، برای این موضوع ما به شما اسپیکرفون های ایرانی صدرا در مدل های  SP20,SP21,SP23 را معرفی میکنیم.

با استفاده از ابزارهای معرفی شده در بالا می‌توان، یک ویدئو کنفرانس با کیفیت بالا برگزار کرد و یک ارتباط زنده میان چند نفر بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد ایجاد کرد. این فناوری به دلیل نوع کاربردی که دارد در حوزه های کاری مختلفی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. و به همین منظور خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است .

7

موارد استفاده از ویدئو کنفرانس چیست؟

شرکت‌ها‌ی بزرگی که چندین دفتر در مناطق مختلف دارند می‌توانند با فناوری کنفرانس ویدئویی به برقراری جلسات غیرحضوری بپردازند و هزینه‌های مربوط به این جلسات را کاهش دهند. همچنین می‌توانند به صورت بسیار ساده‌ به اشتراک گذاری اطلاعات بپردازند. فناوری کنفرانس ویدئویی می‌تواند برای امر آموزش نیز استفاده شود. تشکیل کلاس درس مجازی یا آموزش کارکنان جدید مجموعه در هر مکان یا در هر زمان . ویدیو کنفرانس می‌تواند برای برقراری جلسات دوره‌ای مانند جلسات مدیران یک کسب‌ و کار با سهام‌داران آن شرکت و جلساتی که برای ارائه گزارش‌ها برگزار می‌شود نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

تاثیر ویدیو کنفرانس بر هزینه های سازمانی

تصور پرداخت هزینه های گزاف برای برگزاری یک جلسه ساده در یک شرکت چند شعبه ای می تواند ذهن هر مدیری را مشغول کند. هزینه های مسافرت هر یک از افراد علاوه بر هزینه های اقامت و سفر های درون شهری در مجموع عددی سرسام آور خواهد شد. شاید بسیاری جلسه ها لغو شود و بسیاری موضوعات بدون نتیجه بماند. با استفاده از ویدیو کنفرانس به صورت مجازی تمام افراد را با تنها یک کلیک در یک جلسه مهم بر سر میز خواهید نشاند!  دیگر خبری از تاخیر زمانی افراد نخواهد بود. دیگر نیازی به پیش بینی حرکت قطار و هواپیما نیست. با یک کلیک می توان همه را در جریان اتفاقات مهم شرکت قرار داد و تصمیمات مهم جمعی گرفت. قیمت ویدئو کنفرانس هزینه نیست، سرمایه گذاری تضمینی است!

 

8

انواع ویدئو کنفرانس

سیستم های کنفرانس صرفا یک نوع نیستند و به چندین صورت می توانند بسته به نیاز، در سازمان ها پیاده سازی شوند. هر کدام از آنها، مزایا و معایب خود را دارند و برای این منظور، می توانید با یک کارشناس ویدئو کنفرانس جهت خرید مشورت کنید. کارفرماها برای انتخاب و خرید از بین انواع ویدئو کنفرانس باید متغیرهای زیادی را بررسی کنند. برای این کار باید درکی از اصول و پایه های پشت فناوری آن داشته باشند.

سیستم کنفرانس سخت افزاری

به مجموعه ای از تجهیزات که شامل دوربین، میکروفون ، اسپیکرفون و مانیتور یا نمایشگر است . تجهیزات کنفرانس ویدئویی گفته می شوند. این تجهیزات مستقل از هر نرم افزاری می توانند با دیگر تجهیزات(و یا نرم افزار های ویدئو کنفرانس) یک ارتباط صوتی و تصویری برقرار کنند.

نرم افزار ویدئو کنفرانس

این نوع کنفرانس ویدئویی، تنها به یک نرم افزار خلاصه می شود که می تواند بر روی پلت فرم های مختلف نصب گردد و توسط یک دوربین و یک میکروفون مجزا از طریق اینترنت و یا شبکه یک کنفرانس ویدئویی را برقرار کند.

سخن آخر

امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال و سرعت گرفتن روند روزمره، رقابت شدیدی بین برندها و شرکت های مختلف در جریان است. بنابراین نیاز است تا راه و روش های سنتی مثل برقراری جلسات به صورت حضوری را کنار بگذاریم. ما نیاز داریم به سراغ راه و روش های مدرن تر مثل برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برویم. با این کار می توانیم هم در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنیم و هم اینکه بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست پیدا کنیم. تجهیزات ویدئو کنفرانس یک راهکار قدرتمند برای این کار هستند. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان شرکت صدرا ایرانیان تماس حاصل نمایید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام: @sadra_it

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد