راهنمای انتخاب بهترین موسسه برای مهاجرت

کد خبر: 1198614
راهنمای انتخاب بهترین موسسه برای مهاجرت

 

 

هنگامی که قصد دارید به کشور دیگری مهاجرت کنید یک آژانس مهاجرتی می تواند بهترین دوست شما باشد و انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی اولین قدمی است که لازم است به درستی بردارید.

کارشناسان موسسات مهاجرتی با آگاهی از شرایط و قوانین مهاجرت تحصیلی، توریستی، کاری، اقامت دائم و... بهترین پیشنهادات و توصیه ها را برای هر متقاضی در نظر دارند و با استفاده از راهنمایی آن ها مطمئن خواهید بود که درخواست ویزای شما با شکست مواجه نخواهد شد و فرصت های خود را از دست نخواهید داد. 

ویژگی بهترین آژانس های مهاجرتی

یافتن یک مشاور و وکیل حرفه ای برای افرادی که قصد دریافت اقامت های کوتاه مدت و بلند مدت با اهداف توریستی، تحصیلی، شغلی و... را دارند کلید پروسه یک مهاجرت آسان و روان است. بسیاری از پرونده های مهاجرتی به دلیل عدم آگاهی از قوانین و مراحل اخذ ویزا، وجود نقص در مدارک و ارائه اطلاعات ناصحیح رد می شود. اما چگونه می توان پی برد که بدون گرفتار شدن در دام افراد سودجو و غیر متخصص بهترین آژانس مهاجرتی را شناخت؟

برخی ویژگی های مشترک بین تمام آژانس های موفق که نشانه ای برای تشخیص کیفیت خدمات آن هاست عبارتند از:

  • دانش قوانین مهاجرت

از ابتدایی ترین الزامات برای تبدیل شدن به یک مشاور مهاجرت حرفه ای، دانش عمیق و کامل نسبت به قوانین مهاجرتی هر کشور در تمام زمینه هایی است که خدمات خود را ارائه می کند. بسیاری از مؤسسات در زمینه های تحصیلی، توریستی، شغلی، اقامت دائم و... فعالیت دارند که باتوجه به متغیر بودن شرایط هر متقاضی راهکارها و راهنمایی های مخصوص به خود را دریافت کرده و در زمان بروز هرگونه مشکل توانایی حل مسئله را داشته باشد.

  • مهارت های ارتباطی

پروسه مهاجرت باتوجه به نوع خود گاهاً طولانی و پیچیده خواهد بود. باتوجه به این روند مهم است که مشاور تحولات و سایر اطلاعات حقوقی را به نوعی که برای یک فرد عادی قابل فهم باشد توضیح داده و مهارت ارتباطی خوبی را داشته باشد.

  • پرونده های موفق

تعداد پرونده های موفق همیشه یکی از بخش هایی است که نشانگر اعتبار یک مجموعه است و جایی است که می توانید روی آن قضاوت کنید که آیا در زمینه مهاجرتی شما، مجوعه مورد نظر صلاحیت لازم و کافی را داشته باشد.

  • متعهد و معتبر

از آنجایی که تقاضای مهاجرت به کشورهای دیگر در طی سال ها در کشورمان افزایش یافته و تعداد آژانس های مهاجرتی نیز به نسبت افزایش داشته، تعهد و اعتبار مجموعه مورد نظر خودرا سنجیده و پیش از هرگونه همکاری و واریز وجه از اعتبار، سابقه و خوشنام بودن مطمئن شوید.

چاوش جهان سیر

خدمات شرکت های مهاجرتی

مؤسسات مهاجرتی در زمینه أخذ ویزاهای توریستی، مهاجرت تحصیلی و ویزای کاری و سایر انواع روش های اقامت دائم فعالیت دارند. این خدمات می تواند شامل ارائه مشاوره و راهنمایی در خصوص دریافت ویزا تا صفرتاصد دریافت آن باشد که عبارتند از:

  • دریافت ویزاهای توریستی

ویزاهای توریستی جزو ویزاهای اقامت کوتاه مدت است که به دارنده آن اجازه می دهد حداکثر تا 6 ماه در آنجا اقامت داشته باشد. اغلب کشورها این مجوز را برای متقاضیانی که با اهداف تفریحی، آموزشی، کاری کوتاه مدت مانند دیدار با شرکای تجاری، شرکت در کنفرانس وهمایش، شرکت در کلاس ها و دوره های آموزشی، درمان و... قصد ورود و زندگی چند روزه تا چند ماهه راداشته باشند صادر می کنند. از آنجایی که با این ویزا تنها اجازه ورود و نه فعالیت های دیگر همچون کار و سرمایه گذاری، تحصیل و پناهندگی را ندارید دریافت آن اغلب منوط به برآورده کردن الزامات مالی در طول دوره اقامت در آن کشور است. علاوه بر منابع مالی کافی نیاز است که با ارائه مدارکی ثابت شود قصد دارید پس از اتمام دوره اعتبار ویزا آن کشور را ترک کنید. همچنین داشتن سابقه سفر شانس دریافت ویزا برای کشورهای اروپایی را بیشتر خواهد کرد.

  • دریافت ویزای تحصیلی

یکی از مهمترین خدماتی که شرکت های مهاجرتی ارائه می کنند اخذ ویزاهای تحصیلی است. از آنجایی که مهاجرت تحصیلی می تواند راهی برای فرصت های شغلی و به دنباله آن اقامت دائم باشد، دریافت آن از اهمیت خاصی برخوردار است و اغلب به عنوان روشی مهاجرتی مطمئن معرفی می شود.

باتوجه به اهمیت آن حتماً نیاز است که از طریق مشورت با کارشناسان و وکلای حقوقی که اشراف کاملی بر روند ویزاهای تحصیلی دارند اقدام کنید. ویزای تحصیلی نیازمند اپلای در یک مدرسه، کالج یا  دانشگاه معتبر، اطلاع از بورسیه های تحصیلی برای اقامت آسانتر و کم کردن هزینه های تحصیل، ارائه مدارک تحصیلی و زبان، مکاتبه با دانشگاه، تعیین وقت سفارت و تکمیل مدارک شخصی و تحصیلی و مالی، پیگیری مدام پرونده ویزا و سایر جزئیات است. بدون اطلاع از این روند احتمال موفقیت در مهاجرت های تحصیلی بسیار پایین است.

  • دریافت ویزاهای کاری

ویزاهای شغلی یکی از ویزاهای محبوب در بین انواع اقامت بلند مدت محسوب می شود که می تواند زمینه ساز اقامت دائم در کشور مدنظر باشد. ویزاهای کاری مجوزی برای نیروهای متخصص و یا فارغ التحصیلان شایسته است که به دارنده اجازه می دهد در طی مدت زمان مشخصی در آن کشور زندگی و کار کند و در صورت نیاز می تواند آن را تمدید کند. انواع ویزای کاری شامل ویزای سرمایه گذاری، استارتاپ، نیروی کار متخصص و... است. می توانید برای اطلاع از شرایط مهاجرت از طریق کار به کشورهایی با موقعیت مناسب از طریق موسسه چاوش مهاجر اقام کنید.

بهترین مؤسسه مهاجرتی در تهران

شرکت های مهاجرتی که در زمینه دریافت ویزاهای توریستی، تحصیلی، کاری و... فعالیت دارند برای کشورهای مختلفی خدمات دریافت ویزا، تعیین وقت سفارت، پیکاپ پاسپورت و... را انجام می دهند. اگر نوع اقامت شما کوتاه مدت است و بنا به دلایل توریستی و گردشگری، درمان، شرکت درهمایش و کنفرانس و ازین قبیل اهداف قصد سفر را دارید، باید گفت که نیاز نیست در انتخاب مشاور مهاجرتی وسواس گونه رفتار کنید چراکه دریافت اینگونه ویزاهای کوتاه مدت چند ماهه اغلب حساسیت کمتری نسبت به سایر انواع ویزا دارد. البته این به معنی نیست که دریافت ویزاهای توریستی روند ساده ای داشته باشد، بلکه شروط آسان تری برای آن تنظیم شده است.

به هر حال درخواست هرگونه ویزا به گونه ای نیست که افراد عادی بتوانند بدون دریافت مشورت و بدون تسلط بر الزامات درخواستی آن کشور برای اخذ آن اقدام کنند.

یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در تهران آژانس مهاجرتی چاوش جهان سیر با شماره ثبت ۴۵۲۴۱۳ از سال ۱۳۹۳ با همت مدیران و کارمندان خود با 4 شعبه در محبوب ترین مقاصد مهاجرتی و پرونده های موفق در حال فعالیت است و خدمات خود را در زمینه دریافت ویزای تحصیلی انگلیس و ویزای تحصیلی کانادا و همچنین ویزای توریستی کانادا 2023 و ویزای توریستی انگلیس 2023 ارائه می دهد.

چاوش مهاجر خدمات دریافت ویزای توریستی و تحصیلی خود را برای تمامی کشورهای انگلیسی زبان آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان و نیوزلند و کشورهای غیرانگلیسی زبان مانند فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، سوئیس، یونان، آلمان و اتریش به متقاضیان گرامی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان چاوش مهاجر در تماس باشید. کارشناسان این شرکت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها