آشنایی با بهترین برندهای خودکار و قلم ایرانی و خارجی

کد خبر: 1252605

خودکار رایج ترین ابزار نگارش است که در طول زندگی تحصیلی و کاری حداقل از صد عدد آن استفاده کرده ایم. احتمالاً همه ما در این موضوع همفکر هستیم که انواع خودکار لزوماً یکسان نیستند.

آشنایی با بهترین برندهای خودکار و قلم ایرانی و خارجی

 

به دلیل همین تفاوت ها لازم است در هنگام خرید خودکار به چند نکته توجه نماییم. خرید یک خودکار ایده آل که روان بنویسد و جوهر آن کاغذ یا دست را لکه نمی کند. در واقع شما به دنبال خودکاری هستید که مشکل نشتی جوهر و یا خشکی آن را نداشته باشد و در حین نگارش یا پس از آن لکه ای بر جای نماند و یک خودکار استاندارد از درگیری با تمامی این مشکلات جلوگیری می کند.

بطور معمول نکاتی که قبل از خرید خودکار در ذهن شکل میگیرند عبارتند از: کیفیت نوشتاری خودکار، طراحی و جنس بدنه برای راحتی در حین نگارش و دوام خودکار در کیف، کوله پشتی یا جامدادی و در نهایت قیمت خودکار.

با توجه به این نکات در ادامه به معرفی چند برند محبوب و نامدار خودکار خارجی و ایرانی می پردازیم.

فابرکاستل

برند فابرکاستل طیف گسترده ای از خودکار را طراحی و تولید می نماید که طراحی بدنه آنها ارگونومیک بوده تا راحتی در حین نگارش را کامل نماید. از ویژگی های برتر خودکار فابرکاستل دوام و قابل اطمینان بودن آنها است. خودکار فابرکاستل در دو گروه مصرفی و لوکس طراحی و عرضه می شود.

جوهر بکار رفته در خودکار فابرکاستل با کیفیت بوده و نتایج عالی چه در نگارش و چه در طراحی با خودکار به ارمغان می آورد.

 

در نهایت فابرکاستل مجموعه متنوعی از خودکار در سبک ها و قیمت های مختلف به عنوان ابزاری قابل اعتماد در مدرسه، دانشگاه و شرکت به بازار نوشت افزار جهانی عرضه نموده است. از محبوب ترین آنها می توان به خودکار فابرکاستل اسپید ایکس که مصرفی است اشاره نمود.

 

یونی بال

یکی از برترین برندها در زمینه طراحی و تولید انواع قلم بخصوص خودکار و روان نویس برند یونی بال (Uni-ball) است. جریان جوهر روان و سیال که ویسکوزیته پایینی دارد اما در عین حال به سرعت خشک می شود و دارای حق اختراع خاصی است که جوهر را به کاغذ می چسباند از ویژگی های برجسته خودکار یونی بال است. علاقه مندان به قلم و حتی کاربران معمولی خودکار همگی با این موضوع موافق هستند که خودکار و روان نویس یونی بال بسیار روان و بدون ایجاد لکه می نویسد و قیمت مناسبی نیز دارد و یک انتخاب عالی برای استفاده روزانه است.

زبرا

خودکار زبرا به دلیل جریان روان و ثابت جوهر طرفداران بسیاری دارد. جوهر بکار رفته در خودکار زبرا به سرعت خشک شده و همین موضوع مانع پخش شدن جوهر بر روی سطح کاغذ می شود؛ همچنین به واسطه طراحی ارگونومیک بدنه در حین نگارش به راحتی کنترل می شود.

خودکار زبرا در مجموعه های متنوعی به لحاظ شکل ظاهری و قطر نوشتاری طراحی و تولید می شود که برای مصرف روزانه جهت نگارش و یا طراحی با خودکار بسیار مناسب و ایده آل هستند و شما می توانید متناسب با نیازهای خلاقانه و حرفه ای خود یک یا چند گزینه را انتخاب نمایید. قابل توجه اینکه این خودکارها در طیف متنوعی از رنگ تولید می شوند.

اشنایدر

خودکار اشنایدر برای نگارش فوق العاده روان است و جوهر بکار رفته در آن نیز به سرعت خشک می شود حتی روی کاغذ گلاسه! جوهر بکار رفته در خودکار اشنایدر ضد آب بوده و کاغذ را لک نمی کند. نوک ساچمه ای خودکار اشنایدر از جنس فولاد ضد زنگ و مقاوم در برابر سایش است و به همین دلیل تا آخرین قطره جوهر روان می نویسد.

خرید خودکار اشنایدر برای مصرف روزانه در مدرسه، دانشگاه و دفتر کار یک گزینه کاملاً ایده آل است. از محبوب ترین انواع خودکار اشنایدر می توان به خودکار بیسیک آن اشاره کرد.

بیک

خودکار بیک پر مصرف ترین خودکار در تاریخ است. برند بیک توانست حق اختراع اصلی خودکار را از آن خود نماید و شناخته شده ترین خودکار در جهان را که تا به امروز نیز همچنان تولید و عرضه می شود طراحی نمود. خودکار بیک کریستال!

3

کمتر فردی را می شناسید که با نام بیک آشنایی نداشته باشد و در طول دوران تحصیل و کار خود از خودکار بیک استفاده نکرده باشد.

خودکار بیک به لحاظ نوشتاری و نوع جوهر بکار رفته در آن مطلوب است و در عین حال قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

لاتن

محصولات لاتن به ساختار و طراحی ساده در عین حال زیبا و کاربردی شناخته شده هستند. مجموعه خودکارهای لاتن دارای مغزی ژل بوده و به همین خاطر نرم و روان می نویسند. خودکارهایی با نوک ساچمه ای تولید شده از فولاد ضد زنگ که به نرمی بر روی سطح کاغذ حرکت می کنند.

وزن این خودکارها سبک بوده و به همین دلیل در نگارش طولانی دست را خسته نمی کنند. خودکار لاتن یک انتخاب کاملاً مقرون بصرفه در عین حال زیبا و فریبنده است که برای مصارف روزانه در محل کار و کلاس درس پیشنهاد می شود.

کنکو

کنکو برند پر آوازه تولید و ساخت ایران است که به عرضه محصولات با کیفیت و داشتن قیمت مناسب شهرت دارد. انواع خودکار کنکو برای مصارف شخصی و اداری یا تبلیغاتی در رنگ های متنوع با جریان نرم و روان جوهر در بازار نوشت افزار عرضه می شوند.

انواع خودکار کنکو به دلیل کیفیت مطلوب در عین حال قیمت بسیار مناسب بخصوص در ادارات، سازمان ها و بانک ها که احتمال گم شدن خودکار وجود دارد بسیار محبوب و پرطرفدار است. از محبوبترین مجموعه های خودکار کنکو می توان به خودکار کنکو اکسل با بدنه ای شفاف و درپوشی گیره دار اشاره کرد.

 

 

کلام آخر

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک شما می توانید مجموعه متنوعی از خودکار مصرفی و خودکار لوکس را مشاهده، مقایسه و خریداری نمایید. تمامی خودکارهای گردآوری شده در دفتر دستک گلچینی از بهترین برندهای خودکار ایرانی و خارجی هستند که نگارش را لذت بخش می کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد