لوازم جانبی گوشی ضروری که هر فردی به آن نیاز دارد

کد خبر: 1197574
لوازم جانبی گوشی ضروری که هر فردی به آن نیاز دارد

 

بعد از خرید گوشی هوشمند جدید، باید برای خرید لوازم جانبی گوشی که به آن‌ها نیاز دارید اقدام کنید. برخی از این لوازم جانبی گوشی، ضروری بوده و خرید آن‌ها از الزامات است؛ اما خرید دسته دیگری از آن‌ها اختیاری بوده و هیچ ضرورتی به دنبال ندارد. در ادامه قصد داریم تا به معرفی ضروری‌ترین لوازم جانبی گوشی بپردازیم تا در زمان خرید آن‌ها دچار سردرگمی نشوید.

لوازم جانبی ضروری گوشی

همان‌طور که میدانیم، لوازم جانبی گوشی در دو دسته ضروری و غیرضروری قرار می‌گیرند. بدیهی است که خرید لوازم جانبی گوشی بهتر است هم‌زمان با خرید گوشی هوشمند انجام شود تا در هنگام استفاده، کمبود آن‌ها احساس نشود. ضروری‌ترین لوازم گوشی به شرح زیر هستند.

2

1. قاب گوشی

بدیهی است که محافظت از گوشی، یکی از اقداماتی است که همواره باید انجام دهید. قیمت بالای گوشی و حساسیت ویژه این دستگاه، باعث شده تا لوازم مختلفی در راستای محافظت از آن به وجود آیند. قاب یکی از لوازم جانبی گوشی است که بهتر است در زمان خرید گوشی، خریداری شود. داشتن قاب گوشی باعث می‌شود که از وارد شدن ضربه‌های مختلف در زمان زمین افتادن و ... به بدنه گوشی جلوگیری شود. میدانیم که ساختار گوشی دارای ظرفت خاصی بوده و ممکن است با هر ضربه‌ای عملکرد آن دچار اختلال شود. از طرف دیگر امروزه قاب‌های موجود برای انواع گوشی‌ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند و شما می‌توانید بسته به سلیقه خود یک قاب جذاب و زیبا برای گوشی خود انتخاب کنید که جلوه خاصی داشته باشد.

2. هندزفری

امروزه هندزفری از محتویات درون جعبه گوشی‌های جدید و مدرن حذف‌شده است. به همین دلیل شما باید اقدام به خرید یک هندزفری جانبی مجزا برای خود بکنید. پیشنهاد ما این است که یک هندزفری اورجینال و اصل خریداری کنید که کیفیت و طول عمر بالایی داشته باشد. خرید هندزفری های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت می‌تواند یک اشتباه بزرگ باشد که پس از مدتی شما را مجبور به خرید مجدد هندزفری می‌کند.

3. محافظ صفحه

یکی از آسیب‌پذیرترین قسمت‌های گوشی‌های هوشمند، صفحه‌نمایش آن‌هاست که ممکن است با کوچک‌ترین ضربه، شکسته شده و یا ترک بخورد. به همین دلیل در همان زمان خرید گوشی، باید یک محافظ صفحه برای گوشی خود بخرید تا خیالتان از بابت امنیت صفحه‌نمایش تا حد زیادی آسوده شود. محافظ‌های مختلفی در این زمینه وجود دارند که هرکدام ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلفی داشته و دست شما را برای انتخاب تا حد زیادی آزاد می‌گذارند. خرید یک محافظ ضدضربه می‌توانید یک انتخاب خوب در زمان خرید لوازم جانبی گوشی باشد.

4. شارژر

آداپتور شارژر نیز از محتویات برخی از گوشی‌های هوشمند حذف‌شده است. در چنین مواردی شما ملزم به خرید یک آداپتور جداگانه برای گوشی خود هستید. از آنجایی که بعد از خرید گوشی باید برای شارژ اولیه آن اقدام کنید، آداپتور شارژر یکی از لوازم جانبی گوشی ضروری است که باید سریعا به خرید آن بپردازید. قیمت لوازم جانبی مانند آداپتور و ...، بسته به کیفیت محصول و اصالت آن‌ها، تفاوت زیادی داشته و شما باید در این زمینه تمام دقت خود را به کار بگیرید تا بتوانید یک محصول اصل و باکیفیت خریداری کنید. در صورتی که گوشی شما از قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با خرید یک آداپتور قوی، مدت‌زمان موردنیاز برای فول شارژ شدن گوشی را تا حد چشمگیری کاهش دهید.

3

5. کابل شارژر

یکی از بزرگ‌ترین معضلات گوشی‌های جدید، کابل‌های شارژر کوتاه و بدون انعطاف آن‌هاست. این کابل‌ها در محدوده 50 سانتیمتر طول دارند که باعث محدودیت در استفاده از آن‌ها می‌شود. به همین دلیل یکی از خریدهای لوازم جانبی گوشی، مربوط به خرید کابل شارژر بلند و انعطاف‌پذیر است. توجه داشته باشید که یک کابل شارژر مستحکم خریداری کنید، چراکه معمولا این کابل به میزان زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرد، پس لازم است که مقاومت بالایی در برابر سایش و استهلاک داشته باشد تا بتواند برای مدت‌زمان طولانی، پاسخگوی نیازهای شما باشد. کابل شارژر نیز تأثیر زیادی بر روی زمان شارژ شدن گوشی شما می‌گذارد، پس توجه داشته باشید که با خرید یک کابل باکیفیت، می‌توانید از چند جهت سود کنید.

6. کارت حافظه

از آنجایی که حدود 10 الی 20 درصد از حافظه داخلی گوشی را سیستم‌عامل مربوط به آن اشغال می‌کند، احتمال دارد که شما در آینده با مشکل کمبود حافظه روبه‌رو شوید. از همین رو می‌توانید برای خرید یک کارت حافظه با ظرفیت مناسب برای گوشی خود اقدام کنید. دقت داشته باشید که کارت حافظه خریداری‌شده از یک برند معتبر و خوب باشد تا هیچ‌گونه مشکلی برای اطلاعات و محتواهای ذخیره‌شده بر روی آن پیش نیاید.

7. کابل‌ها و اتصالات مختلف

اگر از افرادی هستید که با گوشی خود کار می‌کنید و یا دائما نیاز به انتقال اطلاعات از گوشی به سایر دستگاه‌های دیجیتالی دارید، باید برای خرید کابل‌ها و اتصالات مختلف نیز استفاده کنید. کابل OTG یکی از کابل‌های ضروری در این زمینه است که به کمک آن می‌توانید یک درگاه USB به گوشی هوشمند خود اضافه کنید. به کمک این کابل می‌توانید گوشی خود را به‌راحتی به دسته‌های بازی و ... متصل کنید همچنین قابلیت اتصال فلش مموری به گوشی نیز با کمک این کامل وجود دارد. کابل AUX و HDMI از دیگر کابل‌های موجود در این زمینه هستند که به ترتیب برای انتقال صوت و صوت و تصویر مورداستفاده قرار می‌گیرند.

8. پاور بانک

پاور بانک برای افرادی که زیاد به مسافرت‌های خارج از شهر می‌روند و یا در طول روز استفاده زیادی از گوشی خود دارند، کاملا ضروری است. در صورتی که شما برای طولانی‌مدت به برق دسترسی نداشته باشید، می‌توانید از پاور بانک برای شارژ کردن گوشی موبایل خود کمک بگیرید. در زمان خرید پاور بانک توجه داشته باشید که مهم‌ترین نکته مربوط به ظرفیت آن است. هرچه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، دفعات بیشتری می‌تواند به شارژ گوشی شما بپردازد.

خرید لوازم جانبی گوشی

همان‌طور که اشاره کردیم خرید لوازم جانبی گوشی ضروری بهتر است که بعد از خرید گوشی انجام شود تا شما کمتر احساس کمبود و نیاز به آن‌ها داشته باشید. قیمت لوازم جانبی گوشی نیز اهمیت بسیار زیادی داشته و اغلب افراد به دنبال خرید باکیفیت‌ترین‌ها با قیمت مناسب هستند. گوشی شاپ یکی از معتبرترین مراکز در زمینه انواع گوشی و لوازم دیجیتال و همچنین لوازم جانبی گوشی است. شما می‌توانید لوازم جانبی گوشی موردنظر خود را از گوشی شاپ با بالاترین سطح کیفی و قیمت مناسب خریداری کنید. این فروشگاه آنلاین دارای تنوع بسیار بالایی در محصولات خود بوده و تا بتواند تمام سلیقه‌ها را به‌راحتی پوشش دهد.

جمع‌بندی

خرید لوازم جانبی گوشی یکی از اولین اقداماتی است که بعد از خرید گوشی باید انجام دهید. امروزه لوازم جانبی درون جعبه گوشی بسیار محدودشده‌اند و شما باید برخی از این لوازم ضروری را به‌صورت جداگانه خریداری کنید. در قسمت‌های قبلی به معرفی ضروری‌ترین لوازم جانبی گوشی پرداختیم تا شما بتوانید در اسرع وقت و در صورت نیاز، برای خرید آن‌ها اقدام کنید. این لوازم برای امنیت هرچه بیشتر گوشی و یا استفاده بهینه‌تر از آن به کاربران ارائه می‌شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد