تخریب سنگ قبر « نیکا شاکرمی» صحت ندارد

کد خبر: 1244796

در حالی که برخی رسانه‌های ضد انقلاب خبر از تخریب قبر نیکا شاکرمی می‌دهند، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان این خبر را تکذیب نموده و آن را یک دروغ رسانه‌ای با هدف تحریک احساسات مردم عنوان کرد.

تخریب سنگ قبر « نیکا شاکرمی» صحت ندارد

از عصر امروز برخی رسانه‌های ضد انقلاب خبری مبنی بر تخریب قبر نیکا شاکرمی در قبرستان حیات‌الغیب از توابع معمولان در استان لرستان داده بودند، که پیگیری خبرنگار فارس خاکی از آن است این خبر صحت ندارد و همانند بسیاری اخبار دیگر از سوی رسانه‌های ضد انقلاب صرفا یک دروغ پردازی با هدف تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی و احساسات مردم است.

در این راستا احسان یاوری امشب ، با تکذیب هرگونه تخریب قبر نیکا شاکرمی، اظهار کرد: این موضوع تنها فضاسازی بی‌جهت رسانه‌های معاند است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه ممانعتی نیز برای حضور خانواده و اطرافیان بر مزار نیکا شاکرمی و سایر قبور در قبرستان وجود نداشته و ندارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه طبیعتا با افرادی که بخواهند در محوطه قبر مرحومه شاکرمی اقدامات ضدامنیتی انجام بدهند و یا احساسات و عواطف مردمی را تحریک کنند برخورد خواهد شد، عنوان کرد: امروز همچون روزهای گذشته آرامش بر فضای منطقه حاکم بود و هیچ‌گونه تنش و درگیری صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی هوشیارانه فضا را رصد کرده و چنانچه فرد یا افرادی بخواهند از فضا سوء‌استفاده نمایند، برخورد قاطع خواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان همچنین از شناسایی برخی افراد که در فضای مجازی اقدام به کارهای تحریک‌آمیز و ضدامنیتی انجام می‌دادند، خبر داد.

یاوری به شهروندان توصیه کرد اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کرده و تحت تاثیر جوسازی نادرست رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند، همچون خبر تخریب قبر نیکا شاکرمی که کاملا دروغ بود و این دروغ کاملا قابل اثبات است.

وی بیان داشت: تنها رسانه‌های معاند به این خبر دروغ ضریب دادند و متاسفانه موجب تحت تاثیر قراردادن برخی افکار عمومی نیز شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از مردم درخواست کرد مانند همیشه هوشیاری لازم را داشته باشند، چرا که فضاسازی دشمن در جهت آسیب زدن به امنیت ملی و منافع مردم است.

شایان ذکر است خبر کذب تخریب قبر نیکا شاکرمی ابتدا از سوی برخی اعضای خانواده وی در فضای مجازی عنوان شده بود و سریعا از سوی رسانه عضو انقلاب به آن پرداخته شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد