آشنایی با مزایای به کار گیری ساندویچ پانل

کد خبر: 1039205
آشنایی با مزایای به کار گیری ساندویچ پانل

در حال حاضر با توسعه در صنایع ساخت و ساز یکی از متریال ساختمانی که بسیار به کار برده می شود ساندویچ پانل است. این محصول کاربردی از دو رویه از نوع ورق های آلوزینک، استنلس استیل، آلومینیومی، گالوانیزه، فومی نارسانا، مس و پی وی سی، وسط این دو رویه از نوع پلی یورتان، پلی استایرن و پشم شیشه ایجاد شده است. بهتر است بدانید که رویه های استفاده شده در این ساختارها هر یک ویژگی فیزیکی و مکانیکی وابسته به خود را دارند و بر طبق استعمال در محل مورد نظر کارایی منحصر به فرد خود را دارند.

ساندویچ پانل

برای ساخت این محصول معمولاً ۲ روش موجود است. کانتینیوز که کلیه مراحل ساخت پیوسته صورت می گیرد و پانل با کیفیت تری هستند، ولی در دیس کانتینیوس مراحل ساخت به‌صورت مجزا می باشد و این امر سبب انفصال و بی دوامی آن می شود. چون قیافه این مواد اولیه شباهت بسیار به ساندویچ دارند اسم ساندویچ پانل را به خود اختصاص داده است. به علت خصوصیات منحصر به فرد این محصول در موارد زیادی من جمله تولید کانکس، ساختار های صنعتی، سوله و... به کار برده می شود. این پانل در حقیقت یکسری متریال مجهز کم وزن و نوین می باشند که به دلیل ویژگی های خاص اخیراً توانسته جایگزین مناسبی برای برخی مواد اولیه و وسایل سنتی شود.

آشنایی با اقسام ورق در ساندویچ پانل

آشنایی با مزایای به کار گیری ساندویچ پانل

اقسام ورق در ساندویچ پانل

در ساخت ساندویچ پانل انواع ورق به کار برده می شود که در زیر به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • آلوزینک

ورق آلوزینک جزء آن ورق هایی است که در این فرآورده به کار برده می شود. این ورق، گالوانیزه پیچیده شده با تلفیقی از روی، آلومینیوم و سیلیکون می باشد. در مواقعی که محیط از اسیدیته بسیار برخوردار است و یا در محدوده های فشرده صنعتی معمولاً از ساندویچ پانل با این ورق به کار برده می شود.

  • گالوانیزه

این گونه ورق در محدوده های به کار برده می شود که دارای رطوبت بسیاری است. گالوانیزه شامل روی با حفاظ کاتدی است و در سایزهای متنوع با توجه به نوع استفاده آن ساخته شده و در مقابل زنگ زدگی و فرسودگی پایدار است.

از امتیازاتی که این ورق دارد می توان به ماندگاری و پایداری بسیار آن در مقابل حوادث طبیعی اشاره نمود. قیمت مقرون به صرفه و هزینه محافظت پایین گالوانیزه از دیگر ویژگی های این ورق است و به دلیل تنظیم زنگ زدگی آهن و فولاد در تولید ساندویچ پانل، رابیت ها و اتومبیل به کار گرفته در یخچال ها، سقف ها و ...دارای کارایی فراوانی است.

  • آلومینیوم

این ورق من جمله ورق هایی است که بعد از آهن در صنعت استفاده بسیاری دارد و از ارزش بسیاری برخوردار است. آلومینیوم معمولاً جزء فلزهای نرم و کم وزن می باشد و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است و همچنین در مقابل فرسودگی و زنگ زدگی بسیار محکم و پایدار است. به این علت در تولید ساندویچ پانل مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با مزایای به کار گیری ساندویچ پانل

آشنایی با ویژگی های ساندویچ پانل

ویژگی های ساندویچ پانل

ویژگی های ساندویچ پانل در برابر بافت خیلی سبک و ساده بدون شک یکی از عمده ترین دلایل ترقی و توسعه این ساختار در صنایع تأسیسات است. مواد اولیه این محصول در زمینه های متنوع و مختلفی استفاده های کارسازی دارد. ساندویچ پانل گونه ای از متریال های پیش ساز ساختمانی است که 3 دپارتمان دارد. دو لایه ابتدایی از نوع آلوزینک می باشد، لایه آخری که مرکز ساندویچ پانل است از نوع نارسانا است. در این مبحث می خواهیم ویژگی های این محصول را برای شما ذکر نماییم:

  • پانل ساندویچ در مقابل ضربه استقامت بیشتری در قیاس با چوب دارد و شوک وارده را به صورت مطلوبی جذب می نماید. این امر در تولید سقف های کاذب و تولید جداره ها از ارزش بسیاری بهره مند است.
  • این محصول برعکس جداره های بتنی در مقابل رطوبت هوا دستخوش صدمه های حاصل از زنگ زدگی نمی شوند.
  • پانل ساندویچی دچار پوسیدگی نمی شوند و همچنین بهداشتی بوده و نباید از نظر جمع شدن میکروب ها دچار تشویش شد.
  • یکی دیگر از ویژگی های پانل ساندویچ می توان به این مسئله نیز اشاره نمود که این محصول در مقابل زلزله و حرکت زمین دارای استقامت بسیاری است و در صورت ایجاد اتفاق دستخوش صدمه کمتری شده و امنیت بیشتری دارند.
  • بکارگیری این محصولات در نهادن لوله های فاضلاب، آب و سیم های برق به علت این خصوصیت بسیار مورد عنایت واقع شده است.
  • جذابیت و زیبایی ساندویچ پانل ساخته شده و گوناگونی در رنگ آن می تواند از دیگر خصوصیات این محصول باشد.
  • این محصول از خواص انبساط و انقباض پایینی بهره مند است و در مقابل نمناکی محیط بسیار مقاوم است.
  • ساندویچ پانل با محیط زیست هماهنگ بوده و یکی از علل این خصوصیت دود زا نبودن آن است.
  • این محصولات بازدارنده اشعه ماوراء بنفش می باشند این می تواند به علت به کارگیری ورق آلوزینک هم باشد.
  • این نوع فرآورده در مقابل خوردگی استقامت خوبی دارد به کارگیری رویه ورق آلوزینک این خصوصیت را مهیا ساخته است.
  • محیط ناکارآمد آن‌ها را از بین برده و از محیط های موجود به کارگیری مطلوب و مناسبی می شود.
  • این گونه پانل ها در برابر آلودگی استقامت مطلوبی دارند.
  • از دیگر ویژگی های ساندویچ پانل می توان به بازدارنده سرما گرما، نمناکی، صوت اشاره نمود.
  • این محصول در برابر مواد شیمیایی استقامت خوبی دارد.
  • استقامت مطلوب در مقابل حشرات موذی
  • قیمت مناسب، مقرون به صرفه و به قابلیت شستشو نیز دارد.
  • ترابری و جا به جایی راحت و سریع
  • ساندویچ پانل دارای رنگ های متنوع و قابل بازیافت می باشد.
  • برای کلیه اقلیم ها متناسب است.

آشنایی با مزایای به کار گیری ساندویچ پانل

آشنایی با ضخامت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل معمولاً از 4 تا 25 سانتی متر ضخامت دارد و طول آن با توجه به تقاضای شما ساخته می شود و این فرصت به خریدار کمک می کند تا افت چشمگیری در خصوص هزینه جا به جایی، کار گذاشتن و دور ریز صورت گیرد. این محصول از 5 رویه ایجاد شده است یک لایه محافظ داخلی و خارجی و 2 رویه چسب مختص عایق پلی یورتان فوم، درون این فراورده هم از نوع پلی یورتان فوم با درجه سنگینی 40 کیلوگرم بر متر مربع می باشد.

اما بحث قیمت ساندویچ پانل ، شما میتوانید آخرین قیمت و مناسبترین قیمت ساندویچ پانل را از سایت ویرا پانل ، https://virapanel.com استعلام کنید ، هممینطور در این سایت مقالات و اطلاعات تکمیلی بیشتری در این زمینه موجود هست ..

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها