معرفی دیزل ژنراتورهای برتر

کد خبر: 1214086

دیزل ژنراتور که گاهی اوقات موتور الکتریکی نامیده می شود، انرژی مکانیکی (حرکت) را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. در واقع دیزل ژنراتور ترکیبی از موتور دیزلی (برای تامین انرژی ژنراتور) و ژنراتور مورد استفاده برای تولید برق است. دیزل ژنراتورها معمولا در مواقع اضطراری و در مواقعی که شبکه برق وجود ندارد استفاده می شود. در ادامه کارکرد دیزل ژنراتور و دو برند دیزل ژنراتور ولوو و بادوین را معرفی می‌کنیم.

معرفی دیزل ژنراتورهای برتر

 

دیزل ژنراتورها چگونه کار می کنند

اصل کار یک دیزل ژنراتور بر اساس قانون بقای انرژی است. به این معنی است که "انرژی نمی تواند ایجاد شود یا از بین برود، بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می شود." سوخت دیزل دارای انرژی شیمیایی است و در حین احتراق این انرژی شیمیایی به انرژی حرارتی و انرژی تبدیل می شود.

این نیرو انرژی مکانیکی نامیده می شود و دیزل ژنراتور را می چرخاند. چرخش ژنراتور نیز برق تولید می کند. احتراق فرآیند سوزاندن سوخت در هوای بسیار متراکم است که دمای آن به 750 درجه سانتیگراد می رسد. عملکرد دیزل ژنراتور برای مدت کوتاهی در چهار مرحله مکش، تراکم، احتراق و اگزوز انجام می شود.

 

فاز اول دیزل ژنراتور

هنگامی که دریچه ورودی باز می شود، پیستون از مرکز حرکت می کند و هوا وارد سیلندر می شود. هنگامی که هوا به اندازه کافی تحت فشار باشد، دریچه مکش در پایان این مرحله بسته می شود.

فاز احتراق

در این مرحله، سوخت وارد هوای متراکم داغ شده و شروع به سوختن می کند و فشار را حفظ می کند و زمانی که پیستون به بالای مرکز می رسد، عرضه سوخت متوقف می شود. تزریق سوخت در پایان مرحله مکش تا نقطه قطع ادامه می یابد.

همزمان دو درچه ورودی و خروجی بسته هستند. سپس گازهای با حرارت بالا و فشرده در دیزل ژنراتور گردش می کنند و پیستون پایین می رود.

مرحله آخر دیزل ژنراتور

در این مرحله، پیستون دوباره به سمت بالا حرکت می کند و اجازه می دهد دریچه های تخلیه باز شوند و دریچه سوخت بسته شوند. گازهای دیزل ژنراتور سوخته از مسیر انبساط خارج شده و با حرکت پیستون گازهای باقیمانده از دریچه اگزوز خارج می شوند. در پایان این مرحله دریچه های تخلیه بسته شده و سیکل کامل می شود.

دیزل ژنراتور بادوین

Baudouin - یک نام تجاری فرانسوی از سال 1918 است. دیزل ژنراتور بادوین یک انتخاب عالی برای ژنراتورها در برنامه های آماده به کار است. موتور مجموعه دیزل ژنراتور بادوینبا ارائه قابلیت اطمینان بالا، پشتیبانی شده، یک گزینه پشتیبان موثر برای طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهد.

مجموعه دیزل ژنراتور بادوین می توانند در ساختمان های اداری، مراکز خرید و تاسیسات تولیدی استفاده شوند. دیزل ژنراتور بادوین علاوه بر ژنراتورهای آماده به کار، راه حل های کنترل توان تجاری را نیز ارائه می دهند. یک قرن تجربه دیزل ژنراتور بادوین را قادر به ابداع، طراحی و ساخت موتورهایی برای کاربردهای دریایی و تجاری با بالاترین کیفیت کرده است. مجموعه دیزل ژنراتور بادوین با حضور در 48 کشور، جزو برترین تولیدکنندگان موتورهای دریایی در اروپا است. دیزل ژنراتور بادوین انتخاب مناسبی برای هر کسب و کار تجاری است.

مجموعه دیزل ژنراتور بادوین

Moteurs Baudouin طیف گسترده ای از دیزل ژنراتور بادوین آماده به کار را تولید می کند. توان آنها بین 60 تا 883 کیلو وات است. مشخصه محصولات دیزل ژنراتور بادوین سطح بالایی از قابلیت اطمینان، نیازهای نگهداری کم و هزینه های عملیاتی پایین است. علاوه بر سیستم های پیشرانه، مجموعه دیزل ژنراتور بادوین آماده به کار را برای همه کاربردها تولید می شود. دیزل ژنراتور بادوین با آخرین مقررات زیست محیطی مطابقت دارند.

ارزش دیزل ژنراتور بادوین آماده به کار

طول عمر یک دیزل ژنراتور بادوین آماده به کار می تواند بسیار طولانی باشد، به راحتی 20 سال یا بیشتر. مصرف کنندگان دیزل ژنراتور بادوین نمی دانند که چرا نیروگاه های آماده به کار دقت حساسیت بالایی دارند. در واقعیت، مصرف کنندگان بیشتر به خوردگی، در دسترس بودن قطعات و کیفیت اجزای الکتریکی اهمیت می دهند تا برند موتور.

دیزل ژنراتور بادوین حتی بدون در نظر گرفتن فاکتورهای فوق، قیمتی رقابتی با رقبا دارد. در نتیجه این عوامل، دیزل ژنراتور بادوین بهترین ارزش برای پول موجود امروزی است.

دیزل ژنراتور ولوو

همیشه باید بتوانید به منبع برق خود وابسته باشید، جایی برای خطا یا خرابی وجود ندارد. دیزل ژنراتور ولووتولید برق صنعتی را ارائه می دهند که با راندمان قابل اعتماد و پذیرش بار بی بدیل در هسته خود ساخته شده اند. منعطف، به راحتی نصب و مصرف سوخت - با پشتیبانی گسترده پس از فروش - آنها برق، سهولت کار و آرامش خاطر را تامین می کنند.

مجموعه ولوو پنتا در یک مرکز تولید خبره که دارای گواهینامه است، با استفاده از قطعات کلیدی تولید می شود. همه دیزل ژنراتور ولوودر فواصل بارگذاری متفاوت آزمایش شده اند و قبل از ارسال، بازرسی کامل قبل از تحویل را پشت سر می گذارند. دیزل ژنراتور ولوو به بیان ساده، آماده هستند تا با دریافت آنها کار کنند. طول عمر و قابلیت اطمینان کلیدی است، به همین دلیل است که ژنراتورهای دیزل ژنراتور ولوو ما برای دوام طراحی و ساخته شده اند.

 

دیزل ژنراتور ولوو مدل - AV250

خروجی موتور

  • توان اولیه (KW) - 250KVA (200KW)
  • توان آماده به کار (KW) - 275KVA (220KW)
  • فاز - 3

ویژگی های موتور دیزل ژنراتور ولوو

  • ارائه شده توسط – Volvo TAD734GE
  • تعداد سیلندر - 6
  • سیستم خنک کننده موتور - موتور خنک کننده با آب
  • نوع سوخت - دیزل
  • نوع گاورنر – الکترونیکی

ویژگی های دیزل ژنراتور ولوو

  • پایه چوبی ساخته شده از فولاد درجه بالا
  • سیم کشی رنگی (برای کمک به تعمیر و نگهداری)
  • صدا خفه کن با کیفیت بالا و کاهش نویز
  • پایه های ضد لرزش، برای موتور و دینام دیزل ژنراتور ولوو
  • سنج مکانیکی سوخت برای سهولت در بررسی
  • نقطه پر کردن سوخت آسان
  • فضای لیفتراک قوی برای پشتیبانی
  • کنترل پنل قابل قفل شدن دیزل ژنراتور ولوو

موتورهای دیزل ژنراتور ولوو در سوئد تولید می‌شوند و دارای ضمانت ۲ ساله سازنده استاندارد هستند و به مشتریان برای بیش از ۲ سال آرامش خاطر می‌دهند. موتورهای ولوو دارای شبکه خدمات پس از فروش جهانی هستند تا به کمترین زمان خاموشی برای موتورهای ولوو دست یابند. موتورهای ولوو قوی هستند و برای دوام ساخته شده اند و عمر طولانی دارند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها