بهترین فروشگاه خرید لوازم جانبی موبایل و قاب گوشی با قیمت مناسب

کد خبر: 1197084
بهترین فروشگاه خرید لوازم جانبی موبایل و قاب گوشی با قیمت مناسب

چگونه یک قاب گوشی بی­نقص بخریم؟ اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، قطعا از نفوذ مویرگی موبایل و تبلت در زیرپوست زندگی امروز ما انسان ها آگاهید. در سال‌های اخیر انواع مختلف موبایل و تبلت با قابلیت های مهم و کاربردی که دارند جای خود را در دل مردم نهادینه کردند.گوشی موبایل، دارای لوازم جانبی زیادی است که یکی از مهم­ترین آنها قاب است. قاب گوشی در رنگ­ها و مدل­های مختلفی عرضه می­شود. بعضی از آنها قابلیت­هایی خاص دارند، اما اصلی­ترین دلیل برای تهیه آن حفاظت از گوشی و زیبایی آن است. بعضی از کاور­ها می­توانند علاوه بر بدنه گوشی، از شیشه و پنل جلویی نیز محافظت کنند. در این مقاله قصد داریم شما را راهنمایی کنیم تا یک قاب فوق­العاده برای گوشی خود، از پرو آیلند بخرید. این فروشگاه معتبر و تخصصی در حوزه عرضه لوازم گوشی همراه، شرایط خرید عمده لوازم جانبی موبایل را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت به صورت تکی و عمده

با یک جستجوی ساده  قادر خواهید بود چندین فروشگاه لوازم جانبی موبایل را مشاهده کنید و خرید اینترنتی انواع لوازم ازجمله قاب گوشی  را انجام دهید اما بهتر است  بدانید که برای خرید این لوازم بهتر است از طریق فروشگاه‌های معتبر اقدام نمایید . با این کار خیال شما  از بابت کیفیت محصولات و علاوه بر آن از قیمت عرضه‌شده راحت خواهد بود . لوازم جانبی موبایل و تبلت ، شامل وسایلی مانند قاب و کیف گوشی و تبلت ، هندزفری ، کیف ایرپاد ، محافظ صفحه نمایش یا همان گلس ، بند ساعت مچی هوشمند و ... است . فروشگاه‌های اینترنتی که در زمینه عمده فروشی لوازم جانبی موبایل و تبلت فعالیت میکنند نمونه‌های مختلف از این محصولات ازجمله قاب اوریجینال را عرضه می‌کنند .

چرا باید از قاب برای گوشی خود استفاده کنیم؟

دلیل اصلی استفاده از قاب گوشی این بوده که گوشی شما ممکن است از ناحیه LCD یا بدنه مورد آسیب قرار بگیرد. گوشی­های هوشمند جدید در برابر ضربه آسیب­پذیرتر هستند و به همین علت ما برای آنها از قاب استفاده می­کنیم.

در کنار این مورد، قاب به گوشی زیبایی هم خواهد بخشید. بسیاری از ما عاشق تنوع هستیم و دوست داریم گوشی موبایل ما ظاهری زیبا و متنوع داشته باشد. معمولا اکثر مردم، اولین کاری که بعد از خرید یک گوشی نو انجام می­دهند خرید لوازم جانبی به­خصوص قاب آن است.  

برای انتخاب قاب گوشی چه معیار­هایی را در نظر بگیریم؟

خیلی از اوقات ما تنها به ظاهر قاب توجه می­کنیم و مسائل دیگر برای ما مهم نیستند. چشم­پوشی از دیگر معیار­ها ممکن است به ضرر ما تمام شود. در کنار اینکه سلیقه شخصی افراد مسئله مهمی است، شما باید موارد دیگری را نیز در نظر بگیرید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

قاب باید از گوشی شما محافظت کند

سعی کنید تا جایی که امکان دارد این معیار را نسبت به دیگر موارد در اولویت قرار دهید. یک قاب خوب باید بتواند از گوشی شما به شکل عالی محافظت کند. ضخامت قاب بسیار مهم است. اگر قاب ضخیمی انتخاب کنید، گوشی شما به هنگام فعالیت سنگین شده یا داغ خواهد کرد.

قاب­های نازک نیز شکننده هستند و ممکن است در صورت ضربه از بین بروند. برخی از قاب­ها به ضربه­گیر نیز مجهزند که درصد امنیت گوشی را بالا خواهند برد. اگر ظاهر قاب برای شما اهمیت زیادی دارد می­توانید قید ضربه ­گیر را بزنید. می­توانید بهترین قاب­ها را هنگام خرید عمده لوازم جانبی موبایل از پرو آیلند جستجو کنید.

مهم است که قاب با چه جنسی می­خرید

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید جنس قاب گوشی است. قاب­های گوشی در جنس­های متنوعی مثل سیلیکون، پلی کربنات، چرم و ... تولید می­شوند. در انتخاب جنس قاب هم به ویژگی­های خاص همان جنس توجه کنید و هم سلیقه خود را در نظر بگیرید.

جنس قاب شما می­تواند مشخص کند که گوشی چقدر در برابر ضربه، حرارت و رطوبت مقاوم خواهد بود. با اینکه کربنات و سیلیکون هر دو ترکیبی پلاستیکی هستند، ممکن است بپرسید تفاوت آنها در چیست؟ پلی کربنات نسبت به سیلیکون مقاومت بیشتری دارد و رنگ آن نیز شفاف­تر است.

از سازگاری قاب با گوشی خود مطمئن شوید

زمانی که گوشی موبایل با قاب شما سازگار نباشد، عملا ، دیگر موارد اولویت خود را از دست می­دهند. با این وجود که امروز برای هر مدل گوشی، یک قاب خاص تهیه می­شود و احتمال ناسازگاری بسیار پایین است. اما باز هم ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد. می توانید راهنمایی های لازم را از پرو آیلند در این خصوص دریافت کنید.

هنگام خرید قاب، توجه داشته باشید که تمام قسمت­های گوشی به­ خوبی در آن چفت می­شود یا نه. گاهی ممکن است قاب گوشی به دیگر پنل­ها مثل دوربین و ... فشار وارد کند یا بخشی از عملکرد آنها را از کار بیندازد.

از طرفی توجه داشته باشید که پنل پشتی قاب به اندازه کافی نرم باشد تا پشت گوشی دچار خط­­وخش نشود.

امکانات قاب را با نیازهای خود بسنجید

بعضی از قاب­ها دارای امکانات اضافی هستند. برای مثال قاب­های باتری­دار برای کسانی مناسبند که مدام مشکل تمام کردن شارژ را دارند. بعضی دیگر از قاب­ها دارای استند هستند تا گوشی به‌راحتی بر روی یک سطح صاف سوار شود.

افرادی که با گوشی زیاد فیلم می­بینند چنین قاب­هایی را انتخاب خواهند کرد. بعضی دیگر از گوشی­ها که از طریق مغناطیس پنل پشتی خود شارژ می­شوند یا قابلیت شارژ معکوس دارند باید از قاب­هایی که این ویژگی را ساپورت می­کند استفاده کنند.

برخی دیگر از قاب­ها به شکلی طراحی شده­اند که شما می­تواند به پنل دوربین یک لنز اکسترنال اضافه کنید. این مدل قاب­ها با قابلیت­های ویژه در هر فروشگاهی یافت نمی­شوند و باید کمی تحقیق بیشتری برای خرید آنها انجام داد.

انواع قاب­ها از نظر جنس

همانطور که گفتیم توجه به جنس قاب گوشی یکی از معیار­های اساسی برای خرید آن است. با شناخت انواع آن ویژگی­هایی که دارند کار خود را در خرید ساده­تر کنید.

قاب چرمی

قاب چرمی یکی از شیک­ترین قاب­هایی است که می­توانید برای گوشی تهیه کنید. نسبت به دیگر قاب­ها قاب چرمی ظاهر کلاسیکی دارد و برای افرادی که به­دنبال جذابیت در قاب هستند و می­خواهند گوشی موبایل خود را با استایل خود ست کنند.

قاب­های چرمی، به­دلیل جنس خاص خود به­راحتی از دست سرنمی­خورند، ایمنی بالایی هم دارند. نکته منفی آنها مقاومت پایین در برابر رطوبت است. شما باید همواره آنها را دور از رطوبت و آب نگه­ دارید تا آسیبی وارد نشود.

قاب پارچه­ای

ممکن است کمی با شنیدن اسم پارچه برای قاب تعجب کنید. اما باید بدانید که به لحاظ ظاهر، این نوع قاب، جذابیت فوق­العاده­ای به گوشی شما خواهد بخشید. قاب­های پارچه­ای می­توانند تا حد متوسطی از گوشی شما محافظت کنند. اما نباید انتظار بالایی به لحاظ مقاومت از آنها داشته باشید.

یک نکته منفی درباره این نوع قاب­ها این بوده که به سادگی کثیف می­شوند و پاک­کردن لکه از روی آنها کار ساده­ای نیست. خصوصا لکه ­های چربی از دست به آنها منتقل می­شود و این نکته بسیاری از کاربران را آزار داده است. آنها به لحاظ تنوع فوق­العاده هستند و مدل­های زیادی هم دارند.

قاب فیبرکربن

قاب­هایی که با فیبرکربن ساخته می­شوند بادوام هستند و طراحی آنها هم به احتمال زیاد شما را جذب خواهد کرد. اگر به دنبال طرح­های پیچیده و رنگارنگ در قاب خود نیستید، استفاده از قاب گوشی فیبرکربن گزینه خوبی است.

قاب­های ضد ضربه 360 و نیلکین فروشگاه پرو آیلند از جنس فیبرکربن تهیه شده­اند. به لحاظ مقاومت شاید بتوانیم فیبرکربن را مقاوم­ترین جنس در بین قاب­ها بدانیم که خیال شما را از بابت احتمال آسیب به بدنه گوشی راحت خواهد کرد. در زمان خرید عمده لوازم جانبی موبایل، این تنوع را می­شود به سادگی مشاهده نمود.

قاب ژله­ای

قاب­های ژله­ای عمدتا از پلیمری به­نام پلی یورتان ساخته می­شوند. آنها نرم و انعطاف­پذیرند. پر استفاده­ترین قاب را می­توان قاب­های ژله­ای بدانیم. برخی از برند­های موبایل مثل شیائومی به همراه گوشی­های خود چنین قابی را به خریدار هدیه می­دهند.

این قاب­ها هم می­توانند شفاف باشند و هم طرح­های مختلفی بر روی آن چاپ شود. میزان ضربه­گیری در آنها بالاست و تا حد خوبی می­توانید به مقاومتش اعتماد کنید. یکی از ایرادات این قاب این بوده که پس از مدتی زرد می­شود. البته به کمک روش­هایی می­توان این زردی را برطرف کرد.

قاب چوبی

در کنار قاب چرمی، قاب گوشی چوبی را هم می­توانیم یکی از شیک­ترین­ ها بدانیم. در این قاب­ها می­توان از چوب طبیعی یا مصنوعی استفاده کرد. قاب با چوب طبیعی کمتر در بازار پیدا می­شود و قیمت بالایی هم دارد. اکثر قاب­های چوبی که می­بینید از چوب­های مصنوعی ساخته می­شوند.

قاب­های چوبی مزیت­های زیادی دارند. اول اینکه به­ سختی کثیف می­شوند و لکه ­ها نمی­توانند آنها را کثیف کنند. چربی دست شما در قاب چوبی اثر نخواهد گذاشت. مقاومت آنها نیز بسیار بالاست و به سختی شکسته می­شوند. شما می­توانید آن دسته از قاب­ چوبی را تهیه کنید که طرح­های مختلفی روی­شان حکاکی شده تا زیبایی بیشتری به گوشی خود ببخشید.

قاب سیلیکونی

قاب­های سیلیکونی بعد از ژله­ای، بیشترین استفاده را دارند. چراکه به لحاظ قیمتی مقرون به ­صرفه­ اند و مزایای آنها هم زیاد است. آنها همانند قاب ژله­ای در طرح­ها و رنگ­های مختلف به­فروش می­رسند. به همین جهت اگر قصد دارید رنگ گوشی خود را با لباس خاص یا اکسسوری خاصی ست کنید حتما از این قاب­ها کمک بگیرید.

قاب­های سیلیکونی مقاومت خوبی دارند و رنگشان هم بسیار دیر کدر می­شود. رطوبت و چربی دست نیز جذب آنها نخواهد شد. این نوع قاب بهترین گزینه برای افرادی است که دست­شان بسیار عرق می­کند.

قاب­های ترکیبی

قاب گوشی شما می­تواند ترکیب چند جنس مختلف باشد. این نوع قاب­ها هم به علت طراحی خاص خود جدیدا مورد توجه واقع شده ­اند. معمولا در قاب­های ترکیبی از متریال چرم، سیلیکون و پلی­کربنات استفاده می­شود. اگر از قاب­های معمولی خسته شده­اید، انواع قاب­های ترکیبی پرو آیلند، می­تواند شما را سر ذوق بیاورد.

2

دیگر قاب­ها

قاب­های دیگری هم هستند که از متریالی مثل آلمینیوم، کریستال و ... ساخته می­شوند. چنین قاب­هایی امروزه فروش زیادی ندارند و تنها افراد خاصی به­سراغ آن می­روند. پیدا کردن آنها در فروشگاه­ها مشکل است. جز اینکه فروشگاهی به شکل اختصاصی این قاب را برای شما بسازد.

تفاوت کاور با قاب و بامپر در چیست؟

افرادی که به­دنبال خرید عمده لوازم جانبی موبایل هستند، با تفاوت این مدل­ها را بدانند تا به خریدار اطلاعات درستی بدهند. بامپر نوعی قاب گوشی است که تنها دور گوشی را پوشش می­دهد دارای پنل پشتی نیست. این مورد مناسب افرادی است که دوست دارند ضخامت گوشی تغییری نکند و امنیت آن هم حفظ شود.

کاور نوعی قاب است که صفحه نمایش گوشی را هم می­پوشاند. کاور­ها انواع مختلفی دارند. برخی از آنها هوشمند هستند و با اتصال به­ گوشی اطلاعاتی را نمایش می­دهند.

کاور­های کتابی، یک پوشش تمام عیار برای گوشی شما

کاور­های کلاسوری یا کتاب مناسب افرادی است که می­خواهند علاوه بر بدنه گوشی از صفحه نمایش نیز محافظت کنند. کاور­های کلاسوری توسط برند­های زیدی تولید می­شوند. نیلکین یکی از بهترین تولید­کننده­های کاور کلاسوری است. شما می­توانید محصولات این برند را در فروشگاه پرو آیلند مشاهده کنید.

کاور­های کلاسوری در برابر خط­وخش مقاومت بالایی از خود نشان می­دهند و بیشترین میزان پوشش را برای گوشی به همراه دارند. لایه داخلی آنها معمولا از جنس مخمل است تا بدنه گوشی خط نیفتد، دستگاه داغ نکند و رطوبت جذب بدنه نشود.

در داخل برخی از مدل­های کیف کلاسوری، جای کارت تعبیه شده تا شما کارت­های مهم خود را در کنار آن قرار دهید.

نکات مهم که باید در خرید قاب گوشی به آنها توجه کنید

قاب­های بی­کیفیت باعث گرم­شدن گوشی شما در نهایت آسیب به آن خواهند شد. پس کیفیت را نسبت به قیمت در اولویت قرار دهید. قاب­های که کیفیت کمی دارند شما را در استفاده از گوشی اذیت می­کنند. برای مثال به هنگام گرفتن عکس وارد فضای دوربین می­شوند یا با آنها نمی­توانید به­راحتی از دکمه­های کناری استفاده کنید.

معمولا بعضی از قاب­ها به­دلیل داشتن حاشیه داخلی با گلس گوشی در تضاد هستند. این مورد را به­هنگام خرید بررسی کنید. بامپر­ها اگر جنس فلزی داشته باشند می­توانند در عملکرد باتری خلل ایجاد کنند. گوشی­هایی که به شکل وایرلس شارژ می­شوند یا شارژ معکوس دارند (مثل آیفون 12 و بالاتر) باید از قاب و کاور مخصوصی استفاده کنند که این قابلیت را داشته باشد.

3

قاب مورد نظر خود را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه­های زیادی مثل پرو آیلند در سطح کشور هستند که می­توانند نیاز شما در رابطه با خرید قاب برآورده کنند. در این فروشگاه تخصصی، تنوع بالایی از قاب­های باکیفیت انتظار شما را می­کشند. این یکی از فروشگاه­ هایی است که مقصد خرید بسیاری از افراد است.

خرید از فروشگاه پرو آیلند

پرو آیلند جزو قدیمی­ترین فروشگاه­های این حوزه بوده و بسیاری برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به آن مراجعه می­کنند. این فروشگاه فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد. این فروشگاه محصولاتی مثل کاور و کیف لپ­تاپ، پاوربانک، شارژر همراه، فلش مموری، کابل شارژ، هارد، اسپیکر، محافظ صفحه نمایش، کیبورد، موس و ... را به­فروش می­رساند. شما می­توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه محصولات آنها را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید عمده لوازم جانبی موبایل نمایید.

جمع­ بندی

برای خرید قاب گوشی، باید به معیار­های مختلفی توجه کنیم. با این وجود که ظاهر قاب موضوع مهمی است اما بسیاری موارد دیگر هستند که در اولویت قرار دارند. شما باید مقاومت کیس را در نظر بگیرید تا گوشی شما در برابر ضربه در امان باشد.

همینطور قاب نباید ضخامت گوشی را بیش از حد زیاد کند چراکه با این اتفاق دمای گوشی افزایش پیدا خواهد کرد و به سخت­افزار فشار خواهد آمد. دست شما برای انتخاب جنس قاب باز است اما ویژگی­های مثبت و منفی هر متریالی را بررسی کنید. می­توانید لوازم جانبی موبایل را از فروشگاه پرو آیلند تهیه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد