مدیست، پلتفرم مرجع مشاوره پزشکی آنلاین برتر

کد خبر: 1220389
مدیست، پلتفرم مرجع مشاوره پزشکی آنلاین برتر

 

در سال‌های اخیر بعد از همه‌گیری ویروس کرونا، استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی بیش از پیش مورد توجه بسیاری از اقشار جامعه قرار گرفت. سهولت در دسترسی به پزشکان متخصص و فوق تخصص، به حداقل رسیدن تاخیر در روند ویزیت، عدم نیاز به مراجعه حضوری به مطب پزشک، امکان دریافت نسخه الکترونیکی، حفظ حریم خصوصی، صرفه جویی در هزینه ها و زمان و مواردی از این قبیل همگی جزو ویژگی ها و مزایایی به حساب می آیند که باعث شدند استفاده از مشاوره پزشکی آنلاین گزینه مناسب تری باشد. در بین سایت های ارائه دهنده خدمات مشاوره پزشکی در سطوح مختلف در کشور، وب سایت مدیست به عنوان یک پلتفرم مرجع در طی حدود دو سال فعالیت مستمر توانست رضایت حداکثری مراجعین خود را جلب کند و به یکی از برترین وب سایت های ارائه دهنده خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در زمینه های مختلف تبدیل شود. 

در حال حاضر شما می توانید با مراجعه به وبسایت مدیست در هر ساعتی از شبانه روز بدون محدودیت زمانی و مکانی، از ویزیت آنلاین پزشکان متخصص و فوق تخصص در حوزه های پزشکی مختلف بهره‌مند شوید. 

 

ویژگی های سایت مدیست 

به عنوان ویژگی ها و مزایای اصلی استفاده از سایت مدیست می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: 

 

امکان دریافت مشاوره به شیوه های مختلف 

در حال حاضر شما می توانید بسته به شرایط و سطح نیاز خود به صورت متنی تحت قالب چت یا به صورت تلفنی با پزشکان متخصص و فوق تخصص مشاوره داشته باشید. در نتیجه محدودیت و الزامی برای استفاده از یک شیوه دریافت مشاوره وجود ندارد و شما می توانید بسته به شرایط خودتان روش مناسبی را برای ارتباط با پزشک انتخاب کنید. 

 

امکان ارائه و دریافت نسخه 

وب سایت مدیست امکان ارائه نسخه دست نویس یا الکترونیک از سوی کاربر به پزشک را هم فراهم کرده است. در نتیجه شما می‌توانید در صورت نیاز نسخه های دست نویس و الکترونیکی مورد نظر خودتان را هم به پزشکان متخصص و فوق تخصص مجموعه ارائه دهید. همچنین پزشک بعد از اتمام مشاوره، نسخه آنلاین شما را هم به اشتراک خواهد گذاشت. 

 

امکان رزرو نوبت برای افراد دیگر 

شما می‌توانید بدون مواجه شدن با محدودیت یا نیاز به احراز هویت، با اکانت خودتان افراد دیگر از قبیل دوستان، آشنایان و بستگانتان هم نوبت مشاوره آنلاین رزرو کنید و از این بابت مشکلی وجود ندارد. 

 

وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص برتر کشور 

وبسایت مدیست تقریباً تمام حوزه های درمانی را پوشش می دهد و شما می توانید از پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه های مختلف مشاوره دریافت کنید. همچنین باید بدانید که اکثر پزشکان این مجموعه عضو هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور هستند و دارای برد تخصصی و فوق تخصصی نیز می باشند. در نتیجه شما می توانید در سریع ترین زمان به پزشکان مجرب و برتر کشور در زمینه های مختلف دسترسی داشته باشید و از دانش آنها نهایت استفاده را ببرید. 

 

14

 

پشتیبانی آنلاین و رایگان 

شما می‌توانید در صورت مواجه شدن با هرگونه ابهام و سوال درباره نحوه استفاده از سایت، ثبت درخواست مشاوره، رزرو نوبت و مواردی از این قبیل از طریق پشتیبانی آنلاین در سریعترین زمان پاسخ مناسبی دریافت کنید.  

 

امکان دسترسی به پزشک به صورت 24 ساعته 

یکی از مهمترین ویژگی های وب سایت مدیست امکان برقراری ارتباط با پزشکان متخصص و فوق تخصص در هر ساعتی از شبانه روز است. در واقع شما می توانید در هر ساعت از ۲۴ ساعت شبانه روز بسته به شرایط خودتان از طریق چت آنلاین با پزشک مورد نظرتان ارتباط برقرار کنید و به او دسترسی داشته باشید. پس محدودیت زمانی از بابت استفاده از خدمات مشاوره آنلاین سایت مدیست وجود ندارد. 

 

امکان بهره مندی از مطالب و مقالات معتبر در حوزه پزشکی 

شما می توانید با مراجعه به مجله علمی مدیست از مطالب جامع و معتبر در زمینه های مختلف هم استفاده کنید. در واقع تمام مطالب موجود در مجله سلامت مدیست بر اساس مقالات علمی معتبر و روز دنیا نوشته می شوند و در نتیجه با استفاده از آنها می توانید از جدیدترین اطلاعات علمی در خصوص بیماری ها، روش های تشخیص و درمان، روش های پیشگیری و… مطلع شوید. 

 

امکان عودت هزینه در صورت لغو نوبت 

در صورتی که به هر دلیلی نتوانید در زمان مشخص شده با پزشک ارتباط برقرار کنید، می‌توانید نوبت خودتان را کنسل کرده و در خصوص عودت وجه پرداخت شده اقدام کنید. 

 

دریافت مشاوره پزشکی از مدیست 

وب سایت مدیست با بهره گیری از پزشکان متخصص و فوق تخصص برتر کشور در حوزه‌های درمانی مختلف به صورت ۲۴ ساعته در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در سطوح مختلف به مراجعین خود می باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت ویزیت آنلاین خود به لینک زیر مراجعه کنید: 

 

https://medist.ir/search 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها