سربازان هم واکسن کرونا دریافت می کنند

کد خبر: 1067740

رئیس پلیس پایتخت گفت: اولویت تزریق واکسن کرونا در مجموعه پلیس تهران بزرگ نیروهای عملیاتی هستند و فرقی ندارد این نیرو کادر باشد یا سرباز، به هر دو واکسن تزریق می شود.

سربازان هم واکسن کرونا دریافت می کنند

مهر: سردار حسین رحیمی مبنی بر اینکه آیا واکسن کرونا را به سربازانی که در اختیار فرماندهی تهران بزرگ هم هستند تزریق می‌کنند یا اولویت با مأموران کادر است، اظهار کرد: همانطور که گفتم اولویت ما مامورانی است که بیشتر با مردم سر و کار دارند و به مأموریت‌ها و عملیات‌ها می‌روند.

وی افزود: برای ما فرق نمی‌کند این مأمور کادر است یا سرباز، اگر در دستگیری‌ها و مأموریت‌ها شرکت می‌کنند باید در اولویت تزریق واکسن کرونا باشند و حتماً برای آنها واکسن تزریق می‌شود.

بر اساس این خبر، روز گذشته سردار رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر از آغاز واکسیناسیون پلیس در تهران خبر داد و گفت: واکسیناسیون مأموران نیروی انتظامی در تهران بزرگ آغاز شده است، در واقع اولویت تزریق واکسن را برای همکارانی که با متهم و با مردم سر و کار دارند آغاز کرده‌ایم. واکسیناسیون در پلیس تهران بزرگ از پرسنل رده پایین‌تر که بیشتر عملیاتی هستند آغاز شده است و این کار در حال انجام است.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ حدود ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر از پرسنل کلانتری‌ها، راهنمایی و رانندگی، یگان امداد و باقی مأموران که بیشتر از افراد دیگر با متهم در ارتباط هستند واکسیناسیون شده‌اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها