سردار حسن کرمی: عملیات مخفی نداریم که در آمبولانس پنهان شویم

کد خبر: 1202096

واحدهای ما ماموریت پوششی و مخفیانه ندارند، همه عملیات‌های ما آشکار و در معرض دید افکار عمومی در جامعه قرار دارد. اصولا ما می‌خواهیم دیده شویم، ستون‌کشی و حرکت منظم واحدها و حتی استقرار آنها در سطح شهرها همه برای ایجاد امید در مردم است و نیازی به جابه‌جایی مخفیانه با آمبولانس نداریم.

سردار حسن کرمی: عملیات مخفی نداریم که در آمبولانس پنهان شویم

عملیات مخفی نداریم که در آمبولانس پنهان شویم

سردار حسن کرمی، فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا: من آنقدر به توانایی یگان ویژه اعتماد دارم که بارها گفته‌ام اگر کسی ثابت کند فردی بر اثر خطای کارکنان ما کشته شده، به او جایزه خواهم داد. یگان‌های ویژه ما در سطح منطقه از حرفه‌ای‌ترین واحدهای کنترل ناآرامی‌های اجتماعی هستند.

نیروهای یگان ویژه این توانایی و تخصص را دارند که با کمترین هزینه و آسیب، آرامش را در محل تجمع برقرار کنند. عملکرد یگان ویژه تا به حال نشان داده که در مرام آنها نیست که با مردم رفتار غیرحرفه‌ای داشته باشند.

واحدهای ما ماموریت پوششی و مخفیانه ندارند، همه عملیات‌های ما آشکار و در معرض دید افکار عمومی در جامعه قرار دارد. اصولا ما می‌خواهیم دیده شویم، ستون‌کشی و حرکت منظم واحدها و حتی استقرار آنها در سطح شهرها همه برای ایجاد امید در مردم است و نیازی به جابه‌جایی مخفیانه با آمبولانس نداریم./همشهری

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها