غضنفر‌آبادی: تعامل قوی بین دولت و مجلس عامل پیشرفت کشور است

کد خبر: 1240238

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشروی در کار‌ها در راستای تعاملات دولت و مجلس است.

 غضنفر‌آبادی: تعامل قوی بین دولت و مجلس عامل پیشرفت کشور است

حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفر‌آبادی نماینده بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روابط مثبت بین دولت و مجلس اظهار داشت: در کلیات مجلس با دولت در حال حاضر تعاملات خوب، بالا و کم تنش وجود دارد. مجموع مجلس، اعم از نمایندگان، هیئت رئیسه و تمامی افراد، هماهنگی‌های لازم و خوب را با هم دارند.

وی با اشاره به درک متقابل بین دولت و مجلس افزود: برخی از نمایندگان در نطق و اظهارات خود علیه دولت صحبت‌هایی را انجام می‌دهند که برخی از این صحبت‌ها بر حق و برخی دیگر نا‌حق است.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی تصریح کرد: برخی نمایندگان مسائلی را مطرح می‌کنند که این مسائل در رسانه‌های غربی و بیگانه عنوان می‌شود ولی عمده نمایندگان به هر حال انتقاداتی را دارند و دلسوزانه انتقادات و پیشنهادات خود را همراه با راه حل بیان می‌کنند.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی در ادامه گفت: اما برخی از افراد فقط زبان به سیاه نمایی باز کرده و کاملاً هم مشخص هستند و هر خبرنگاری و رسانه‌ای بخواهد این افراد را بشناسد به راحتی از نطق و اظهارات آن‌ها و سیاه نمایی آن‌ها به خوبی متوجه می شوند.

وی با اشاره به هماهنگی بین سران قوا و مفید بودن آن برای پیشبرد اهداف ملی افزود: اگر هماهنگی و انسجام بین سران قوا نباشد کار‌ها پیش نمی‌رود. روحیه تعامل، اتحاد و هم‌پوشانی در جهت حل مشکلات و پیشرفت کشور باید در بین دولت و مجلس وجود داشته باشد در غیر این صورت کاری در مجلس پیش نخواهد رفت.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی تصریح کرد: اگر قرار باشد هر کسی سنگ خود را به سینه بزند و موضوع خود را مطرح کند و فقط به وظایف خود بپردازد قطعاً کار‌ها پیش نمی‌رود اما اگر روحیه تعامل، همکاری، برادری، صمیمیت و دلسوزی برای مردم جامعه و کشور باشد پیشرفت‌هایی خواهیم داشت و الحمدالله این تعامل در سطح بسیار بالایی در بین مجلس و دولت وجود دارد و کارها در مجلس به خوبی در حال پیشروی است.

حجت الاسلام غضنفر‌آبادی با تاکید بر استقلال سه قوه خاطر نشان کرد: قوا در فضایی کاملاً مستقل بدون دخالت در کار‌های خود، اما با تعامل خوب بین یکدیگر فعالیت دارند. تعامل، موضوعی است که می‌تواند به کار‌ها سرعت، پیشرفت و رونق دهد و در جهت حل مشکلات جامعه می‌تواند خیلی مفید و مؤثر باشد./افارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد