معرفی هتل اسپیناس پالاس

کد خبر: 1268589
معرفی هتل اسپیناس پالاس

 

هتل اسپیناس پالاس را لوکس‌ترین هتل تهران می‌دانند. البته رقابت بر سر بهترین بودن در میان هتل‌های شهر تهران به‌شدت بالا است. بر همین اساس ممکن است عده‌ای این هتل را در رده بهترین‌های هتل ایران و جهان بدانند و عده‌ای هم، دیگر هتل‌ها را به عنوان برترین هتل تهران معرفی کنند. در هر حال این مطلب به‌طور کاملاً اختصاصی از تمام زوایا به بررسی هتل اسپیناس تهران می‌پردازد و در آخر قضاوت و انتخاب با شما خواهد بود!

هتل اسپیناس پالاس تهران و یک رقابت تنگاتنگ

20

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پایتخت است و در این موضوع هیچ شکی نیست. این هتل دقیقاً در تاریخ ۷ دی ماه سال ۱۳۹۴ شمسی در شهر تهران و با حضور معاون اول رئیس جمهور وقت ایران افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد. هتل اسپیناس پالاس در یکی از خوش آب و هواترین و بهترین نقاط تهران قرار گرفته که درحال‌حاضر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

معماری به روز و منحصربه‌فرد و بهترین و آخرین امکاناتی که در هتل اسپیناس پالاس ارائه می‌شوند، همگی سبب شده‌اند که این هتل را یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های پایتخت بدانند. هتلی تجملاتی که ذهن افراد بسیاری را درگیر خود کرده است و ما در ادامه بیشتر این هتل را به شما معرفی می‌کنیم.

 

یک اسم و هزار معنا در اسپیناس پالاس

در بهترین بودن هتل اسپیناس پالاس تهران هیچ شکی نیست. اما اجازه بدهید اولین ابهام ذهنی شما را برطرف کنیم. بدون شک با شنیدن نام این هتل اول از همه این سوال برای شما پیش می‌آید که معنای نام اسپیناس پالاس چیست؟ اسپیناس یک کلمه کاملاً فارسی با یک ریشه اصلی از زبان مادری ما به معنای اقامت کردن در یک منطقه بسیار خوش آب‌وهوا در دامنه کوه است.

نکته جالبی که در همین قسمت باید به آن اشاره کنیم این است که یکی از کوه‌های مرتفع در سلسله جبال البرز، اسپیناس نام داشته که فاصله کوتاهی هم تا آستارا دارد. در گذشته این کوه، محلی برای اقامت مسافران و افرادی بوده که قصد داشتند از این مسیر به اروپا و آستارا سفر کنند. کلمه پالاس هم در واقع برگرفته از واژه انگلیسی پَلِس یا Palace است که به معنای قصر و کاخ ترجمه می‌شود.

مالک یا مالکان اسپیناس پالاس

21

مالک هتل اسپیناس پالاس تهران، آقای علی اصغر امیری هستند که اولین هتل خود را به‌طور رسمی از مجموعه‌های هتل اسپیناس در آستارای استان گیلان و در سال ۱۳۸۰ افتتاح کردند. ایشان بر این باور هستند که کارهای بزرگ، اندیشه‌ها و اهداف بزرگ می‌خواهد و با همین تفکر، هتل اسپیناس در آستارا را به یکی از بهترین هتل‌ها با جامع‌ترین و کامل‌ترین امکانات و تجهیزات رفاهی تبدیل کردند.

بعد از موفقیت ایشان در هتل آستارا، دومین هتل را در بلوار کشاورز تهران تحت عنوان هتل اسپیناس بلوار افتتاح کردند. در سال ۱۳۹۴ هم هتل اسپیناس پالاس شهر تهران که لقب یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران را به خود اختصاص داده است را تاسیس و افتتاح کردند. این هتل با دانش مدرن و روز هتلداری اداره می‌شود و در ۲۸ طبقه و پنج ستاره و با مساحت تقریبی ۷۵ هزار متر مربع اجرا و ساخته شد.

هتل اسپیناس پالاس در یک نگاه

22

همان‌طور که در قسمت قبل هم اشاره کردیم هتل اسپیناس که برای رزرو هتل تهران یکی از بهترین اقامتگاه‌های لوکس به حساب می‌آید، ۲۸ طبقه دارد. این هتل با معماری مدرن برگرفته شده از نمادها و آمیزه‌های سنتی و مدرن ایرانی ساخته و برپا شده است. به عبارتی هتل اسپیناس بهترین خدمات تفریحی، رفاهی، آموزشی و بسیار خاص را در خود جای داده و شما با اقامت در این هتل دیگر نیازی به دریافت خدمات در سطح شهر تهران نخواهید داشت.

جالب است که بدانید در این هتل ۱۲ سالن اجتماعات با ظرفیتی از ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر، ۴۳ دفتر کار و اتاق و بیشتر از ۵۰۰ سوئیت و اتاق خواب برای رفاه حال گردشگران و مسافران طراحی و جانمایی شده‌اند.

اتاق‌ها در هتل اسپیناس پالاس

اتاق‌های هتل اسپیناس تهران تنوع بسیار زیادی دارند. اتاق‌های دبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن‌دار رویال خانوادگی، سوئیت جونیور، سوئیت پرزیدنت، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنت پالاس و سوئیت اسکای از انواع مختلف اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل به حساب می‌آیند.

در تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکانات به‌روز و مدرن مانند سرویس بهداشتی، حمام، وان یا جکوزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن و مجهز، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، روم سرویس ۲۴ ساعته، میز کار، میز ناهارخوری و سیستم تهویه مطبوع به روز و مدرن قرار داده شده است. ضمن اینکه تمامی اتاق‌ها منقش به فرش خوش نقش و نگار ایرانی هستند. همچنین شما با اقامت در اتاق‌های هتل اسپیناس در هر سمت هتل که باشید با بهترین ویو و منظره از اطراف تهران و یا شهر تهران محاصره شده‌اید.

رستوران و کافی شاپ

جالب است بدانید هتل اسپیناس که برای رزرو هتل تهران یکی از بهترین هتل‌ها به حساب می‌آید، چهار مجموعه کامل و مجهز کافی شاپ و رستوران دارد که با بهترین غذاهای ایرانی فرنگی و بین‌المللی از شما پذیرایی خواهند کرد. البته ناگفته نماند که برای استفاده از خدمات رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها اجباری در رزرو اتاق‌های این هتل نیست.

کافه سان یک کافی شاپ با سالن ویژه افراد سیگاری، رستوران لاتون یک رستوران مدرن و مجهز بین‌المللی و ایرانی، رستوران دیبا یک رستوران سنتی کاملاً ایرانی و رستوران اسکای لانژ، همگی از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های قرار گرفته در هتل اسپیناس تهران هستند.

 

هتل اسپیناس و اقامتی در خواب و رویا

این مطلب به معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران اختصاص داده شد. هتلی که با بهترین امکانات و خدمات در دسته لوکس‌ترین و جذاب‌ترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های تهران قرار گرفته است. در این هتل پنج ستاره علاوه‌بر مواردی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم، باشگاه ورزشی و مرکز سلامت، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن جلسات، سالن برگزاری جشن‌ها و تالار برگزاری همایش‌ها نیز گنجانده شده است که تنها گوشه‌ای از جاذبه‌ها و امکانات بی‌نظیر، به روز و مدرن هتل اسپیناس تهران هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها