جزئیات درگیری نیروهای انتظامی با یک فرد شرور

کد خبر: 1150310

فرمانده انتظامی پایتخت جزئیات درگیری نیروهای انتظامی با یک فرد شرور را تشریح کرد.

جزئیات درگیری نیروهای انتظامی با یک فرد شرور

سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار داشت: روز گذشته جنایتی در مناطق غربی تهران در شهریار و روستای بالابان اتفاق افتاد و فردی که امروز مطلع شدیم قاتل است. وی در  جنایتی نادر اقدام به شکلیک به نگهبانان دشت ها و مناطق آن منطقه کرد، در نتیجه ۴ نفر از افراد کشته شدند و ۲ نفر مجروح شدند. 

وی گفت: با اقدامات ویژه و تشکیل تیم های تعقیب و گریز برای دستگیری قاتل اقدامات لازم صورت گرفته، تا اینکه قاتل از محل فرار می کند و در شهرستان‌های اطراف مخفی می‌شود و امروز در محلی که همکاران ما در خیابان طالقاتی با پلیس درگیر شد و در این درگیری، شروع با شلیک با سمت نیروهای پلیس کرد و ۲ نفر از ماموران به شدت جروح  و ۲ نفر دیگر به صورت سطحی مجروح شدند.

سردار رحیمی گفت: در اقدامی متقابل، با رشاد ۲ تن از همکاران، فرد مسلح دستگیر شد سلاح او کشف و در بررسی ها، متوجه شدیم که قاتل متواری و تحت تعقیب است که جنایت دیروز را انجام داده و تمرکز داشته است که برنامه های دیگری انجام دهد. این فرد برنامه داشته دنبال اقدامات دیگری بوده است.

سردار رحیمی گفت: متهم ۲۴ ساله است و تیرهایی که امروز در این حادثه شلیک شده با تیرهای روز گذشته مطابقت دارد. 

وی افزود: باید توجه بیشتری به برخورد با استفاده کنندگان از سلاح صورت بگیرد و این ضرورت دارد. 

سردار رحیمی درباره انگیزه قاتل از تیراندازی های اخیر، گفت: انگیزه اش از درگیری با نگهبانان به دلیل اختلاف مالی بوده و موضوع امنیتی مطرح نیست و صرفاً اختلافات مالی بوده است. مأموران ما تلاش کردند که این فرد را زنده دستگیر کنند و تلاش کنند که به کسی آسیب نرسد. امروز هیچ تجمعی در محل حادثه نبوده است‌.

در ادامه، محمد شهریاری  رئیس دادسرای جنایی نیز در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: متهم امروز طی اعتراف اعلام کرد که روز گذشته در شهریار به چندین نگهبان تیراندازی کرده و ۴ تن از آن‌ها را به قتل رسانده و ۲ تن دیگر را مجروح کرده است. 

وی افزود: پس از حادثه امروز ، ما در محل حاضر شدیم و این متهم در خیابان طالقانی تهران نیز مشاهده و ۴ پلیس را مجروح کرده است، البته انگیزه متهم نیز اختلافات شخصی و مالی عنوان شده است. 

وی تاکید کرد: اصلا موضوع امنیتی و سیاسی مطرح نیست و پزشک قانونی برای تایید صلاحیت روانی متهم اقدامات لازم را انجام می دهد. 

این مقام مسئول، ابراز کرد: متهم ادعا می کند که سلاح را یکی از شهرستان‌ها خریداری کرده است، اما جزییات بیشتر در آینده اعلام می شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها