برای خرید شیرالات باید چه عواملی را در نظر گرفت؟

کد خبر: 1113928

1

 

از مهمترین لوازم مورد نیاز هر خانه، شیرآلات است و خرید آن نسبت به بسیاری از لوازم مورد نیاز خانه سخت تر است. در هنگام خرید شیرآلات باید به چند عامل مهم توجه شود تا پس از مدت کوتاهی مجبور به تعویض شیرآلات خود نشوید. ما در فردانیوز یک مقاله کاربردی با عنوان برای خرید شیرآلات باید چه عواملی را در نظر گرفت آماده نموده ایم تا بتوانیم شما را برای خرید هرچه بهتر شیرآلات کمک نماییم. اگر قصد خرید شیرآلات دارید، این مقاله را از دست ندهید.

عوامل مهم در خرید شیرالات

همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد، پیش از خرید شیرآلات باید به نکات مهم و تعیین کننده در کیفیت شیرآلات تسلط داشته باشید تا خرید مناسبی را تجربه نمایید. در غیر این صورت و پس از تنها چند ماه، باید شیرآلات دیگری را برای منزل خود تهیه نمایید. در این بخش به مهمترین نکات برای خرید شیرآلات میپردازیم.

بدنه با دوام

شاید اولین و مهمترین نکته پیش از خرید شیرآلات، توجه به بدنه آن است. بدنه اصلیترین قسمت شیرآلات را تشکیل میدهد و به همین دلیل باید در این مورد، نهایت دقت را به کار گرفت. معمولا بدنه شیرآلات از برنج و سرب ساخته میشوند اما به تازگی از استیل نیز در ساخت بدنه شیرآلات استفاده میشود که قیمت بالاتری نسبت به شیرآلات برنجی و سربی دارند اما از لحاظ کیفی، بهتر از آنها است.

شیرآلات ساخته شده از آلیاژ برنج، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارند و در تماس با آب، دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمیشوند. شیرآلات سربی نسبت به شیرآلات برنجی، مقاومت کمتری در برابر آب و رطوبت دارند و احتمال خوردگی در این شیرآلات بالاتر است. از طرف دیگر، سرب فلز سمی واکنش پذیری است و در صورت تماس با آب، با آن واکنش میدهد و با وارد شدن در آب، میتواند سلامتی انسان ها را به خطر بیاندازد. نکته قوت این شیرآلات نسبت به شیرآلات برنجی، قیمت ارزانتر آنها است. در حال حاضر و با بررسی تمام جهات، شیرآلات برنجی بهترین گزینه برای خرید شیرآلات محسوب میشوند اما اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید، میتوانید شیرآلات استیل را مدنظر خود قرار دهید.

روکش با کیفیت

2

منظور از روکش، پوششی است که بر روی پوسته خارجی شیرآلات قرار میگیرد. روکش ها با آبکاری بر روی شیرآلات قرار میگیرند و محبوب ترین روکش مورد استفاده بر روی شیرآلات، روکش فلز کروم است. این روکش از کیفیت بالایی برخوردار است و اجازه نمیدهد رنگ شیرآلات از بین برود. مشتریان دیگر روکش ها مانند برنج، نیکل، مس و برنز هم تعداد بالایی دارند و بر اساس دکوراسیون خانه خود، از این روکش ها استفاده میکنند. در چند سال اخیر، شیرآلات رنگی نیز به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند و با پوشش اپوکسی غیر فلزی تولید میشوند. ویژگی پوشش اپوکسی این است که جای اثر انگشت و لکه اب بر روی شیرآلات باقی نمی ماند اما از طرفی قیمت شیرآلات با پوشش اپوکسی بالاتر است.

زیبایی

یکی دیگر از نکات مهم در خرید هر محصولی به ویژه شیرآلات، زیبایی آن است. زیبایی شیرآلات به طور مستقیم با طراحی ظاهری، کیفیت روکش یا آبکاری، رنگ استفاده شده و پرداخت نهایی در ارتباط است. البته شاخص های زیبایی برای هر فرد میتواند متفاوت باشد اما برخی نکات مانند کیفیت روکش در دراز مدت تاثیر خود را در زیبایی شیرآلات نشان میدهد. در صورتی که آبکاری شیرآلات کیفیت لازم را نداشته باشد، به مرور زمان رنگ شیرآلات از بین میرود و زیبایی آن را تحت الشعاع قرار میدهد.

خدمات پس از فروش مناسب

خدمات پس از فروش، نکته مهم دیگری است که به عنوان نکته آخر به آن میپردازیم. خدمات پس از فروش زمانی نقش مهم خود را نشان میدهد که شیرآلات با مشکلی روبرو شود. در این صورت اگر شیرآلات خریداری شده توسط شما از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد، مشکل به سادگی قابل رفع است اما در غیر اینصورت شاید مشکلاتی برای شما به وجود آید. به همین دلیل پیشنهاد میشود شیرآلات مورد نیاز خود را از محصولات بهترین برندهای ایرانی مانند شیرآلات قهرمان، کی دبلیو سی، راسان و شودر انتخاب نمایید تا از خدمات پس از فروش مناسب آنها بهره مند گردید.

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید شیرآلات

3

احتمالا خیلی از افرادی که این مقاله را دنبال کرده اند، پس از آشنایی با نکات مهم پیش از خرید شیرآلات، بدشان نمی آید با فروشگاه های معتبر خرید شیرآلات آشنا شوند تا بدون هیچگونه مشکلی خرید خود را انجام دهند. خرید شیرآلات از فروشگاه های معتبر باعث میشود تا مشتریان اطمینان خاطر کاملی نسبت به اصالت کالا داشته باشند.

یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه که به طور ویژه در زمینه شیرآلات فعالیت میکند، فروشگاه اینترنتی نوین هوم است. فروشگاه اینترنتی نوین هوم اعتبار خود را از برندهایی به دست آورده است که محصولات آنها را بدون واسطه به دست مصرف کنندگان میرساند. ارتباطات مستقیم با برند های مشهور داخلی سبب شده است که قیمت محصولات علی الخصوص قیمت شیرآلات در فروشگاه نوین هوم به مراتب پایینتر از فروشگاه های مشابه باشد.

فروشگاه اینترنتی نوین هوم تمام تلاش خود را کرده است تا طیف وسیعی از محصولات را با بیشترین تنوع و قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. محصولات موجود در نوین هوم تماماً با ضمانت اصالت و سلامت کالا به دست مشتریان میرسد تا خیال مصرف کنندگان از این بابت آسوده باشد. همچنین فروشگاه نوین هوم تخفیفات ویژه ای را برای محصولات خود درنظر گرفته است تا مشتریان از خرید یک محصول با کیفیت به همراه تخفیف لذت ببرند. پیشنهاد میشود پیش از خرید شیرآلات، به فروشگاه اینترنتی نوین هوم به آدرس https://novinhome.com/ مراجعه نمایید تا متوجه تفاوت قیمت این فروشگاه با دیگر فروشگاه های مشابه شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها