بهترین تابلوسازی های تهران سال 1401

کد خبر: 1201421
بهترین تابلوسازی های تهران سال 1401

آیا می دانید بهترین تابلوسازی های تهران سال 1401 کدام اند؟

تابلوها آنقدر به بخش رایج زندگی تبدیل شده ‌اند که احتمالا وقتی آن ها را می‌بینیم حتی زیاد به مزایای آنها فکر نمی‌کنیم. با این حال، برای کسب و کارهای مختلف، انواع تابلو می توانند بخشی جدایی ناپذیر از هر شغل یا استراتژی تبلیغاتی باشند.

امروزه از تابلوسازی فقط به این دلیل که برای همیشه وجود داشته اند استفاده نمی شود. امروزه نیز تبلیغ‌کنندگان از آن‌ها استفاده می‌کنند. زیرا اثربخشی یک تابلو با بازگشت سرمایه گذاری آن، تعداد افرادی که به طور منظم آن را بر اساس موقعیت مکانی می بینند، به یاد ماندنی بودن آن و میزان احتمال ایجاد تبدیل یا فروش اندازه گیری می شود.

اگرچه این ابزار برای زمان بسیار طولانی وجود داشته اند، اما مطمئنا در طول سال ها تغییر کرده اند. 

تاریخچه تابلوسازی

قبل از اینکه به معرفی بهترین تابلوسازی های تهران سال 1401 بپردازیم بهتر است تاریخچه ای از این صنعت بدانیم. تابلوها از جمله تابلوهای تبلیغاتی همیشه بخش مهمی از زندگی و کار بوده اند. نقاشی اولین تلاش انسان برای بیان افکار خود با اشکال و حروف تصویری بود.

 اولین قسمت این ارتباط در دنیای باستان شکل گرفت. در حدود 18000 سال قبل از میلاد و در دوران پارینه سنگی، انسان سعی کرد نشانه هایی برای خود ایجاد کند تا ارتباط برقرار کند. در واقع علائم و نشانه ها توسط رومیان شناخته شد و علائم بعدی در تجارت نیز مورد استفاده قرار گرفت.

همچنین از انواع تذهیب، آهن‌ کاری ‌های تزئینی و کنده کاری برای ایجاد بافت ‌های حروف و نقش ‌های مختلف بر روی مصالح مختلف مانند چوب، سنگ و فلز استفاده می ‌شد.

سپس به‌ تدریج اولین تابلوها شامل حروف که بیشترین توجه را به خود جلب می ‌کردند در انگلستان، آمریکا و اروپا در بالای مسافرخانه‌ ها، هتل ‌ها و فروشگاه‌ ها نصب شدند. به این طریق به یک شیوه تبلیغاتی تبدیل شدند و دریافتند که با کمک تابلو ها و معرفی خود بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و مشتریان آن ها افزایش می یابد.

 کدام کسب و کارها از تابلو استفاده می کنند؟

 هر کسی که اخیرا یک تجارت را راه اندازی کرده است از تابلو تبلیغاتی استفاده می کند. البته این کار را می توان با تابلویی با طراحی خلاقانه انجام داد. کسب و کارها از این طریق محصولات یا خدمات خود را به مردم نشان می دهند و مشتریان را جذب می کنند. این نیاز امروزه صنعت تابلوسازی را بسیار محبوب کرده است.

در واقع تابلوهای تبلیغاتی در همه کسب و کارها و مشاغل به کار می رود و افراد سعی می کنند با کمک این ابزار محصولات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دهند. برای مثال کسب و کارهای زیر از تابلو استفاده می کنند:

  • مغازه ها و فروشگاه ها
  • رستوران ها
  • وکلا
  • مطب
  • طلافروشی
  • مراکز فروش خودرو
  • مراکز بیمه
  • بانک ها
  • و هر صاحب کسب و کار دیگر

تابلو استیل

انواع خدمات تابلوسازی

تابلو روان

 تابلوهای روان یا تابلوهای ال ای دی نوعی تابلو هستند که بیشتر برای اهداف اطلاع رسانی استفاده می شوند. روی این تابلوها اطلاعیه یا متن موردنظر با سرعت تعیین شده نوشته می شود و در نمایش آن از چراغ های LED استفاده می شود.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم که می توان آنها را نسل جدید بیلبورد دانست، با کاراکترهای چلنیوم به نمایش گذاشته می شوند و نورهای متنوعی که بر روی آن ها اعمال می شود زیبایی و جذابیت آن ها را افزایش می دهد.

تابلو پلاستیک

 برخلاف تابلو چلنیومی با لبه های چلنیوم در این نوع تابلو از لبه های پلاستیکی استفاده می شود. به دلیل استفاده از لبه های پلاستیکی در تابلوهای نئون، قیمت بیشتری نسبت به حروف چلنیومی دارد.

تابلو استیل

یکی از پرکاربردترین تابلوها در صنعت تابلوسازی تابلو استیل است که با طرح ها و روش های مختلف قابل اجرا می باشد. خود استیل دارای کیفیتی براق، لوکس و عتیقه است و به همین دلیل از دیرباز به عنوان تابلوی مغازه ای شیک از آن استفاده می شده است.

تابلو لایت باکس

پنل های لایت باکس به صورت جعبه های پلاستیکی و چوبی ساخته می شوند. آلومینیوم یکی دیگر از اجزای مورد استفاده در بنر های لایت باکس است که نور را از پشت جعبه دریافت می کند.

تابلو فلزی

خدمات تابلوسازی در زمینه تولید تابلوهای فلزی به گونه ای است که از این تابلوها در مکان هایی که نور تابلو اهمیت چندانی ندارد استفاده می شود.

10 تابلوسازی برتر تهران در سال 1401

1. تابلوسازی نماشهر

تابلوسازی

گروه تابلوسازی نماشهر در سال 1392 فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع تابلو و بنر تبلیغاتی از جمله فروشگاهی آغاز کرد. نماشهر توانست با نگرشی خلاقانه و نوین حوزه کاری خود را در سراسر ایران گسترش دهد.

به زودی با توجه به نیاز بازار و گسترش فعالیت های تبلیغاتی برندها برای حضور بهتر در کسب و کارشان، نماشهر فعالیت خود را در سراسر ایران از جمله تهران گسترش داد و توانست با کسب اعتماد برندهای مطرح، تولید تابلوهای نمایندگی های آن ها را در سراسر ایران برعهده بگیرد و به معرفی محصولات یا خدمات آن ها بپردازد.

برخی از خدمات تابلوسازی نماشهر عبارتند از:

  • تابلو پلاستیک
  • تابلو استیل
  • تابلو فلزی
  • لبه سوئدی
  • تابلو راهنما
  • لایت باکس
  • تابلو لاسوگاسی
  • تابلو وکیوم
  • نئون
  • تابلو LED
  • آسمان مجازی
  • تابلو پولکی

آدرس تابلوسازی نماشهر: جاده ادران به شهریار، بعد از اتوبان ساوه، پلاک ۶۲

شماره تماس: 02191030544 / شماره مدیریت: 09981244800  

2. تابلوسازی برند تابلو

از خدمات برند تابلو می توان به تولید تابلوهای حروف برجسته اشاره کرد. این گروه با حدود 20 سال تجربه در حوزه تابلوسازی خدمات مختلفی ارائه می دهد.

آدرس تابلوسازی برند تابلو: تهران، اتوبان آزادگان، مسیر غرب به شرق، بعد از پل اتوبان ساوه، خیابان عرفان، پلاک 26.

شماره تماس: 02177904784

3. تابلوسازی اندیشه آفتاب

یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تابلو های تبلیغاتی، اندیشه آفتاب است. این تابلوسازی با بیش از 15 سال سابقه آماده خدمت رسانی به شرکت ها و مشاغل مختلف است.

آدرس اندیشه آفتاب: تهران، به سمت جاده ساوه، نرسیده به رباط کریم، خیابان اصلی شهرک گلستان هفتم، پلاک شماره ۹

شماره تماس:       ۰۲۱۵۶۵۸۵۹۰۲   و    ۰۲۱۲۲۸۵۴۶۰۵

4. تابلوسازی رنگین رسانه

تابلوسازی رنگین رسانه یکی دیگر از مراکز مطرح در این عرصه است. این تابلوسازی در زمینه تابلو تبلیغاتی رنگی و طراحی، ساخت و تعیین هزینه انواع تابلو به مشتریان خود خدمات می دهد.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، روبروی بوستان شریعتی، کوچه پیروز، پلاک 45، واحد 15

 شماره تماس: 02126712711

5. گروه تابلوسازی رسام

گروه رسام یکی از بهترین تولیدکنندگان بنر و تابلو در ایران است. این صنعت تابلوسازی با بیش از 10 سال سابقه، از روش های مدرن برای خدمات رسانی به مشتریان خود استفاده می کند.

آدرس تابلوسازی رسام: گلبرگ غربی، بعد از اتوبان امام علی پلاک ۲۹۰

تلفن: ۰۹۱۲۳۱۲۸۹۵۲    و ۰۹۳۵۵۸۹۳۶۱۶

6. نما تابلو

یکی دیگر از شرکت های فعال و معتبر در عرصه تابلوسازی که باید به آن اشاره کنیم نما تابلو است. این گروه توانسته اند با کمک کارکنان متخصص و استفاده از بروزترین روش های دنیا رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

آدرس: تهران، تهران پارس، میدان پروین، خیابان ۱۳۱ جنوبی، کوچه شهابی، پلاک ۱۶۹

شماره تماس:  ۰۹۱۲۷۳۵۳۴۲۹

7. تابلوسازی آریو پاسارگاد

تجربه در صنعت تابلوسازی احتمالا یکی از مهم ترین چیزهایی است که مشتریان هنگام سپردن کسب و کار خود به صاحب کسب و کار از آن به عنوان معیار استفاده می کنند. شرکت تابلوی آریو پاسارگاد با 20 سال سابقه در تولید بیلبورد می تواند انتخاب خوبی برای سپردن کسب و کار شما به آنها باشد.

آدرس: تهران، فلکه اول تهران پارس، ابتدای گلبرگ، پلاک ۲۰، درب جنب برگرلند، طبقه ۴، واحد ۶

تلفن:۷۷ ۲۹ ۷۳ ۳۴ ۰۲۱  و ۰۹۱۲ ۷۹۲ ۸۱ ۸۸

8. تابلوسازی پارسه

بسیاری از فروشگاه ها با کمک تابلوهایی که در جلوی فروشگاه ها و بوتیک های خود قرار می دهند بیشتر دیده شوند. تابلوسازیی پارسه که در تولید بنر تبلیغاتی سابقه درخشانی دارد، در طول فعالیت خود موفق شده است مشتریان زیادی را جذب و رضایت آن ها را جلب کند.

 

آدرس تابلوسازی پارسه: تهران پارس، به سمت فلکه اول، خیابان گلبرگ نبش برگرلند، پلاک شماره ۲۰

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۹۴۳۶۰۰ و ۰۹۳۳۰۸۴۲۲۰۵ 

9. گروه تابلوسازی نوین لایت

قدیمی ترین گروه در این زمینه را می توان تابلوسازی نوین لایت با 30 سال کار و تجربه نامید. این شرکت تولید کننده انواع تابلو نئون، تابلوهای روان، چلنیوم و ... است. در ایران. یکی از مزایای این شرکت ارائه مشاور رایگان به مشتریان می باشد.

آدرس نوین لایت: تهران خیابان سبلان شمالی پلاک ۲۰۱ 

شماره تماس: ۵۴ ۶۹ ۴۵ ۸۸ ۰۲۱ و ۴۰۰۵ ۷۲۰ ۰۹۱۲

10. تابلوسازی موتیفا

شرکت تابلوسازی موتیفا یکی از مدرن ترین شرکت های تابلوسازی در ایران است. این شرکت با به کارگیری متخصصان و طراحان گرافیک جهت طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی قصد دارد جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، خیابان فرزین کوچه اکبریان آذر، پلاک ۱۰، طبقه ۵

شماره تماس: ۰۹۱۲۶۱۶۰۲۶۲

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها