خدمات سئو چیست ؟

کد خبر: 1243838
خدمات سئو چیست ؟

 

خدمات بهینه سازی موتور جستجو با اهدافی همچون افزایش بازدید طبیعی وبسایت توسط کاربران را جزء خدمات سئو می دانند که در اکثر مواقع توسط شرکت ها با عقد قرارداد همراه با خدمات مشاوره و پشتیبانی سئو همراه می شود. اگر شما نیز نمی دانید که خدمات سئو چیست و شامل چه مواردی می باشد، همراه ما در فردا باشید.

 

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو به معنای پیاده سازی استانداردهای مورد نیاز موتورهای جستجو همچون گوگل در وب سایت بوده که سبب بهینه شدن وبسایت در نتایج با کلمات کلیدی هدفمند می شود. خدمات سئو مواردی را همچون ایجاد محتوا، طراحی استراتژی لینک سازی داخلی و خارجی، بهینه سازی سرعت وب و... را شامل شده که تمامی این موارد توسط شرکت مورد نظر پیاده سازی می شود. گاهی اوقات خدمات سئو هر شرکت با شرکت دیگر در میزان کیفیت متفاوت می باشد که در این رابطه باید دقت کافی را به خرج داده و از مجموعه های مطمئن کمک بگیرید.

مهمترین خدمات سئو

مهمترین خدمات سئو که اغلب شرکت ها به کارفرمایان عزیز ارائه می کنند عبارتند از:

1- رفع مشکلات فنی وبسایت

قبل از اینکه اقدام به بهینه سازی وبسایت کنید باید زیرساخت های فنی سایت را به درستی پیاده سازی کنید چرا که عدم توجه به این موضوع سبب بروز مشکلاتی در بهینه سازی می شود. به عبارت دیگر تا زمانی که این قبیل مشکلات سایت برطرف نشود نمی توان راه حل جدی و قطعی برای این موضوع بیان کرد.

2- پیاده سازی استراتژی محتوایی

تولید محتوا یکی از مهمترین معیارها در مبحث تولید محتوا بوده که سبب انتقال تاثیر مثبت در سئو می شود. توجه به تولید محتوای کاربرپسند جزء مهمترین بخش های سئو بوده و عدم توجه به آن می تواند مشکلات سئویی را برای شما به وجود آورد.

3- فعالیت تخصصی در شبکه های اجتماعی

یکی از معیارهای موتور جستجو گوگل برای افزایش رتبه کلمه کلیدی، فعالیت در شبکه اجتماعی است که جزء سیگنال قوی برای رشد وبسایت و اخذ ترافیک ارگانیک می شود.

4- لینک سازی طبیعی و اصولی

امروزه لینک سازی اصولی جزء اقدامات مهم برای سئو سایت می باشد که اگر به صورت حرفه ای انجام نشود منجر به بروز مشکلاتی همچون پنالتی می شود. اینکه از چه وبسایتی لینک بگیریم جزء مباحث تخصصی شرکت های سئوکار بوده که باید به صورت طبیعی و اصولی صورت گیرد.

5- مشاوره سئو سایت

یکی از مهمترین خدمات سئو، ارائه مشاوره سئو به صورت تخصصی در زمینه استراتژی سئویی، بازاریابی محتوایی و لینک بیلدینگ داخلی و خارجی و... می باشد که در طی این فرآیند، وبسایت شما توسط کارشناسان سئو مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

7- تحقیق کلمات کلیدی پولساز و هدفمند

تحقیق کلمات کلیدی حرفه ای سبب می شود که با کلمات پولساز در نتایج گوگل ظاهر شوید و ترافیک زیادی را برای سایت خود بدست آورید. استراتژی تحقیق کلمه کلیدی نیاز به درک عمیق از نیاز کاربر داشته و باید بر پایه و اساس سئو ایجاد شود.

8- بهینه سازی صفحات لندینگ

بهینه سازی صفحات لندینگ با کلمات کلیدی هدفمند جزء نیازهای مهم هر کارفرماهایی بوده که شامل بروزرسانی عنوان صفحه و استفاده از تصاویر جذاب کاربرپسند برای تعامل با کاربر است.

9- پشتیبانی سایت

برای نگهداری وبسایت و همچنین بالا نگه داشتن کلمات کلیدی در نتایج گوگل نیاز به پشتیبان دارید که جزء خدمات اصلی سئو می باشد. بسیاری از شرکت های دیجیتال مارکتینگ این خدمات را با تعرفه کمتر به مشتریان خود ارائه می دهند.

10- تجزیه و تحلیل رقبا

برای موفقیت حداکثری در سئو نیاز به رصد و تجلیل رقبا است که این کار سبب نتیجه بهتر و عملکرد عالی سایتتان می شود. تنها دانستن وضعیت رتبه و ترافیک وب سایت شما کافی نبوده و شاید بهتر باشد از عملکرد رقبای خود نیز اطلاع کسب کنید.

دلیل نیاز به خدمات سئو چیست؟

با اینترنتی شدن کسب و کارها نیاز کارفرمایان به بهینه سازی وبسایت بیشتر شده و همین موضوع سبب نیاز کسب وکارها به سئو گردیده است. گاهی اوقات ممکن است خودتان دست به کار شوید و اقدام به سئو سایت خود کنید که در این مواقع توجه به رقابتی بودن کلمه کلیدی حائز اهمیت است. 

8

یکی دیگر از جنبه های خدمات سئو، اجرای مستمر فعالیت سئویی در وبسایت بوده که نیاز به دانش فنی و مهارت کافی در این زمینه است و اگر به رشد کلمات کلیدیتان در گوگل اهمیت می دهید، همین موضوع دلیل مهم برای نیاز شما به خدمات سئو می باشد.

هزینه خدمات سئو چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

به طور معمول نرخ و قیمت سئو وبسایت بین 8 تا 20 میلیون تومان متناسب با نوع خدمات متغیر است و همچنین بسته به حجم پروژه و سطح تجربه سئوکار، اندازه سایت و میزان ایرادات آن می تواند متفاوت باشد.

معمولا قرارداد خدمات سئو که بین شرکت و کارفرما منعقد می شود به صورت ماهانه و سالیانه بوده و مدت زمان آن قابل تغییر است.

9

لیست بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو

در اینجای متن فردانیوز می خواهیم با لیستی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو بیشتر آشنا شوید که این مجموعه های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

  1. فرین آکادمی
  2. نوین سئو
  3. وبسیما
  4. شرکت سئوکار
  5. پاخوروب
  6. سئولب
  7. سئواکسپرت
  8. نیوسئو
  9. دارکوب
  10. و...

 

 

 

۵

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها