قیمت دلار امروز ۱۴ مهر/ثبات دلار درکانال ۲۸ هزار تومان

کد خبر: 1101082

قیمت دلار در بازار آزاد امروز در کانال ۲۸ هزار تومان باقی ماند و با نرخ ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. نرخ ارز در صرافی ملی امروز ۲۷ هزار و ۵۸۰ تومان اعلام شد که نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان افزایش داشت.

قیمت دلار امروز ۱۴ مهر/ثبات دلار درکانال ۲۸ هزار تومان

در بازار آزاد امروز دلار در کانال ۲۸ هزار تومان نوسان قیمت دارد ولی همچنان در کانال ۲۸ هزار تومان باقی مانده است. قیمت دلار در ساعات نزدیک ظهر ۱۴ مهر در بازار آزاد با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰ تومان معامله شد.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز با ۱۰۰ تومان افزایش ۲۷ هزار و ۵۸۰ تومان اعلام شد. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی ۲۷ هزار و ۴۷۴ تومان ثبت شد.

سیگنال‌هایی از واشنگتن و ریاض برای دلار تهران

در روزهایی که قیمت دلار مجددا به کانال ۲۸ هزار تومان برگشته اخبار سیاسی مهمی در حال انتشار است که احتمالا بر روند قیمت دلار تاثیر داشته باشند.

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اعلام کرده است: از اعلام گفتگوهای مستقیم توسط عربستان سعودی با دولت جدید جمهوری اسلامی ایران استقبال می‌کنیم. امیدواریم که گفتگو به کاهش تنش ها کمک کرده و نگرانی های دیرینه منطقه ای را برطرف سازد.(ایرنا)

همچنین یک مقام ارشد آمریکایی در آستانه دیدار هیات‌های مشاوران امنیتی واشنگتن و تل‌آویو در واشنگتن اعلام کرد: دولت جو بایدن به دیپلماسی با ایران متعهد است زیرا مسیر دیپلماتیک همچنان بهترین گزینه است اما در صورت نیاز راه‌های دیگری نیز وجود دارد.دولت بایدن و کابینه نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارزیابی مشابهی درباره برنامه هسته‌ای ایران دارند اما درباره چگونگی پاسخ، تفاوت‌هایی دارند.(باشگاه خبرنگاران)

خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران هم گفته است: گفت‌وگوها با عربستان در بهترین وضعیت خود در حال پیگیری است. وی توضیح داده است: چند دور گفت‌وگو در بغداد در مورد موضوعات منطقه‌ای و دوجانبه انجام شده. هیچ پیش شرطی از سوی دو طرف مطرح نیست و تلاش داریم در چارچوب مرضی‌الطرفین به آغاز یک روابط پایدار برسیم. (فارس)

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها