حداد عادل: مقابله با فساد یکی از اقدامات خوب دستگاه قضاست

کد خبر: 1111183

رئیس شورای ائتلاف با تأکید بر اینکه رئیس دستگاه قضا، خط مبارزه با فساد و عدالت‌گستری را به جدیت دنبال می‌کنند، گفت: این جریان به قوت طی سال‌های اخیر در قوه قضائیه شکل‌گرفته است.

حداد عادل:  مقابله با فساد یکی از اقدامات خوب دستگاه قضاست
رئیس شورای ائتلاف با تأکید بر اینکه رئیس دستگاه قضا، خط مبارزه با فساد و عدالت‌گستری را به جدیت دنبال می‌کنند، گفت: این جریان به قوت طی سال‌های اخیر در قوه قضائیه شکل‌گرفته است.
غلامعلی حداد عادل در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملکرد حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای ، گفت: آقای محسنی اژه‌ای از داخل خود قوه قضائیه هستند و به مسائل داخل و پیرامون این قوه در کنار مشکلات حاکم بر کشور آشنا و اشراف دارند و از سابقه خوبی نسبت به فعالیت در دستگاه قضا برخوردار هستند.
رئیس شورای ائتلاف با تأکید بر اینکه رئیس دستگاه قضا، خط مبارزه با فساد و عدالت‌گستری را به جدیت دنبال می‌کنند، تصریح کرد: این جریان به قوت طی سال‌های اخیر در قوه قضائیه شکل‌گرفته است.

آقای محسنی اژه‌ای، بسیار جدی و قاطع هستند

حداد عادل بابیان اینکه آقای محسنی اژه‌ای، بسیار جدی و قاطع هستند، اضافه کرد: رئیس قوه قضائیه، پرکار، پرتحرک و بی‌تکلف هستند.

رئیس شورای ائتلاف با اشاره به آثار اقدامات رئیس دستگاه قضا، تصریح کرد: اقدامات آقای محسنی اژه‌ای، باعث شده است نظرات نسبت به قوه قضائیه بهتر از گذشته شود و مایه امیدواری است و پیش‌بینی می‌شود، که پیشرفت‌های بهتری برای دستگاه قضا حاصل شود.

حداد عادل مقابله با فساد را یکی از اقدامات خوب دستگاه قضا، پیدا کردن گلوگاه‌های فساد و مقابله جدی با کسانی را که از شرایط تحریم اقتصادی سوءاستفاده کردند،  یکی دیگر از اقدامات و مأموریت‌های قوه قضائیه برشمرد و اظهار داشت: این افراد زندگی را برای مردم سخت کردند و از رئیس دستگاه قضا، انتظار می‌رود که قاطعیت لازم را همانند گذشته به خرج دهند./میزان
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها