زمان ثبت نام وام بازنشستگان اعلام شد / برای ثبت نام کلیک کنید

کد خبر: 1077300

قرار بود در پایان این هفته ثبت‌نام وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی آغاز شود اما به گفته یکی از مدیران این سازمان ثبت‌نام وام از شنبه هفته آینده به صورت غیرحضوری آغاز می‌شود.

زمان ثبت نام وام بازنشستگان اعلام شد / برای ثبت نام کلیک کنید

ثبت نام وام بازنشستگان از دو روز آینده شروع می شود. وام بازنشستگان افزایش یافته است. ثبت نام وام بازنشستگان از آخر این هفته شروع می شود. حدود 400 هزار نفر وام بازنشستگان را دریافت می کنند. اخبار مربوط به وام بازنشستگان را در سایت فردا دنبال کنید. 

وام بازنشستگان تامین اجتماعی برای دور جدید ثبت‌نام‌ها افزایش یافته و از پنج میلیون تومان به هفت میلیون تومان رسیده است.

وام بازنشستگان

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران به تجارت‌نیوز گفته بود که مدیران سازمان تامین اجتماعی به قول داده‌اند که ثبت نام وام بازنشستگان از آخر این هفته آغاز شود.

همچنین پیگیری‌ها حاکی از این که دستورالعمل تخصیص وام از سوی مدیرعامل بانک رفاه داده شده و شروع ثبت‌نام منتظر دستور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی است.

اما مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به مهر گفته که ثبت نام وام بازنشستگان سازمان از روز شنبه آینده آغاز می شود، گفت: حدود ۴۰۰ هزار نفر وام ۷ میلیون تومانی دریافت می کنند.

بنا به گفته علی جهانی، اعتبار در نظر گرفته شده دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که بر اساس سهم کانون‌های بازنشستگی حدود ۴۰۰ هزار نفر می‌توانند از این وام‌ها استفاده کنند.

وام بازنشستگان/چگونه ثبت‌نام کنیم؟

به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، از شنبه هفته آینده بازنشستگان برای ثبت‌نام باید به سامانه پرداخت وام مستمری بگیران مراجعه کنند که توسط کانون‌های بازنشستگی فعال شده و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

وام بازنشستگان

در خصوص نحوه ثبت‌نام کانون بازنشستگان شهر تهران برای ثبت‌نام وام اعضای خود سامانه vaam.kabta.ir را معرفی کرده و متقاضیان برای نام‌نویسی باید اطلاعات خود را در این سامانه وارد کنند. اما این سامانه در حال حاضر فعال نیست.

چه کسانی مشمول دریافت وام بازنشستگان می‌شوند؟

برای دریافت وام هفت میلیونی بازنشستگان اولویت با کسانی است که تاکنون وامی دریافت نکرده‌اند و آن دسته از مستمری‌بگیرانی که وام دریافت کرده و در حال پرداخت اقساط هستند نمی‌توانند تقاضای مجدد دریافت وام داشته باشند.

وام بازنشستگان

همچنین بیماران خاص و صعب‌العلاج و همچنین افرادی که فرزندان آنها در شرف ازدواج هستند و یا در حال جابه‌جایی مسکن جهت اجاره‌نشینی با ارائه مدرک معتبر است در اولویت پرداخت قرار دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها