6 نکته کلیدی در هنگام سفارش سررسید | خرید سررسید

کد خبر: 1266037
6 نکته کلیدی در هنگام سفارش سررسید | خرید سررسید

 

 

با سپری شدن روزها و نزدیک شدن به سال جدید، بسیاری از مراکز و سازمان‌ها به فکر سفارش یا خرید سررسید هستند. مدیران کسب و کارهای مختلف، ماه‌ها قبل از شروع سال جدید به فکر کارهای مربوط به سفارش و چاپ سررسید اختصاصی می‌افتند که از این ابزار تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن بهره ببرند. توجه به برخی از نکات قبل از خرید سررسید مهم است که در ادامه مطلب، برخی از این نکات لازم پیش از خرید سررسید اختصاصی را عنوان خواهیم کرد.

 

زمان مناسب سفارش سررسید تبلیغاتی

یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که بسیاری از مراکز تولید کننده سررسید و سالنامه دارند، کمبود زمان در تولید سررسید اختصاصی است. با توجه به نیاز اکثر مراکز و شرکت‌ها به سررسی تبلیغاتی در ابتدای سال جدید، اکثر سفارشات چاپ نیز در بازه زمانی مشخصی ارائه می‌شود. این شرایط باعث می‌شود کار  چاپخانه‌ها بسیار فشرده و سنگین شود و در اکثر مواقع نیز تحویل کار با تاخیر صورت گیرد. به همین دلیل اکثر تولید کنندگان از مشتریان ثابت و همیشگی خود درخواست می‌کنند که سفارش سررسید اختصاصی خود را ماه‌ها قبل از شروع سال جدید ثبت کنند.

سازمان‌هایی که اقدام به خرید سررسید در تیراژ بالا می‌کنند، باید فرصت لازم برای چاپ این تعداد را نیز به تولید کننده بدهند. معمولا تقویم سال جدید هر سال از اوایل آذر ماه از سوی موسسه ژئوفیزیک منتشر می‌شود و مراکز تولید کننده سررسید می‌توانند چاپ محصولات جدید را آغاز کنند. تمام کاربرانی که به دنبال خرید سررسید در تیراژهای مختلف هستند، می‌توانند ثبت سفارش خود را بعد از مشخص شدن تقویم سال جدید، انجام دهند. از مزایای زود اقدام کردن برای سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی می‌توان به امکان انتخاب آپشن‌های متعدد برای هر کدام از بخش‌های آن اشاره کرد. کاربر می‌تواند با توجه به شرایط خود و با مشاوره کارشناسان تولید، سررسیدهای کاملا اختصاصی را سفارش داده و در زمان مناسب تحویل بگیرد.

2

انتخاب تولید کننده مناسب هنگام سفارش سررسید

یکی دیگر از مهمترین نکات خرید سررسید، توجه به سطح و فعالیت شرکت تولید کننده است. شاید برای کسی که قصد تهیه یک جلد سررسید معمولی را دارد، شرکت تولید کننده چندان اهمیتی نداشته باشد؛ اما اشخاصی که همه ساله تقاضای چاپ سررسید سفارشی در تیراژ بالا را دارند، باید به این نکته توجه بیشتری داشته باشند. کاربر باید قبل از ثبت سفارش خود نسبت به نحوه فعالیت مرکز تولید کننده بررسی‌های لازم را انجام دهد. ارتباط با مشتریان قبلی و مشاهده نمونه کارها، می‌تواند از مهمترین راهکارها برای بررسی کیفیت و نحوه فعالیت این مراکز باشد. طراحی سررسید با توجه به اصول و شرایط روز دنیا نیز از دیگر مواردی است که باید در هنگام چاپ سررسید به آن توجه داشت. بهتر است سراغ تولید کننده‌هایی رفت که از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای چاپ سررسید اختصاصی استفاده می‌کنند.

 

چاپ سررسید اختصاصی؛ توجه به کاربردی بودن محصول

یکی از مواردی که در گذشته هنگام خرید سررسید برای کاربران اهمیت داشت، ظاهر این محصول بود ولی با گذشت زمان شرایط تغییر کرده است. امروزه به دلیل استفاده بیشتر از این ابزار در زندگی روزمره، کاربردی بودن آن اهمیت بالاتری دارد. اما باید دقیقا مشخص کرد که کاربردی بودن این ابزار شامل چه مواردی می‌باشد؛ یکی از اصلی ترین ویژگی‌های سررسید، ابعاد یا قطع آن است. هنگام خرید سررسید، با در نظر گرفتن شرایط و نیاز مخاطبان خود باید اندازه مناسب را انتخاب کرد. در صورتی که سررسید برای استفاده روزانه به کار می‌رود باید سراغ نمونه‌های جیبی، پالتویی و اروپایی رفت که ابعاد کوچکتری دارند.

بعد از انتخاب ابعاد مناسب هنگام خرید سررسید، نوبت به نوع جلد، نوع کاغذ، و امکانات تبلیغاتی مانند چاپ لت تبلیغاتی، ترام، روبان اختصاصی، چاپ لوگو و سایر موارد می‌رسد. استفاده از جلد و کاغذ با کیفیت علاوه بر زیبایی، روی ماندگاری و استفاده طولانی مدت آن نیز تاثیرگذار است.

 

انتخاب درست سررسید با توجه به نیازهای مخاطبان

در صورتی که خرید سررسید با توجه به نیاز و استفاده کاربر انجام گیرد، اثربخشی آن دوچندان خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از خرید یا سفارش چاپ، نسبت به شرایط و نیاز مخاطبان اطلاعات لازم را کسب کنید. یکی از اهداف اصلی در چاپ سررسید تبلیغاتی، استفاده روزمره کاربر از این ابزار جهت یادآوری نام و برند سازمان است؛ به همین دلیل اگر سررسید کاربردی نباشد، کاربر نمی‌تواند از آن به صورت روزانه و مرتب استفاده کند و بازدهی مد نظر را از این ابزار تبلیغاتی دریافت نخواهید کرد.

امکان خرید سررسید یا سفارش چاپ آن در طرح‌های متنوع با توجه به نیاز مخاطبان وجود دارد. نمونه‌های جیبی و پالتویی که ابعاد کوچکتری دارند برای کسانی مناسبند که باید به صورت دائمی سررسید را همراه خود داشته باشند. برای مدیران و سرپرستان نیز طرح‌های مدیریتی با ابعاد بزرگتری طراحی می‌شوند تا بتوانند تمام یادداشت‌های مرتبط با کارشان را در آن ثبت کنند. نمونه‌های دستیار نیز یکی دیگر از طرح‌های کاربردی سررسید به شمار می‌آید که مناسب افرادی است که در یک روز مطالب زیادی برای نوشتن دارند. سررسیدهای دستیار با دو فرمت هفته شمار یا ماه شمار عرضه می‌شوند که کاربر می‌تواند در صفحات آن تاریخ روز را وارد کند.

 

قیمت سررسید، نکته ای مهم در سفارش سررسید اختصاصی

افرادی که در خرید سررسید دنبال ارزان‌ترین نمونه هستند، همیشه کاری با کیفیت پایین به دستشان خواهد رسید. چون مراکز تولید کننده چاره‌ای جز کاهش کیفیت کار برای پایین آوردن قیمت ندارند. یک سررسید استاندارد و با کیفیت باید حداقل یک سال عمر مفید داشته باشد تا بتواند مورد استفاده کاربران قرار گیرد. با در نظر گرفتن چنین شرایطی، توجه به کیفیت جلد، صحافی و انتخاب نوع کاغذ در این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه امکان انتخاب آپشن‌های گوناگون برای بخش‌های مختلف سررسیدها وجود دارد.

انتخاب هر کدام از آپشن ها مثل نوع جلد، نوع کاغذ، روش صحافی، گزینه‌های تبلیغاتی و چاپ لوگو و طرح‌های گوناگون، روی قیمت سررسید تاثیر مستقیم دارد. تمام کسانی که به صورت سالانه اقدام به سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی می‌کنند، می‌توانند این آپشن‌ها را با توجه به بودجه خود انتخاب کنند. ولی باید این نکته را در نظر داشت که درجه کیفی هر کدام از این بخش‌ها روی کیفیت کلی محصول نقش دارد. سررسیدهایی که به دست مخاطبین می‌رسند باید کاربردی و با کیفیت بوده و از ظاهری مدرن و به روز نیز برخوردار باشند.

3

چاپ سررسید تبلیغاتی با حداکثر بازده

امروزه خرید سررسید برای کسب و کارها به صورت هدفمند و جهت تبلیغات کار یا خدمات آنها صورت می‌گیرد. سازمان یا شرکتی که قصد چاپ سررسید اختصاصی را دارد، باید به این نکته توجه کند که هدف اصلی از انجام این کار و صرف هزینه، تبلیغات و شناساندن برند به مخاطبین می‌باشد؛ بنابراین موارد تبلیغاتی مانند طرح های مختلف، لوگو، ترام، لت های تبلیغاتی، شعار و یا جملات تبلیغاتی و ... به بهترین شکل ممکن در این محصولات گنجانده شوند. مراکزی که در حوزه چاپ سررسید هستند، امکان اختصاصی سازی سررسید را طبق سیاست‌های خودشان به کاربر می‌دهند و هر کدام از آن‌ها تا حدی دست مشتری را برای طراحی سررسید اختصاصی باز می‌گذارند که شما می‌توانید از این گزینه‌ها حداکثر استفاده را ببرید. از معتبرترین مراکز فعال در این زمینه، می‌توان به مجتمع چاپ و بسته بندی پارت اشاره کرد که شما می‌توانید با مراجه به وبسایت این مجموعه و دریافت مشاوره رایگان، خرید سررسید اختصاصی خود را انجام دهید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد