مزایا و معایب جیلی امگرند 7 که باید بدانید

کد خبر: 1257259

جیلی امگرند 7 یکی از محبوب‌ترین خودروهای چینی می باشد که در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد. برند جیلی یکی از معروف‌ترین برندهای چینی است که محصولات بسیار زیادی را روانه بازار کرده است. این خودرو در بسیاری از کشورهای اروپایی هم به فروش می رسد و طرفداران خاص خود را دارد. همانطور که می دانید همه‌ی خودروها مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

مزایا و معایب جیلی امگرند 7 که باید بدانید

 

معایب جیلی امگرند 7 را در نظر بگیرید و سپس برای خرید اقدام کنید. بهتر است بدانید که این خودرو یکی از پرفروش‌ترین خودروهای چینی است که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. همانطور که می دانید خریداران حساسیت بالایی بر روی نقاط ضعف ماشین‌ها دارند و ابتدا نقاط ضعف را بررسی می کنند.

 در واقع یکی از معایب اصلی خودروهای جیلی هزینه بالای تعمیر گیربکس جیلی است. برای آشنایی با خودرو جیلی امگرند 7 بهتر است با ویژگی‌ها و مشخصات آن آشنا شوید. این ویژگی‌ها به صورت زیر می باشند:

مشخصات فنی جیلی امگرند 7

  • موتور این خودرو از نوع  4 سیلندر 16 سوپاپ می باشد.
  • حجم موتور این خودرو 1792 سی سی است.
  • حداکثر گشتاور این محصول 172 نیوتن متر در 4000 دور بر دقیقه می باشد.
  • حداکثر قدرت جیلی امگرند 7، 138 اسب بخار در 6200 دور بر دقیقه است.
  • شتاب صفر تا 100 این خودرو 12 ثانیه است.
  • حداکثر سرعت این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت می باشد.
  • جیلی امگرند 7، 1280 کیلوگرم وزن دارد.
  • استاندارد آلایندگی یورو 4 دارد.
  • مصرف سوخت ترکیبی این محصول 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.

اگر می خواهید مشکلات احتمالی خودرو خود را رفع کنید، بهتر است به سایت تعمیرگاه تک گیربکس مراجعه نمایید. این تعمیرگاه تخصصی با داشتن یک تیم حرفه‌ای و قوی به خوبی می‌تواند مشکلات خودرو شما را رفع کند. سایت تک گیربکس بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌رود و به راحتی می‌تواند قطعات کمیاب خودرو شما را پیدا کند.

آشنایی با مزایا و معایب جیلی امگرند 7:

17

معایب جیلی امگرند 7 همواره مورد بررسی قرار می گیرد. اما بهتر است بدانید که این خودرو مزایای خاص خود را دارد. برخی از مزایای جیلی امگرند 7 به صورت زیر می باشند:

1. امتیاز ایمنی معتبر:

برخلاف بسیاری از خودروهای چینی، این خودرو موفق به کسب چهار ستاره در آزمون ایمنی شده است. این آزمون توسط موسسه اروپایی یوروانکپ برگزار شده است. جیلی امگرند 7 با کسب این امتیاز توانست به بازار اروپا راه پیدا کند. در حالی که بسیاری از خودروهای چینی مجوز ورود به این بازار را دریافت نکرده‌اند.

2. امکانات رفاهی:

این خودرو در داخل کشور مونتاژ نشده است و یک خودروی وارداتی می باشد. به همین دلیل امکانات رفاهی فوق العاده‌ای دارد و به خوبی توانسته است اعتماد مشتریان را به دست آورد. برخی از امکانات رفاهی جیلی امگرند 7 به صورت زیر می باشند:

سنسور فشار باد لاستیک، اتولایت و دی لایت، سانروف، نمایشگر و سیستم چند رسانه‌ای، چراغ بدرقه و ...

 

3. کیفیت ساخت:

همانطور که می‌دانید کیفیت ساخت یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که باید به آن توجه داشته باشید. جیلی امگرند 7 یکی از معدود خودروهای چینی است که کیفیت ساخت بالایی دارد. اجزای کابین در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده‌اند و به درستی مونتاژ شده‌اند.

معایب جیلی امگرند 7 را به دقت بررسی کنید و هنگام خرید آن‌ها را مدنظر داشته باشید. این معایب به صورت زیر می باشند:

1. کیفیت رانندگی:

معایب جیلی امگرند 7 بیشتر از چیزی می‌باشد که تصور می‌کنید. همانطور که می دانید کیفیت رانندگی و سواری خوب، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خودرو می‌باشد. بهتر است بدانید که کیفیت رانندگی جیلی امگرند 7 بسیار پایین است. دلیل این موضوع وجود نقاطی می‌باشد که دید راننده را کاهش می‌دهند. این نقاط همان ستون‌هایی هستند که در قسمت جلو خودرو قرار دارند و ضخامت زیادی دارند.

2. معایب جیلی امگرند 7 در سیستم ترمزی:

معایب جیلی امگرند 7 در سیستم ترمز هم دیده می‌شود. سیستم ترمز این خودرو یکی از ساده‌ترین سیستم‌های ترمز می‌باشد. سیستم کنترل سرعت در سرازیری، ترمز کمکی و ... در سیستم این خودرو وجود ندارد. همین امر باعث شده است که طول توقف خودرو افزایش یابد. از این رو هنگام استفاده از این خودرو باید بیشتر احتیاط کنید و از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

3. گرانی قطعات و کمیاب بودن آن‌ها:

18

معایب جیلی امگرند 7 تاثیر زیادی در قیمت قطعات آن دارد. قیمت قطعات جیلی امگرند 7 بسیار زیاد است و این موضوع یکی از مهم‌ترین معایب این خودرو به شمار می‌رود. گاهی اوقات قطعات این خودرو به قدری کمیاب می شوند که پیدا کردن آن‌ها غیر ممکن خواهد بود. به طور کلی می‌توان گفت که این خودرو خدمات پس از فروش مناسبی ندارد. در صورتی که قطعات این خودرو به تعویض نیاز داشته باشند، باید به شهرهای بزرگ مراجعه کنید.

مخصوصا اگر مشکلاتی برای گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند 7 پیش بیاید پیدا کردن قطعات آن بسیار سخت و دشوار است.

تعمیرگاه تک گیربکس یکی از مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است که میتوانید با مراجعه به این مجموعه قطعات اورجینال و کمیاب گیربکس های اتوماتیک جیلی را بدست بیاورید.

4. معایب جیلی امگرند 7 و بازار دست دوم نامناسب:

معایب جیلی امگرند 7 به این موارد ختم نمی‌شود. جیلی امگرند 7 بازار دست دوم ضعیفی دارد و به راحتی نمی‌توانید این ماشین را بفروشید. این امر کاملا طبیعی است و افراد کمی برای خرید این خودرو اقدام می‌کنند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که بازار فروش بیشتر خودروهای چینی به این صورت می‌باشد و افراد کمی برای خرید آن‌ها اقدام می‌کنند.

5. کیفیت پایین برخی از قطعات:

معمولا برخی از خودروسازهای چینی از قطعاتی استفاده می‌کنند که کیفیت بالایی ندارند. متریال‌هایی که برای ساخت قطعات مورد استفاده قرار گرفته است، بدون کیفیت هستند. به عنوان مثال روکش چرمی صندلی‌ها در پایین‌ترین کیفیت ممکن تولید شده است. از این رو بعد از مدت کوتاهی آسیب می‌بینند و مشتریان باید برای تعویض آن‌ها اقدام کنند.

معایب جیلی امگرند 7 را جدی بگیرید و قبل از خرید، به این موارد توجه کنید. بهتر است از سایت‌های معتبر و به روز استفاده کنید.

منبع: takgearbox.com

 

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها