معرفی هدایای تبلیغاتی سال 1400

کد خبر: 1049476

سال 1400 سال گاو است و در تقویم هجری شمسی سال آخر قرن 14 ام می باشد. آغاز این سال در روز یکشنبه اول فروردین برابر با 21 مارس 2021 میلادی و شعبان 1442 قمری می باشد. لحظه تحویل سال ساعت 13:07:15 روز شنبه 30 اسفند ماه 1399 به وقت کشور ما ایران است.

هم اکنون بهترین فرصت برای سفارش سالنامه سال 1400 و سررسید آن است.

یکی از فرصت های طلایی در آغاز سال جدید برنامه ریزی کردن برای استارت یک نوع زندگی بهتر و با کیفیت تر در طول سال است. پیشنهاد ما به شما مکتوب کردن این پلان های روزانه یا ماهانه در یک دفتر یادداشت یا همان سالنامه است. بهتر است این دفتر دارای تاریخ و رویدادهای روزانه هم باشد. در این حالت مراجعه و دسترسی شما به این برنامه ریزی ها آسان تر و سریعتر خواهد بود. سررسید ها بهترین انتخاب برای اینکار می باشند زیرا در هر صفحه دارای تاریخ هستند. مخاطب می تواند به راحتی اطلاعات شخصی خود را وارد کند و در محل کار یا منزل این دفتر را به همراه داشته باشید.

از مزایای دیگر یک سررسید می توان به ابعاد متفاوت آن اشاره کرد که  منع خاصی در ابعاد ندارد اما به دلیل به حداقل رسیدن دور ریز کاغذ استانداردی برای چاپ در نظر گرفته شده که  پر طرفدارترین  آنها در اندازه های سپیدار, یادداشت,رقعی,وزیری, و اروپایی می باشد.هر شخص می تواند با توجه به میزان یادداشت روزانه خود در این سررسیدها  اندازه مناسب آن را انتخاب کند.

EJoGtP1ocJ0d

اندازه و قطع وزیری 24 در 17 بوده که با توجه به این طول وعرض مناسب افرادی می باشد که در طی روز نیاز به وارد کردن اطلاعات بیشتری در سررسید خود هستند.سررسید های اروپایی 21 در 12 هستند و نسبت به قطع وزیری ابعاد کوچکتری دارند و پرفروش تر هم هستند زیرا جای کمتری گرفته و داخل کیف یا جیب هم به راحتی جای می گیرند.سررسید رقعی نیز مانند اروپایی ابعاد کوچکی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

جلد و صحافی

سررسید از اتصال و قرار گرفتن کاغذها کنار هم به وجود می آید. این نوع اتصالات کاغذها ممکن است از راه های متفاوتی باشد مانند دوخت,فنر,کلاسوری, چسب گرم و با دستگاه های اتوماتیک مانند صحافی مخصوص سررسید های سالنامه برگ. برای پوشش اولیه که جلد هست از چرم,جیر,سلفون,گالینگور,گالاردو می باشد. نکته قابل توجه این هست که مخاطبان می توانند سررسید خود را مناسب با برند شخصی و یا شرکت و ارگانی که در آن مشغول به فعالیت هستند سفارش دهند تا در بازه زمانی کوتاهی برای آنها طراحی و بعد از تاییدیه  به چاپ برسد.

 این تغییر و سفارشی سازی در قیمت سررسید تاثیر گذار هست اما مزایای بیشماری در تبلیغ برند شما پیش چشم مشتری دارد.  سررسیدهای سال 1400 صحافی های متفاوت و جلدهایی از جنس پارچه و چرم دارند. از بین تمام این موارد باید سررسیدی را انتخاب کنید تا در طی یک سال شما را با کیفیت و جنس خوب خود همراهی کند. 

ترتیب قرارگیری صفحات

 سررسید ماهشمار: در هر صفحه یک ماه کامل درج شده و کل صفحات سررسید 12 برگ می باشد و بقیه برگه ها یا لته تبلیغاتی است یا برگه یادداشت می باشد.

سررسید هفته شمار: در این سررسید هر صفحه شامل یک هفته کامل است و بیشتر مناسب یک مدیر است زیرا نیازی به یادداشت حجم زیادی از اطلاعات در روز ندارد و معمولا عنوان های کاری خود را ثبت می کند. به همین دلیل به نام سررسید مدیریتی معروف می باشد.و در آخر به مدل روزشمار می رسیم که از محبوب ترین سررسیدها  می باشد. در سالنامه برگ سالنامه ها به صورت روزشمار عرضه می گردد. در این مدل داخل هر صفحه یک روز درج شده و در انتهای هفته روز پنج شنبه و جمعه در یک صفحه می باشد. روزشمار بودن سالنامه فضا مناسب تری در اختیار مخاطب برای یادداشت کردن کارهای روزانه  قرار می دهد.

سررسید سال 1400 یا هدیه تبلیغاتی !

به دلیل خاص بودن سررسید های سالنامه برگ و کاربرد های بسیار زیاد آن جذابیت بالایی در چشم مخاطب پیدا کرده است. از این رو کارفرما از این فرصت استفاده کرده و تبلیغ برند خود را در سررسیدی که تمام طول سال در دست مشتری و یا  روی میز کار بوده است را به واحد طراحی برگ سفارش می دهد. تاثیر این تبلیغ دائمی است چرا که هر روز به طور مستمر در معرض دید مشتری خواهد بود و حس اعتماد برای او ایجاد می کند.

VbIKJ5AZxvPy

اجزای تشکیل دهنده سالنامه سال 1400

 یک سالنامه بخش های مختلفی اعم از ضمیمه و داخله دارد که دو بخش اصلی به شمار می روند.

ضمیمه : به جز داخله هر بخش دیگر در سررسید ضمیمه نام می گیرد. آستر بدرقه ابتدایی ترین جز سررسید می باشد که مقوای متصل کننده جلد به صفحات می باشد. بخش بعدی صفحه مقدمه است که شامل  بسم الله ، لحظه سال تحویل و اطلاعات  شرکت بعد از این بخش ها به ترتیب.

صفحه مشخصات, ضمیمه تقویم که شامل تعطیلات رسمی است و ضمیمه دوم شامل مناسبت ها در طول سال, تلفن های ضروری و در آخر به برگه های شماره تلفن می رسیم. این بخش ها ممکن است در سالنامه های سفارشی کاملا متفاوت باشد.

داخله :  بخش اصلی یک سررسید داخله است. یعنی همان صفحاتی که تاریخ دارد ودر فضای پایین رویداد ها مشخص شده است.

با تمامی این توضیحات در آخر مجدد اشاره می کنیم به واحد سالنامه برگ که ، بدون شک یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین شرکت های تولید سررسید و سالنامه است. این مجموعه به صورت تخصصی برروی چند محصول تمرکز داشته و سعی دارد تا بیشترین میزان کیفیت را چاشنی کار خود کند. محصولات این مجموعه عبارتند از: سالنامه 1400 یا سررسید 1400 و تقویم رومیزی 1400 .

تمام محصولات واحد سالنامه برگ، همیشه بالاترین کیفیت را داشته و توانسته خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را برطرف کند. چرم مورد استفاده در جلد سررسید های واحد سالنامه برگ از نوع بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و طراحی صفحات داخلی آن، توجه هر مشتری را به خود جلب می کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها