بهترین برندهای مانیتورهای گیمینگ

کد خبر: 1259196

به هر اندازه‌ای هم که گیم مورد علاقه شما دارای گرافیک و کیفیت بالایی باشد و حتی کامپیوتر یا سیستم شما هم از آن پشتیبانی کند، اگر مانیتور گیمینگ باکیفیت نداشته باشید، نمی‌توانید از بازی لذت ببرید. در واقع نحوه نمایش تمامی گیم‌ها و لذت بردن از فضای واقع‌گرایانه امروزی اغلب آن‌ها، نیازمند یک مانیتور گیمینگ حرفه‌ای است. البته اهمیت برخورداری از این گونه مانیتور تنها در نمایش کیفیت بالای گیم‌ها خلاصه نشده، بلکه تأثیر چشمگیری در سلامت چشم و راحتی گیمر دارد.

بهترین برندهای مانیتورهای گیمینگ

 

به طور کلی یک مانیتور گیمینگ مرغوب به‌گونه‌ای طراحی شده است که گیمر از هر زاویه‌ای دید خوبی داشته باشد و در عین حال چشم‌ها هم راحت باشند. به همین دلیل باید برای خرید مانیتور گیمینگ به سراغ برندهای معتبری بروید که با برخورداری از تجربه طولانی مدت بهترین محصولات را در ابعاد و نمونه‌های مختلف طراحی می‌کنند. از این رو ادامه مطلب را به معرفی و بررسی ویژگی‌های بهترین برندهای مانیتورهای گیمینگ اختصاص داده‌ایم. برای آشنایی با این برندها با ما همراه باشید.

 

سامسونگ

اگر به دنبال بهترین مانیتور گیمینگ با کیفیتی عالی و ماندگاری بالا می‌گردید، باید خرید مانیتور گیمینگ سامسونگ را در نظر بگیرید. این برند به‌عنوان یکی از برندهای سرشناس و باتجربه تولیدکننده انواع لوازم آی‌تی، با طراحی حرفه‌ای خود تجربه گیمینگ متفاوتی را برای شما رقم می‌زند. این محصولات در ابعاد گوناگون طراحی شده‌اند تا هر کاربر با نیاز و بودجه متفاوت خود بتواند مدل دلخواه را از میان آن‌ها پیدا کند. نمونه‌های جدیدی که با عنوان مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey وارد عرصه بازار شده‌اند، دارای کیفیت چشمگیر QLED بوده و اغلب در ابعاد ۲۴ الی ۴۹ اینچ پا به عرصه بازار گذاشته‌اند.

همچنین بسیاری از تولیدات این برند از قابلیت Eye Comfort برخوردار بوده که موجب آسودگی خاطر گیمرها است. در واقع این قابلیت که یکی از ویژگی‌های مهم برای هر مانیتور گیمینگ حرفه‌ای به حساب می‌آید، باعث می‌شود در هنگام استفاده طولانی مدت از مانیتور و خیره شدن به صفحه آن، چشم گیمر آسیبی نبیند. از دیگر ویژگی‌های مانیتور گیمینگ سامسونگ می‌توانیم به نرخ نوسازی ۷۵ الی ۳۶۰ مگاهرتزی و طراحی خمیده جذاب در جدیدترین نمونه‌ها اشاره کنیم. تمام این مزایا در کنار تعدادی ویژگی مهم دیگر باعث شده‌اند که برند کره‌ای سامسونگ به‌عنوان یکی از بهترین برندهای مانیتورهای گیمینگ معرفی شود.

ایسوس

12

پس از برند سامسونگ، ایسوس یکی از معروف‌ترین برندهای مجرب در زمینه عرضه انواع لوازم آی‌تی و به‌ویژه لپ‌تاپ، کامپیوتر و مانیتور است. به این ترتیب اگر دارای کیس ایسوس هستید، می‌توانید با یک مانیتور گیمینگ ایسوس عالی سیستم خود را تکمیل کنید. انواع تولیدات این برند در زمینه مانیتور گیمینگ در دو نوع پنل IPS و TN عرضه می‌شوند. نمونه‌های IPS انتخابی عالی برای گیم‌های اکشن هستند تا با دید بهتر و رنگ‌های باکیفیت به گیمینگ بپردازید. در حالی که مانیتورهای TN با عملکرد سریع خود برای گیم‌های رقابتی و مسابقه‌ای عالی هستند.‌

این برند در حوزه عرضه انواع مانیتورهای گیمینگ دارای تنوع تحسین‌برانگیزی است و تولیدات آن از ابعاد ۲۴ اینچ شروع شده و حتی به ۶۵ اینچ هم می‌رسند. این مانیتورها دارای فیلترهای مخصوصی هستند که علاوه‌بر کمک به کنترل نمایشگر با کاهش نور آبی، به جلوگیری از آسیب و خستگی چشم‌ها هم کمک می‌کنند. البته هر یک از مانیتورهای گیمینگ ایسوس دارای مزایای مخصوص به خود هستند و برای مثال بعضی از آن‌ها مجهز به فناوری خاصی بوده که کمک می‌کنند تا گیمرها حتی در تاریکی دید خوبی داشته باشند. به این ترتیب ایسوس به یکی از بهترین برندهای مانیتورهای گیمینگ تبدیل شده است.

ام اس آی

ام اس آی یکی از برندهای معروف و معتبری است که در هنگام خرید انواعی از تجهیزات گیمینگ، نام آن هم شنیده می‌شود. تولیدات مانیتور این برند بسیار متنوع بوده و در واقع پنج سری مختلف را در این زمینه عرضه کرده است که بعضی از سری‌ها حتی حدود ۵۰ مدل متنوع را شامل می‌شوند. به این ترتیب کاربرانی که به خرید مانیتور از برند ام اس آی علاقه دارند، دست بازی در انتخاب نوع، اندازه، طرح و قیمت مانیتور گیمینگ خواهند داشت.

تولیدات این برند در هر دو نمونه تخت و خمیده طراحی و عرضه شده‌اند. همچنین رفرش ریت یا همان نرخ نوسازی تعدادی از نمونه‌ها به ۲۴۰ مگاهرتز یا حتی بیشتر هم می‌رسد. رزولوشن و کیفیت تصویر بالا از جمله 4k در کنار زمان پاسخ ۱ الی ۴ میلی‌ثانیه از دیگر ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شوند.

ال جی

شاید انتظار آن را نداشته باشید، اما برند ال جی که یکی از برندهای معروف عرضه انواع مانیتور باکیفیت و معمولی است، تولیدات مرغوبی را هم در خصوص مانیتور گیمینگ داشته است. به این ترتیب یکی از بهترین برندهای مانیتورهای گیمینگ محسوب می‌شود. تولیدات این برند دارای قیمت مناسبی بوده و از ویژگی‌های مهمی نظیر پنل IPS و سرعت پاسخ‌دهی بالا برخوردار هستند.

ایسر

13

مانیتور برند ایسر تنوع بسیار بالایی داشته و در میان سری‌های مختلف آن سری گیمینگ هم دیده می‌شود. تولیدات این برند قیمت‌های به نسبت مناسبی داشته که خرید را برای کاربران سهولت بیشتری می‌بخشد. همچنین اگرچه در میان تولیدات ایسر برخلاف بعضی از برندهای خاص دیگر مانند ایسوس خبری از مدل‌های متنوع ابعاد بزرگ نیست، اما در میان نمونه‌های آن تعدادی مانیتور ۴۳ اینچ با ویژگی‌هایی مانند وضوح رنگ و تصویر مرغوب وجود دارد.

دل

مانیتور دل آخرین مورد از بهترین برندهای مانیتورهای گیمینگ است و این برند اغلب به دلیل عرضه نمونه‌های خاصی از مانیتور لمسی شناخته می‌شود. اگرچه تنوع تولیدات این برند به سایر برندهای برتر نظیر ایسوس و سامسونگ نمی‌رسد، اما محصولات خود را با درجه کیفی مرغوبی عرضه می‌کند و به این ترتیب از ماندگاری مناسبی برخوردار هستند. تولیدات برند دل در زمینه مانیتور گیمینگ نمونه‌های ابعاد کوچک را هم شامل شده و در دو نوع تخت و خمیده طراحی می‌شوند.

سخن پایانی

در نهایت شایان ذکر است که تولیدات هر یک از بهترین برندهای مانیتور گیمینگ دارای درجه کیفی بالایی هستند. با این وجود بعضی از آن‌ها تنوع بیشتری را در این زمینه شامل شده و البته ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی را هم برای مانیتورهای گیمینگ خود رقم زده‌اند. در نتیجه با بررسی کلی آن‌ها می‌توانید بهترین گزینه را به‌آسانی انتخاب کنید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد