شرایط خرید ملک در قبرس

کد خبر: 1054806

با توجه به علاقه ی روزافزون مردم به سرمایه گذاری در کشورهای دیگر و نیز مهاجرت به این کشورها، لازم است تا این افراد اطلاعات جامع و کاملی از شرایط خرید ملک و نحوه ی اتخاذ اقامت دائم به دست بیاورند. قبرس از جمله ی این کشورهاست و خرید ملک در قبرس بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

شرایط خرید ملک در قبرس

چرا برای خرید ملک در قبرس با موسسه حقوقی دادمهر عدالت اقدام کنیم؟

 

امروزه بنا به شرایط اقتصادی کشور و علاقه روزافزون برای سرمایه گذاری در کشورهای دیگر، استقبال از خرید ملک در قبرس بسیار زیاد شده است. در این مقاله سعی بر این است که تمامی شرایط و دلایل خرید مسکن در قبرس توسط موسسه حقوقی دادمهر عدتان، بررسی شود تا سرمایه گذاران با آرامش و اطلاعات کافی به خرید ملک در قبرس اقدام نمایند.

قبرس یکی از کشورهای اروپایی است که به دو بخش قبرس شمالی و جنوبی تقسیم شده است که قسمت شمالی آن ترک نشین و منطقه ی جنوبی، یونانی هستند. زبان اصلی و رسمی این کشور ترکی و یونانی بوده و واحد پول آن یورو می باشد.

کشور قبرس، به دلیل امکاناتی که به سرمایه گذاران می دهد میلیاردها یورو سرمایه جذب کرده است و بازار مسکن این کشور، به دلیل استقبال متقاضیان و مهاجرین، پر رونق و رو به رشد می باشد.

سرمایه گذاری در این بازار، استفاده ی بهینه از پولتان با شرایط عالی است که هم مکانی منحصر به فرد برای زندگی است و هم دارای فرصت های تجاری برای کار می باشد.

دلایل خرید ملک در قبرس

سرمایه گذاری در کشورهای دیگر باید دلایل موجه و منطقی داشته باشد. دلایل خرید ملک در قبرس شمالی را می توان اینگونه عنوان کرد:

·آب و هوای بسیار عالی و جاذبه های توریستی فراوان

قبرس جزیره ای در جنوب شرقی یونان است که سومین جزیره بزرگ در مدیترانه می باشد. این کشور، محلی جذاب و دلنشین برای تعطیلات است و توریست های فراوانی را جذب کرده است. این کشور جزیره ای، دارای سواحل شنی فوق العاده با آب وهوای بسیار مطلوبی می باشد که هرساله گردشگران زیادی به آنجا میروند و با توجه به اینکه مردمانی خونگرم و مهربان دارند، این امر سبب شده است که افراد برای خرید ملک در آنجا اقبال زیادی داشته باشند.

از طرفی، قبرس جمعیت کمی دارد و همین موضوع باعث می شود که از شلوغی به دور بوده و آرامش داشته باشد و ساکنین آنجا، از زندگی لذت ببرند.

کشور قبرس روزهای آفتابی فراوانی داشته و بیشتر از 330 روز آن، آب و هوای گرم و آفتابی دارد؛ این ویژگی، باعث شده قبرس به مکانی دلخواه برای کسانی که از آب و هوای سرد محل زندگی خود خسته شده اند، تبدیل شود و برای افرادی که باید از تابش آفتاب و فواید آن و نیز آب درمانی  بهره جویند، مکان مناسبی باشد.

·قبرس؛ پایین ترین نرخ ارتکاب جرم در میان کشورهای اروپایی

 از دلایل دیگری که قبرس به مکانی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است و افراد زیادی آنجا را برای زندگی انتخاب می کنند، پایین بودن نرخ ارتکاب جرم در بین کشورهای اروپایی است که آنجا را به کشوری امن برای خرید ملک و زندگی کردن، تبدیل کرده است.

·املاک متنوع و لوکس و منحصر به فرد

 با توجه به اینکه در سال های اخیر، ساخت و سازهای فراوانی در این کشور و در اطراف سواحل آن صورت گرفته است و املاک ساخته شده از استانداردهای ایمنی و رفاهی و تنوع بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین یافتن خانه ای با توجه به بودجه و نیازهایتان، کار آسانی بوده و با کمی جستجو می توانید خانه ی دلخواه خودتان را با چشم اندازهای موردنظرتان پیدا کنید.

فاصله ی بین سواحل تا مناطق کوهستانی در قبرس کم است و لزومی ندارد که برای خرید ملک، دوری مسافت در نظر گرفته شود.

·کسب درآمد از ملک خریداری شده در قبرس

از دیگر مزایای خرید ملک در قبرس این است که می توانید خانه ای در آنجا خریده و اجاره دهید. این کار علاوه بر سرمایه گذاری، باعث کسب درآمد نیز می شود تا از سرمایه گذاری که در این کشور انجام داده اید درآمد هم به دست آورید.این کار را می توانید تا زمانی که قصد جابجایی به آنجا را دارید، انجام دهید و یا هرسال به گردشگرانی که به قبرس مسافرت می کنند، اجاره دهید.

خرید ملک در قبرس

بنابر آنچه گفته شد، دلایل مختلفی برای خرید ملک در قبرس وجود دارد؛ تحصیل، مهاجرت، سرمایه گذاری از عواملی هستند که افراد را ترغیب می کنند تا به سمت سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس بروند.

اگر شما ملکی با حداقل قیمت تعیین شده، به علاوه ی مالیات ارزش افزوده، را در قبرس خریداری کنید می توانید به طور دائم در این کشور زندگی کنید؛ که با پاسپورت این کشور به عنوان یکی از کشورهای اروپایی، می توانید به نقاط مختلف اروپا به راحتی سفر کنید.

اقامت دائم با خرید ملک در قبرس

در واقع خرید ملک در قبرس بهترین و ساده ترین  روش برای اخذ اقامت دائم در این کشور است؛ در این روش، فرد درخواست کننده اقامت، به همراه همسرش و فرزندانش که تا 25 سال سن دارند و همچنین والدین شخص متقاضی می توانند اقامت دائم در قبرس را بگیرند.

با این وجود و کسب اقامت دائم، مجوز کار در قبرس را نخواهید داشت و برای حفظ اقامتتان در قبرس ، هر دو سال یک بار باید یک روز در این کشور حضور داشته باشید؛ در این صورت پس از هفت سال می توانید تابعیت قبرس را به دست آورید و با توجه به اینکه این کشور جزو اتحادیه اروپا بوده، با تابعیت قبرس می توانید در تمامی کشورهایی که در اتحادیه اروپا عضو هستند، زندگی کنید.

موسسه ای مطمئن برای خرید ملک در کشور قبرس

اگر قصد خرید ملک در قبرس را دارید، میتوانید با کارشناسان موسسه حقوقی دادمهرعدالت (https://emuregister.com/) تماس بگیرید تا جلسه ای برای شما فراهم شود. نگران نباشید، حتی اگر تمایل به مراجعه حضوری نداشته باشید، میتوانید با کارشناسان ما بصورت تماس تصویری از طریق واتس آپ و یا حتی تماس تلفنی در ارتباط باشید. موسسه حقوقی دادمهر عدالت دارای دفتر در کشور ایران و قبرس بوده و تا آخرین لحظه در پروسه خرید ملک در کنار شما خواهد بود.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها