۰ تا ۱۰۰ دانستنی های مهم ارز دیجیتال

کد خبر: 1056825

دنیای امروز با سرعت خیلی زیادی در جهت دیجیتالی شدن، درحرکت و پویش است. هر آنچه که در اطراف ما وجود دارد به تبعیت از این حرکت جهان، به سمت دیجیتالی شدن می‌رود. حتی ارز و پولی که هم‌اکنون یا در آینده مورداستفاده قرار خواهد گرفت. یکی از اولین ارزهای دیجیتال معرفی‌شده در دنیا، ارزی است موسوم به ارز دیجیتال بیت کوین. بیت کوین یا سامانه همتا، به همتای پولی یک رمز ارز دیجیتال است که توسط یک گروه ناشناخته و با نمایندگی ساتوشی ناکاموتو در قالب ایمیلی حاوی لینک مقاله‌ای با عنوان همنام همین این ارز دیجیتال معرفی شد. ممکن است پس از شناخت این ارز و پیش از هر چیز دیگری، ابهام چگونگی تبدیل بیت کوین به ریال یا هر پول معتبر و تائید شده‌ای، تبدیل به سؤال کاربران این امر شود.

xQhf5GOQBivA

به‌طورکلی بیت کوین را می‌توان ارزی دیجیتال بدون پشتوانه معتبر معرفی کرد؛ چراکه به‌صورت الکترونیکی ساخته و نگهداری می‌شود و توسط بانک مرکزی یا موسسه‌ای مورد کنترل و پشتیبانی قرار نمی‌گیرد. این ارز، به سبک اسکناس چاپ نمی‌شود و ازاین‌رو نمی‌توان جهت تبدیل بیت کوین به ریال، به بانکی مشخص یا موسسه خاص مراجعه کرد. بلکه می‌بایست با شرکت در دوره‌های آموزش ارزهای دیجیتال، به مهارت در این امر مهم دست‌یابی پیدا کرد. بااین‌حال، ازآن‌جهت که تبدیل بیت کوین به ریال و یا هر پول معتبر دیگری، بسیار حائز اهمیت بوده و همچون دیگر فرایند‌های تبدیل دو ارز به هم از روند خاص و پیچیده‌ای پیروی می‌کند، این فرایند را می‌توان به‌طور اجمالی، به‌صورت زیر موردبررسی و تشریح قرارداد:

  1. موردبررسی قرار دادن شرایط معامله‌ای که قرار است صورت پذیرد:

    برای انجام این امر، ابتدا باید در نظر داشت که موتور جستجو و سایت مورداستفاده جهت انجام امر مذکور، معتبر و قابل‌اطمینان برای انجام معاملات خصوصی باشد. پس‌ازآن می‌بایست از طریق صرافی‌های معتبر و آنلاینی که در کار خریدوفروش ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، ابتدا قیمت ارز دیجیتال در روز مدنظر و سپس ارزش ارز دیجیتالی که در اختیار است را بررسی کرد. هم‌چنین باید توجه داشت که مقدار ارز دیجیتال موجود در حساب مشترک، قابلیت فروش و معامله‌ دارد یا خیر.

  2. ارائه درخواست جهت فروش

    جهت فروش یا تبدیل بیت کوین به ریال، می‌بایست به صرافی معتبر و مورد اعتماد، پیشنهاد فروش و معامله ارز دیجیتال را ارائه کرد؛ همچنین شرایط و ضوابط این مسئله را نیز می‌توان از همان مجموعه، مورد پرسش و بررسی قرارداد.

  3. احراز هویت

    درصورتی‌که یک صرافی آنلاین وظیفه معامله، خریدوفروش یا تبدیل ارز دیجیتال بیت کوین به ریال را به عهده می‌گیرد، ممکن است شرایطی چون عضو شدن در باشگاه کاربران و هم‌چنین احراز هویت، جهت اثبات واقعی بود شخص درخواست‌کننده داشته باشد. با شرکت در دوره‌ آموزش ارزهای دیجیتال که توسط یک موسسه معتبر برگزار می‌شود، می‌توان از نحوه انجام موارد مذکور و. مطلع شد.

شایان‌ذکر است که پیش از رسیدن به مرحله تبدیل بیت کوین به ریال، می‌بایست روش‌های به دست آوردن خود ارز دیجیتال بیت کوین را آموخت؛ که این روش‌ها را می‌توان به‌صورت گذاره‌هایی که در ادامه به تبیین آن‌ها خواهیم پرداخت، بررسی کرد.

PgHwopTKbQyX

  1. استخراج

    این ارز یک ارز دیجیتال استخراجی است؛ یعنی عموماً از راه عملکرد‌های استخراجی یا همان فرایند پردازش تراکنش بیت کوین هست، حاصل می‌گردد.‌ روش مذکور نیازمند رایانه و سخت‌افزارهایی با متد بالا و بسیار قدرتمند است.

  2. خریدمستقیم از فروشنده

    خرید این ارز دیجیتال از صرافی‌های معتبر، همانند مورد ذکرشده در موضوع تبدیل بیت کوین به ریال را می‌توان در دستور کار تهیه آن قرارداد.

  3. بخت‌آزمایی

    برخی از سایت‌های بخت‌آزمایی برای جایزه مشترکین خود، پاداشی تحت عنوان ارز دیجیتالِ بیت کوین را در نظر می‌گیرند.

  4. مبادله

    یکی دیگر از روش‌های حاصل شدن ارز دیجیتال یا بیت کوین را می‌توان، معامله کالا به کالا یا عرضه خدماتی با دستمزد بیت کوین دانست. هر فرد مشارکت‌کننده در فرایند کار با ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این زمینه و نیز حتی در دوره‌ آموزش ارزهای دیجیتال با واژه‌ای به نام اتریوم برخورد کند و دچار ابهاماتی شود.

اتریوم چیست؟

شاید اولین سؤال پس از شنیدن این واژه که در ذهن شخص شکل می‌بندد همین جمله ذکرشده در سطر قبلی باشد. برای پاسخ به پرسش اتریوم چیست می‌بایست به شرح و بسط خلاصه‌ای از این مسئله مهم پرداخت. شاید بتوان اتریوم را نسل دوم از رمز ارزها یا همان ارزهای دیجیتال دانست. این پلتفرم که مبتنی بر فنّاوری بلاک چین است، دارای تفاوت‌ها و شباهت‌هایی با همتای پیشگامش یعنی ارز دیجیتال بیت کوین است. صرف چشم‌پوشی از تفاوت‌های عمده فنی، بزرگ‌ترین تفاوت این دو مورد را می‌توان این‌گونه اذعان داشت که سیستم‌عامل بلاک چینِ بیت کوین، بستری جهت مالکیت ارز دیجیتال است؛ اما سیستم‌عامل اتریوم نرم‌افزاری است که هزاران نرم‌افزار دیگر می‌توانند در بستر آن به فعالیت بپردازند. شباهت‌های زیادی در مورد این دو رمز ارز دیجیتال وجود دارد که بررسی آن در این مقاله نمی‌گنجد.

با همه این اوصاف و نکات ذکرشده جهت دست‌یابی به پاسخی جامع و قانع‌کننده درزمینهٔ سؤالاتی همچون اتریوم چیست یا چگونگی روش تبدیل بیت کوین به ریال، می‌بایست به متخصصین این امر مراجعه کرد‌. با توجه به حساسیت امر سرمایه‌گذاری، شرکت در دوره آموزش ارزهای دیجیتال که توسط موسسه‌های معتبر با مدرسین زبده برگزار می‌شود، راهی مطمئن جهت موفق شدن در امر مذکور است. گروه تخصصی میداس سرمایه به‌عنوان یکی از پیشتازان عرصه آموزش در جهت سرمایه‌گذاری بر ارزهای دیجیتال، جهت رفاه حال کاربران گرامی به برگزاری دوره‌های جامع و کاربردی می‌پردازد.

g5R4fyumgjKu

از مزیت‌های این دوره آنلاین و ضبط‌شده، علاوه بر رایگان و قابل‌استفاده بودن برای عموم، این است که پس از تسلط بر امر خریدوفروش در بازارهای جهانی ارز دیجیتال، کاربر عزیز می‌تواند به درآمد دلاری نیز برسد. در دوره‌ در نظر گرفته‌شده علاوه بر آموزش مقدماتی ارز‌های دیجیتال همچون بیت کوین، به بررسی، شرح و بسط و هم‌چنین آموزش مفاهیم مهم‌تر و پیشرفته‌تر نیز پرداخته خواهد شد. پس از شرکت در این دوره شرکت‌کننده به تسلط نسبی درزمینهٔ ارز دیجیتال می‌رسد تا با استفاده از دانش تدریس شده به معاملات جهانی بپردازد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها